Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
nou da's leuk. en een goed excuus om te drinken.
quote:Starshine schreef op 17 februari 2010 @ 16:14:

nou da's leuk. en een goed excuus om te drinken.Dat vond ik nou ook. Sherrietje of wat anders? Advocaatje? Whiskey?
doe mij maar een port
Hoera voor poes van Leo...

Zag het ook net.

Ik neem een koffie wrong.

Net langs de lijn gestaan. Het is echt helemaal niet omdat ik zijn moeder ben hoor, maar dat kind van mij heeft gewoon ontzettend veel talent!

Een portje voor mevrouw.

En Norre, écht talent? Of spreekt toch het trotse moederhart? En die koffie wrong kan je idd wel gebruiken, je zal het wel koud hebben nu.

sure Norre, de mijne heb ik al opgegeven voor de Olympische spelen van 2020.

Moet je op tijd doen hoor, anders zijn de plaatsen op en kun je alleen nog meeloten voor een wildcard.
oh lekker, dank!

het fijne aan port is dat het prima samengaat met chocolade

Getver wat een kil en koud weer. Kachel snort hier boven de20 graden en nog heb ik hte koud.
Hij gaat "later" bij FC Barcelona spelen. En ik mag dan in zijn riante huis aan de kust van Spanje bivakkeren. Dat heb ik natuurlijk meteen afgesproken.

Norman en ik waren vorig jaar september in Barcelona. We hebben uiteraard even melancholisch gezucht toen we langs Camp Nou reden...
Ik ben absoluut een chcoladefreak, maar die Bonbonbloc vínd ik toch vies!
nou dan neem je iets anders

kies maar
Rondje voor de hele zaak!
Het is een tranendal op het forum met allen die afscheid nemen en wegvliegen maar mijn dag kan niet meer stuk hoor. Poeh.

Bonbonbloc lust ik ook niet Nor. Klef gebeuren vind ik dat.

Doe mij deze maar, een black cat martini. Is wel toepasselijk vandaag.

Op Lotje! Op Siep! Op alle andere katten die nog vermist zijn... Proost!
Proost dames!

*moet nog bijlezen*
Hee gezelligheid!

Ik doe een drankje mee, maar alleen omdat jullie zo aandringen hoor.

Leo, op je poes! Proost!!
Elleninspe, bijlezen is zo 2008. Tegenwoordig twittert TO de update elke dag even door naar de TVs (topicvolgers).
Ha Nijn!

Santé *heft glas roosvicee* en bedankt!

Het is rustig in de kroeg vanavond....
Oh, ik was er ook nog. K zal weer ff gaan zitten... *krabbelt van vloer*

Hi Lé, hoe is t nou? Beetje bekomen van de 'schrik'? Lekker he? Haar weer te voelen en te aaien en kusjes geven?
Ohhhhhhhh roosvicee, daar zou ik ook best zin in hebben. Lekker fris. ik duik even de koelkast in of ik iets heb wAT EROP OEPS lijkt.
Het is fanta geworden. De prik is er al een beetje uit, dus ik zal geen knalharde rollende boer kunnen laten. Helaas.
Nope.
ik houd het bij dubbbelfriss citroen/druif.
Ik doe mijn schoenen uit en neem een rooie en een shisha. Pfff.
Mooie poes heb je trouwens Leo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven