Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

dinsdag 16 februari 2010 om 14:27
quote:robo schreef op 16 februari 2010 @ 14:15:
Jah, ik zou wel willen maar de hond moet uit en ik moet boodschappen hebben.... dus *slurp* effe opwarmen met een choco
Ah, hond uitlaten. Da's mooi! Loop ik ff met je mee met mijn mooie meid.
*bij de Tetteraars zijn ze ook heel benieuwd hoe het met je hondje is, kom je dat binnenkort nog ff vertellen?*
Jah, ik zou wel willen maar de hond moet uit en ik moet boodschappen hebben.... dus *slurp* effe opwarmen met een choco
Ah, hond uitlaten. Da's mooi! Loop ik ff met je mee met mijn mooie meid.
*bij de Tetteraars zijn ze ook heel benieuwd hoe het met je hondje is, kom je dat binnenkort nog ff vertellen?*
dinsdag 16 februari 2010 om 14:36
Ja dames, 't is hier zelfbediening hoor! Ik ben hier natuurlijk niet de hele dag aanwezig. Af en toe moet ik ook weleens iets anders doen dan forummen.
Zoals naar de kapper gaan, bijvoorbeeld. Had mijn plastic haarkapje niet nodig. Het sneeuwt niet meer.
Ik neem een cola. Even de losse haren uit mijn mond spoelen.
Zoals naar de kapper gaan, bijvoorbeeld. Had mijn plastic haarkapje niet nodig. Het sneeuwt niet meer.
Ik neem een cola. Even de losse haren uit mijn mond spoelen.
dinsdag 16 februari 2010 om 14:39
Ratteke, het is nog precies hetzekfde: strompelen, amper lopen, maar geen pijn.
Hij valt wel vaak om, echt erg dat ik daar soms toch om moet lachen.... maar het ziet er zo stom uit.
Hij verbetert dus niet maar verslechtert ook niet.
Als ik nieuws heb kom ik zeker weer langs hoor
Ik ga de hond naar buiten tillen nu en daarna eten kopen.
Tot later!
*veegt chocosnor af*
Hij valt wel vaak om, echt erg dat ik daar soms toch om moet lachen.... maar het ziet er zo stom uit.
Hij verbetert dus niet maar verslechtert ook niet.
Als ik nieuws heb kom ik zeker weer langs hoor

Ik ga de hond naar buiten tillen nu en daarna eten kopen.
Tot later!
*veegt chocosnor af*

dinsdag 16 februari 2010 om 16:25
dinsdag 16 februari 2010 om 16:46

dinsdag 16 februari 2010 om 16:50
Ik weet ook nooit wat van rellen hoor. Ben er ook nooit bij betrokken zowat. Per ongeluk zit ik er wel eens tussen.
Ooit, járen geleden, na een heel weekend in een rel te hebben gezeten toen er een engel werd ontslagen, in mijn ogen onterecht, heb ik me voorgenomen me nooit meer te bemoeien met gezeik.
Tot nu toe hou ik me er aan.
Doe mij nog maar een cola light!
Ooit, járen geleden, na een heel weekend in een rel te hebben gezeten toen er een engel werd ontslagen, in mijn ogen onterecht, heb ik me voorgenomen me nooit meer te bemoeien met gezeik.
Tot nu toe hou ik me er aan.
Doe mij nog maar een cola light!
dinsdag 16 februari 2010 om 20:14
Het gedoe hier ontgaat mij ook meestal. Soms probeer ik te achterhalen wat er aan de hand is, maar dan blijkt steevast dat rellen nooit komen in hapklare brokken van een bladzijde of 4. En da's jammer, want ik wil best weten waarom anderen zo boos zijn. Maar om daar nou urenlang gehakketak voor te moeten doorploeteren...neuh, dat dan weer niet.
Proost!
Proost!
dinsdag 16 februari 2010 om 20:44
dinsdag 16 februari 2010 om 21:08