* 183 * Bar Too Much * 183 *

18-01-2010 22:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom!!!
Halloooo, niet te geloven hier zeg......

zit ik naar het schaatsen te kijken, is er dweilpauze, blijken daar alle twee de ijsmachines stuk te zijn. Er kan dus niet gedweild worden.

Iedereen daar aan het overleggen, maar notabene bij de olympische spelen...... Wat een afgang zeg....

Ik ga maar naar m'n bed, zie het morgen wel, hoop ik.....
Geef ze eens ongelijk Wies. Heb jij nooit een smoes gebruikt om niet te hoeven dweilen?

Koffie!
Ik kom even heerlijk ongestoord lunchen

Je lunch zag er goed uit Yet!

En hoi allemaal!
Hoi Linn, hoe is het met je?
Wat beter weer, heb fijn gesprek met mam gehad vanaaf en dat heeft me goed gedaan. Gewoon simpele dingen uitgesproken, als dat ik me nu erg bewust ben van het feit dat ik van haar, pap, mijn eigen leven moet genieten.

Mam die uit zichzelf voorstelde dat ik niet alleen donderdag en vrijdag (vrijdag start de chemo) kom, maar ook het weekend blijf, iig tot ze zaterdag uit het ziekenhuis komt.

Hoe is het met jouw achtbaan?
Je gaat door zoiets inderdaad anders naar je leven kijken. Ik hoop dat jullie een fijn weekeind hebben samen

Hier gaat het wel -alles went -

Vandaag gecarnavald op de school van de jongste drie. Was erg gezellig, maar ook stom natuurlijk. Heb ik m'n nagels in alle kleuren van de regenboog gelakt, blijk ik geen remover in huis te hebben, dus ik zit er nog mee. Past helemaal niet bij me, deze handen

Zoon reageert goed op de nieuwe medicatie. Zaterdag gaan ze kijken wat voor een afwijking hij in zijn hoofd heeft en volgende week gaan we weer eens praten bij de jeugdpsychiatrie, lijkt me goed een psycholoog of zo in te schakelen.
Fijn dat zoon goed op de nieuwe medicatie reageert! En 'fijn' dat er gekeken wordt naar wat het is.

LOL dat zul je altijd zien als je zoiets doet, geen remover
Gelukkig is het handschoenenweer
Ik duik trouwens m'n bed in. Ben bekaf èn klaarwakker. Hoop dus dat ik in slaap val, want die 3 uur slaap van de afgelopen nacht was echt veel te weinig.
Oh, en de trusteknuf nog

slaap lekker!
Lekker slapen Yet, knuf terug
Een goedige morgen
Ik ben niet gezellig.
Naaf!

Niks terug gelezen, ben bekaf, staat een berg vaat en was en heb geen moer zin meer.

Moet wel, dus na de koffie ga ik maar eens met de vaat bezig aangezien de wasmasjien nog in het andere huis staat....

O enne.... wij hebben toch echt prachtig olympisch ijs!!

We hebben met verbazing de berichten vanuit Vancouver gevolgd.

Afgelopen weekend hadden we het NK Junioren en er zijn welgeteld 107 persoonlijke records en 10 baanrecords gesneuveld!

Zo, alle roddels ten spijt, die kunnen ze in de ***** steken!

Moest het effe kwijt, de lokale krant schilderde onze ijsbaan af als zijnde een kl*te zooi......
Scijn jullie allemaal mis te lopen de laatste tijd, sjammer, sjammer.....
Zo. Ik ben uitvergadertijgert. Morgen weer

Lekker Yet!

Vandaag gebakken met knul. Koekjes zijn mega, versiering een allegaartje, maar het was leuk! Ook een mooie doos voor opa gekocht om zelfgebakken waar in te doen, helemaal goed.!
Mmmmm, Yet, krijg er trek van en da's helegaar niet goed voor mij!

Caylinn, fijn dat je een leuke middag met zoontje hebt gehad!
Hei Bloe! Hoe is het in het nieuwe huis (kan goed al weer heul oud nieuws zijn, krijg niet alles even goed mee momenteel)
Gewoon genieten, Bloe, je hebt nog tijd zat om aan je lijn te denken!

Gezellig Linn Ik ben vandaag met de meiden de keuken ingegaan. Was ook niet onverdienstelijk.
klinkt ook goed Yet
Was inderdaad erg gezellig. En lekker. Verder een rukdag. Zoon maakt het wel heel bont. Morgen praten over of we hem niet beter thuis kunnen houden.
Tja, Yette, doe ik ook wel, maar ga er momenteel van aan de race, vrees ik...

Caylinn, met mijn nieuwe huis is het wel ok, niet af, maar komt op zijn tijd wel!

Ga als een speer onder de douche door rennen en dan naar bed, anders kom ik er niet uit!

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven