Parenclub met single mannen

13-02-2010 20:01 68 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 15 februari 2010 @ 17:13:

thanks! weeet niet meer precies uit mijn hoofd de thema avonden dat kun je wel merken

1e Gigolo

2e mag een stel gratis een vrouw meenemen

3e mag een stel een man meenemen dat dan weer niet gratis

4e sexpert

Dus de 1e en 3e zijn denk ik interessant voor TO!
Wij gaan regelmatig naar een club in Duitsland waar alleengaande mannen altijd toegang hebben, maar op de zaterdag mogen zij niet overal komen. Dan is de bovenverdieping gereserveerd voor stellen. Heb je zin in een(of meerdere) man(nen) erbij dan blijf je beneden, wil je met z'n tweetjes of een ander stel dan ga je naar boven. Prima oplossing. Dit is dan ook mijn favoriete club.
Ik vind het juist minder leuk als de mannen er speciaal op uitgezocht zijn. Kan je toch net zo goed een gigolo bellen of ben ik gek( ja een beetje wel, ik weet het hihi).

Mannen die idd roepen dat ze een vriendin hebben en problemen hebben of dat ze er van af weet die hoef ik eerlijk gezegd ook niet. Hou liever je mond dan dicht. Ik kom voor de sex en niet om hun problemen ed aan te horen. Zo lang ik niks weet maakt het me ook niet uit. Het is tenslotte niet mijn probleem maar iets tussen die man en zijn partner. Hij heeft tenslotte zijn eigen verantwoordelijkheid. En ik zie zo'n man 1x.
Nou er zit wel verschil in mannen hoor en ik zag die uitgezochten heren toch liever dan bv sommige mannen in clubs waar mannen alleen mochten komen van dik in de 60 met witte hema onderbroeken en geruite sloffen aan. Want dat loopt er dan ook tussen, geef mij dan maar uitgezochte heren (die zeker niet allemaak je type hoeven te zijn maar die er wel goed uitzien over het algemeen)

En een gigolo bellen kost je wel even wat meer dan bv een avondje club waar je er niets extra voor kwijt bent. Ik zal je zeker niet gek noemen maar ik zie zelf niet zo snel wat de overeenkomst is met een gigolo bellen.

Je hebt ook nog steeds keus uit diverse heren het enige verschil op dergelijke avonden is meer dat het initiatief meer bij de stellen ligt en er minder achter je aan gelopen wordt maar je als stel zelf meer benaderd en uitnodigd.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
In kasteel Waterloo is ook 1x per maand zo'n avond dat er extra mannen zijn (de black & white avond). Ga ik ook graag naartoe, vooral omdat dat altijd leuke jongens zijn, die je ook echt verwennen en het gevoel geven dat je de mooiste van alle dames bent.
hoi allemaal,

ik zag dit onderwerp en dacht ja hier lees je idd weinig over.

heb zelf wel wat ervaring qua bi zijn(mm-mvm-mvv) en ben een keer in een club geweest.(was een erg leuke ervaring moet ik zeggen:~) er waren wel veer meer mannen dan vrouwen en stellen. maar het ging er wel gemoedelijk aan toe.

maar nu vroeg ik me af, hoe maken jullie meestal contact(als stel) met bi man? want ik kom wel eens op een site, maar dan is het erg lastig om contact te maken.

groetjes marco29
Meestal zoeken de stellen zelf contact met een man die ze aanspreekt. Vaak staat ook in profielen dat ze neit benaderd willen worden door de alleenstaande mannen maar die man erbij zelf wel vinden.

Je zal er dus als man en met je profiel uit moeten springen, goed figuur, leuke foto en goed tekst in je profiel (het is nogal verschillend sommige zien liever een leuke kop dan een stijve pik in beeld maar er zijn ook stellen die juist willen zien hoe groot die pik is)

En dan haald een stel jou er wel uit en benaderd jou.

Als stel of vrouw alleen wordt je vaak bedolven onder de reactie;s van mannen en dat is vaak de reden dat ze aangeven niet te willen worden benaderd maar zelf wel die man te zoeken.
-
hallo bij swingersclub temptations zijn vrijgezelle mannen die het spelletje snappen elke avond welkom.het is daar altijd erg gezellig,

en ja ik vind het ook prettig een man erbij .hihih

het is echt een aanrader daar.klein knus en schoon en heerlijk eten
quote:diaro schreef op 17 februari 2010 @ 16:07:

hallo bij swingersclub temptations zijn vrijgezelle mannen die het spelletje snappen elke avond welkom.het is daar altijd erg gezellig,

en ja ik vind het ook prettig een man erbij .hihih

het is echt een aanrader daar.klein knus en schoon en heerlijk eten

Ik heb dat dus ook van vrienden gehoord en op hun site al gezien dat het een mooie club is, heel leuk stel ook wat het runt!

Wil er heel graag heen maar het is voor mij toch wel een eindje rijden en ik wil ook nog op woensdag (huismasseur) Maar begin april staat er een zaterdagavond gepland!

Is het een beetje druk daar en hoe is de verdeling mannen/vrouwen?
ieder zijn meug lilfje, met stellen die samen swingen weet je dat die net zo goed om hun privacy en discrete geven. maar ik snap dat het bij mannen erbij voor jullie wat extra zekerheid geeft.
Klinkt allemaal best opwindend, en niks ten nadele van fantasieën, maar ik zou mezelf als kerel zijnde kapot schamen wanneer ik om seks met stelletjes moest schooien in een openbaar clubje. Triest als je eigen hormonen je tot een seksbedelaar maken, de willekeur en goedkeuring afwachten van een stel die hun seksleven willen “upgraden” en meer spanning zoeken.

Voor een stel geeft dat misschien ook weer een extra dimensie, het besef dat die kerel in feite onderdanig is en moet gehoorzamen aan jullie eigen seksgrillen.

Kijk…als ik over straat loop en er komt een stel voorbij, met een opwindende vrouwelijke wederhelft die wijzend naar mij haar vriend aan zijn jasje trekt: -die wil ik!- nou ja dan wil ik nog wel eens over mijn hart wrijven.
Dat gevoel heb ik er ook bij bellerophon en dat maakt ook gelijk dat ik ze niet meer spannend vind en weinig aantrekkelijk.

In die zin is gevonden worden door een stel een veel beter gevoel lijkt me voor een man, het idee dat een stel jouw profiel eruit haald en je benaderd.

Overigens zijn de leuke mannen in een club voor alleen gaande heren zo ook niet bezig hoor, Die hoeven maar te dansen, aan te bar te staan of te flirten en kijken om succes te hebben, het zijn die mannen die vaak vrijwel kansloos zijn die zo je achterna lopen en rukken. (waar je dus zeker niet op zit te wachten) maar andersom ook leuke mannen met stellen of vrouwen sexen dat ik dacht " dan ben je wel heel wanhopig of geil" In mijn ogen dus geen aantrekkelijke stellen en vrouwen.

Maar ik zag de leuke mannen zeker niet zo bedelen om sex daar werkte het bij zoals het bij normaal versieren ook gaat, kijken flirten en contact maken of er spontaan bij gevraagd worden.

Een kennis die best er goed uit ziet is 1 keer geweest en had het na 1 keer ook wel gezien in de showboat, in het gewone uitgaansleven had hij meer dan genoeg succes bij jongere en leukere vrouwen dat je daarvoor geen hoop geld hoeft neer te leggen in een parenclub. Hij zag er simpel geen aantrekkelijke vrouwen of stellen op die avond, en ik moet hem gelijk geven want die zagen wij er ook niet altijd. en die enkeling die er dan wel soms is kan kritisch zijn en selectief.
-
Ik zeg niet dat bellerophon een zielige onderdanige man is! Ik zeg dat ik zijn gevoel wel een beetje kan begrijpen.

Zoals ik ook het gevoel van jouw vriend weer kan begrijpen lilfje, het is maar net wat voor idee en gevoel je er zelf bij hebt nl en dat is bepalend of het wel of niet iets voor je is.

Je fantasie en gevoel erbij maakt of je iets wel of niet kunt plaatsen in je beleving en er dus wel of niet van zou kunnen genieten.
@Lifje : volgens mij valt dat onder Cuckolding…..lijkt op Candaulisme met het verschil dat de laatste geen onderdanige gevoelens heeft. Misschien had ik het woord “zielig” niet moeten gebruiken, dat is mijn persoonlijke mening en dus een kwestie van interpretatie. Bovendien zul je, zoals doddie min of meer al aangaf, gradaties hebben in het “zielig zijn”; mannen die al rukkend achter stellen aanhobbelen en mannen die nonchalant een drankje drinken en vanzelf wel aangesproken zullen worden. Hoe dan ook blijft het, wat mijn interpretatie betreft dus, een onderdanige houding wanneer je als alleenstaande man een club bezoekt, of je nu een klein beetje of heel erg “behoeftig” bent.

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat mijn gevormde mening hierin een mengeling is van een klein beetje ervaring en karakter. Ervaring in de zin van hordes alleenstaande mannen die ik bijna letterlijk van mijn introducé, en blijkbaar hypnotiserend aantrekkelijke vamp, moest afslaan tijdens een BDSM annex clubbezoek. Mijn ietwat dominante “bril” heb ik nog steeds op mijn hoofd/neus zitten wat karakter betreft die, lijkt me, mijn gevormde mening en visie enigszins verklaard.

He bah, wat ben ik toch eerlijk een meegaand vandaag.
Normaal zal je als betalende man juist gevoel hebben bij een prostituee dat je klant bent en de ander gedienstig is (al voelen veel prostituees juist weer een vorm van macht)

In een club waar mannen alleen komen is dat anders, daar betalen ze het meeste en moeten ze maar afwachten of er ook een vrouw of stel is die met ze wil sexen.

en tja als ik dan weer die man voor me zie die door een vrouw van een bevriend stel steeds verder weg werd gestuurd, "nee niet daar.... nog verder naar achteren" dan kan ik me toch wel me heel goed verplaatsen in jouw gevoel bellerophon.

Andersom is vaak de man die zijn vrouw laat gebruiken juist dominant. Ik heb bv op de bdsm avonden in de showboat vaak gezien dat juist zo'n vrouw in opdracht zich liet nemen van haar dominante partner, de slet moest (en wilde) zijn waarin hij de mannen uitzocht.

Dus weer een bewijs dat het onderdanige en dominante gevoel vooral zit in wat je er zelf van maakt en waar je fantasie ligt. In jouw vriends geval lilfje voelt hij zich goed bij zo;n onderdanig gevoel dat andere zijn vriendin gebruiken, maar zal bellerophon zich niet prettig voelen om die alleengaande man te zijn in een club omdat zijn beeld daarvan onderdanig is waar hij zelf eerder dominant is en wil leiden en beslissen.
@ Lilfje : dat is de Beverly2000. Inderdaad een hele mooie/goeie club. Veruit mijn favoriet, maar we gaan niet zo heel vaak, want toch wel een eindje rijden.
die alleengaande mannen....sorry, maar daar zitten "wij" echt niet op te wachten.
@ Whoosh, thanks ga zo eens googlen, is trouwens ook goed voor mijn Duits

@ Dis, voor ieder wat wils toch?
Hallo oude bekenden, ook hallo nieuwe bekenden.

Ik ben een tijdje geleden een jaartje vrijgezel geweest.

In die tijd ging ik regelmatig naar parenclubs en seksfeesten waar single mannen werden toegelaten.

Ook ben ik wel eens "gigolo" geweest op seksfeesten, was ook erg leuk!

Dat van die bimannen in clubs herken ik wel. Een potje orale seks met een man tijdens een trio ben ik namelijk niet vies van, maar in een club gebeurde dat eigenlijk nooit.

Tot slot: ik voel en voelde me zeker geen zielig mannetje die voor seks op een parenclub was aangewezen.

Sterker nog, ik heb in dat jaartje genoeg dates gehad met ongelofelijk leuke en buitengewoon aantrekkelijke dames.

Maar dat geile clubsfeertje, dat trok me toen toch wel heel erg.
quote:Whoosh schreef op 16 februari 2010 @ 00:25:

Wij gaan regelmatig naar een club in Duitsland waar alleengaande mannen altijd toegang hebben, maar op de zaterdag mogen zij niet overal komen. Dan is de bovenverdieping gereserveerd voor stellen. Heb je zin in een(of meerdere) man(nen) erbij dan blijf je beneden, wil je met z'n tweetjes of een ander stel dan ga je naar boven. Prima oplossing. Dit is dan ook mijn favoriete club.ter info, in Belgie is het al een rariteit dat het enkels voor koppels is, enkel op zaterdag= koppeldag en de "liberties" tegen hulst, sommige laten enkel blanke mannen toe, in wallonie zijn de meeste al vanaf 12u smiddags open, elke dag
Geen wonder dat de economie daar al jaren voor geen meter draait.

Is 24/7 swingen daar!
vraagje voor iedereen,

hoe was jullie laatste date met een man erbij?

is het voor herhaling vatbaar of zeg je liever niet?

grtz m
@marco29: een date met een man erbij heb ik nog nooit gehad. Wij gaan wel regelmatig naar de Black & White avond van Kasteel Waterloo. Alleen voor paren en dan zijn er een aantal donkere mannen om de dames te verwennen. Zoiets als de gigolo avond bij de Fun (waar ik overigens helaas nog nooit geweest ben).

En het feit dat we regelmatig teruggaan (hoewel Kasteel Waterloo niet zo'n fijne club is) zegt dus genoeg. Dit is voor mij een avond dat ik altijd erg geniet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven