Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Wow dat ze er nog staan, wist wel dat het een goede keuze was om rozen te nemen ipv tulpen.

Knuffel
Het gaat nu wel beter, heb het er in die huilbui lekker uitgegooid en toen eerste les van de Mindfullness-cursus. Hele grote groep van 12 mensen die gelukkig gesplitst gaat worden. Ben erg benieuwd, heb een boek erbij gekregen en moet huiswerk maken. En 1x per dag, elke dag, de oefeningen op bijgeleverde cd doen. Dus mijn allergie voor dit soort vaagheden aan de kant en mediteren met die handel :-)
Kan heel heilzaam zijn D.

Goed dat je gegaan bent en echt het komt alemaal goed, linksom of rechtsom en wij staan achter je!
Koffie vanuit de trein.

Ik had hem op de seconde, ook wel eens fijn, een trein halen
Jippie! Suup heeft de trein gehaald!

D, is het ook leuk, dat mindfullen?

twee kindjes thuis: MK heeft al vrij dus Jom hoeft nu ook niet naar de creche. Eens even kijken wat we gaan doen
Sterker nog, ik heb ook de krappe aansluiting gehaald. Als dit zo door gaat ben ik tien over 9 op andere werkplek .Zo vroeg was ik daar ondanks zelfde vertrektijd al weken niet.
You go Suup :-)

Weet niet of mindfullness echt ' leuk' gaat zijn, maar heb ik ook pas 1 les gehad nu en de hele cursus duurt 9 weken. Het is onderdeel van mijn psych-behandeling en ik vermoed dat het ook best wel heftig zal worden op bepaalde punten. Hoewel ik wel erg moest lachen toen de meneer op de cd gisteren vroeg of ik me wilde indenken dat ik een gaatje in mijn hoofd had waar ik door kan ademen, net zoals een walvis...LOL

*gaat nieuwe koffie zetten*
*probeert Darly voor te stellen als walvis.*

Hoe lukt het trouwens met de ' onderhandelingen' Tila, heb je er vertrouwen in?
Ik heb er niet echt veel vertrouwen in. Ben bang dat ie bedoelt dat het om zwart werk gaat en dat wil ik niet. En anders wil ie voor een duppie op de eerste rang en dat wil ik òòk niet.

D de walvis heb je em geslagen?

Oh wacht. Het is een meneer op een cd. Die kan je niet slaan

Had ie niet beter dolfijn kunnen zeggen?
Grinnik...het was een amateur-opname. Bij het boek zit een officiele versie die veel beter is. Gelukkig, want de meneer had ook zo'n zwaar Limburg's accent dat ik meteen het liedje van Mims in mn hoofd had (heb een zachte g en ook een mmmm), zijn telefoon ging halverwege zijn verhaal af en er reden regelmatig auto's op de achtergrond voorbij :-)

Straks met pa en hond (want ma weg dus geen oppas) naar de Gamma. Pa mag lekker rondneuzen en hond mag in het wagentje zitten :-)

Zwart werk is niet handig inderdaad, daar zou ik ook niet voor gaan. En volgens mij ben je nu niet echt op zoek naar een soort vrijwilligerswerk toch? Hoe leuk de klus ook is...
Oh en om Suup jaloers te maken...ik heb gisteren mijn baby/peuter/kleuter/tiener-dekentje opgehaald bij mijn ouders. Hij is uit de jaren 70, fel paars...met in het midden in een witte cirkel het silouette van Bambi :-)
Oh, wat cool!

Ik ben niet wanhopig en ook niet rijk genoeg om voor een fooi te gaan werken. Maar vooralsnog heeft ie nog niet gebeld. Brrrr. Ik hou hier niet zo van, van dit soort onderhandelingen. Ik vind zijn bod niet reeel, maar als je dat zo zegt jaag ik em natuurlijk meteen op de kast.
Ik ben jaloers

En waarom zou je dat niet kunnenzeggenTila? Weet hij wel gelijk dat er met jou niet te spotten valt.
Ik ga het wel zeggen, maar ik ben bang dat de toon van het gesprek dan gelijk zo naar wordt. NOu ja, we zien wel.

Ter afleiding en ter geld uitgeving - wat ik toch niet heb - gaan we vanmiddag naar de bisocoop Cloudy with a chance of meatballs maar dan in het NL.
Hmmm. De fooi is iig wel netto, en dan is het iets minder fooi dn in eerste instantie gedacht. En na en paar maanden wordt het meer. En het is legaal, keurig wit, etc. Wel een nulurencontract, even kijken of dat handig is. \

Eerst maar eens naar de film.
Pff..ik snap dat soort dingen nooit zo goed :-S Snap wel dat naar de film gaan heel leuk is, veel plezier!!
Hee liefies, ik ben niet zo super communicatief (druk, moe, omgevingsnarigheid, kapotte wasmasjie; niet per se in volgorde van belangrijkheid) maar ik vind jullie wel lief en we zien elkaar zondag (toch, toch?)!
voor Lil. En zondag in het echie.

Tila veel pelzier met naar de film gaan.

Ik ben even mijn zin en inspiratie kwijt. Wie helpt mij zoeken?
Zag je zin en inspiratie net voorbij komen, ze zijn alvast aan het weekend begonnen
Oh en uiteraard: grote voor Lil
quote:Darly schreef op 17 februari 2010 @ 15:00:

Zag je zin en inspiratie net voorbij komen, ze zijn alvast aan het weekend begonnen Das veel te vroeg.....
voor Lil. Ter opvrolijking kan ik 'het regent gehaktballen' aanraden: hilarisch! Ik heb genoten
Toch wel biologische gehaktballen he?
Update in de kelder, het gaat niet goed met mijn vriendin.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven