Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
* gaat foie gras kopen, en kwarteleitjes, gaat een hond schoppen en begint een illegale legbatterij*
** doet mee met D**

Als jij nou die hond twee keer schopt, mag ik dan jouw foie gras?
Is goed joh, dan kook ik wel een paar kreeften levend
Lekker! Dan maak ik er verse mayo bij!
Doe mij maar gewoon een beker melk.

Ga proberen te slapen
Heb je een beetje geslapen, Suup?

**zet koffie neer**

We hebben twee cavia's te logeren en Jom en MK zijn er niet weg te slààn is best heel schattig.

Ik doe even een mail over as zondag uit.
Een beetje, maar daar is dan ook alles mee gezegd,

ach meis toch!
lieve Suup...

Hele, hele, hele dikke

Dat ze je bij zo'n club zo honds behandelen.....
Wat wilde ik nou toch typen?
lieve Suup!
Moet wel weer lachen om de benamingen. Bloes smste ratten, Mims honden, Q hiernaast ook honden.

Mijn familie is iets minder subtiel, ik zal maar niet herhalen wat mijn broer allemaal zei, maar jullie weten in welk land hij woont

Ik ga maar even een dossiertje voor de rechtsbijstand maken.

Succes met dossier maken!
Suuces Suup!

Jeumig wat heb ik een snothoofd... *gaat een lijstje maken met stomme mensen om te bezoeken en in hun gezicht te niezen*
Ik weet er wel een paar

Snothoofd is nie leuk nie
**geeft lijstje te besmetten personen door**

Logeercavia's worden met enthousiasme benaderd door kroost. Waarop kroost beledigd is dat ze niet naar ze toe komen maar bij mij gaan zitten schuilen
Haha...kaafbeesten hebben een nogal ingewikkelde sociale code die voornamelijk bestaat uit ' aaaah run for your life' :-) Maar als ze straks weer weg zijn wil kroost nieuwe?
Misschien wel. Maar vooralsnog krijgen ze die niet. Eerst moet Jom longprobleemvrij zijn.

En heel eerlijk: ik vind die harige wel schattig, maar heel harig en ik was zo blij met een dierenhaarvrij huis, en die kale cavia is wel grappig op een enge manier, maar ik vind em een beetje te duur.
Hello! Nog niet bijgelezen want aan het opruimen en wassen enzo maar ik lees iets over snot en cavia's en zondag. Ik wil geen cavia's, snot heb ik al genoeg van me eiguh en gaat ook niet weg (kennelijk is mijn neus heul leuk om in te wonen) en ik heb zin in zondag!! Vanmorgen werd MM ziekig wakker maar die heeft net een uurtje geslapen en is toch naar zijn afspraak dus ik hoop dat het over is.

Het was leuk op de Veluwe! Er lag nog sneeuw en dat bleef zo mooi op de rieten daken van de huisjes liggen.... Verder weinig van het bos gezien (was ongetwijfeld prachtig) want ook veel op de bank gehangen met een boek (Ammaniti, ik ben fan!) en de Bloesjes hebben úren en úren getekend en gelezen. Met dank aan Mims want wát een geweldig boek! Oudste zit nu weer te lezen. We hebben 2 keer het stadje bezocht dat heel mooi en oud was, zijn in het Anton Pieckmuseum geweest met Opa, die een dagje met de trein is geweest en Oudste is daardoor erg geinspireerd geraakt. Ze heeft in een teken- en schilderwinkel aldaar een mooi tekenblok gekocht en in de Blokker kleurpotloden (want die was ze vergeten) en tekent nu al dagen "misterieuse mannen", weerspiegelingen in het water en huisjes. Mijn meisje.....

Gisteren moest MM werken en zijn de Bloesjes en ik de hele middag in het zwembad geweest. Daarin zijn ze uren zoet, ik weet ook niet precies hoé want ik zal met mijn neus in een boek. En we hebben films gekeken, waaronder Alles is Liefde en dat vonden ze ook vreselijk inspirerend. Ze roepen nu om de haverklap "Duhuh!", als ware Carice-imitatoren..... Nja.

Zo meteen even naar de kapper met de meiden. En vanavond heb ik een date in bed met mijn liefste. Lekker samen in bed tv kijken, wijntje drinken op onze heerlijke vakantie met zijn 4-en en dat we dat zo goed kunnen samen. Nu maar hopen dat ie niet onmiddellijk in slaap valt. (gelukkig heb ik Ammaniti, haha!)
Bloes welkom terug lieverd!

Wt klinkt het lekker allemaal.
Jeeee Bloes is weer terug met mooie verhalen :-)
Hai Bloes welkom terug! Klinkgoehoehoe!

Ben ook naar de kapper geweest

**draait samen met Bloes voor de spiegel**

Wat zijn we mooi he!
Darly, doet es mail lezen en bellen.
Oh, doe maar niet. Straks sta ik op dat lijsie!

Jij bent veel te lief voor het lijstje Kjong.

Kom je nou zondag? (oftewel kan ik morgen een enkele reis kopen?)
Je moet morgen sowieso een enkele reis kopen, Suup, want je gaat pas zondag terug (lampje-smiley). Maar ik bemoei me er gewoon even tegenaan hoor: Kjong komt zomdag ook (cheerleader-smiley).

Tila; ik had nog niet bijgelezen hier maar heb je wel al op de vriendjessite gevielzieteerd met je baan, maar ook hier: GEWELDIG (blijebeksmiley).

Leuk, Kasteeldate zondag, zin in (proost-smiley)!!!!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven