En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Oh en Miek,misschien ben ik wel heel makkelijk hoor maar Isabel heeft bij mij altijd los buitengelopen.

Ook toen ik in de binnenstad van Zwolle woonde.

Ze had zo de behoefte om lekker te struinen buiten dat ik haar dat niet wou ontzeggen.

Terwijl Bibi er kompleet tevreden mee was iedere dag een frisse neus op het balkon te halen...

Het is een risico wat ik bewust genomen heb en ik heb er geen spijt van.

Ook nu (rustige woonwijk in durp) laat ik ze met een redelijk gerust hart buiten alledrie.
Poef en zijn imago
Miek hebben jullie ook geen schutting oid?

Wij hebben op de schutting wat gaas gedaan, nu kunnen ze niet meer over de schutting klimmen en blijven ze braaf in de tuin.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn andere 3 hebben van die bandjes die losklikken. En ze krijgen het ook voor elkaar om een stevig bandje zonder systeem los te krijgen maar die durf ik niet meer.

Mijn eerste kat deed ik een tuigje aan om mee aan een riem te lopen maar zo gauw ik die riem omdeed liet ie zich vallen en vertikte het om ook maar te staan met dat ding om, dat heb ik toen gauw op gegeven.

Ik wil hem sowieso aan een tuigje doen, zo een om de hals en borst, voor eventueel stikgevaar. En die waslijn, het beste op de grond of hoog?
I can do anything i want, and so can you....
quote:Maleficent schreef op 17 februari 2010 @ 13:51:

Miek hebben jullie ook geen schutting oid?

Wij hebben op de schutting wat gaas gedaan, nu kunnen ze niet meer over de schutting klimmen en blijven ze braaf in de tuin.

De schutting loopt maar half langs de tuin. en aan de voorkant is het compleet open dus schuttingen en hekjes zijn geen optie. Toch maar het tuigje, of los laten, het is een vakantiepark en zag al een keer een hele mooie kat lopen, soort maine coon denk ik, die liep ook gewoon buiten. Zoals veel katten hier trouwens, zeker 5 verschillende al.

Eentje zit altijd heel zielig te miauwen bij ons naar Luna, alsof ie vriendjes wilt worden. ze vechten ook niet buiten, met die kat iig. Ik wet wel dat hij gewoon een baasje heeft, maar misschien omdat de vorige buren ook katten hadden, ze komen altijd onze katten opzoeken.
LOTJE IS THUIS!!!!!!!

Ze zat gevangen in een landbouwmachine, de boer belde een half uur geleden, had de posters gezien en de poes herkent, ze is er weer, ze is eer weer!!!

Later een uitgebreider verslag, nu moet ik iedereen bellen!!!!!

Dank jullie wel, dank jullie wel voor alle steun en liefs en fijne woorden.

JOEPPPIE!!!!!!

BLIJ BLIJ!

Maar jij zult nog het blijst zijn van iedereen!

Dikke zoen voor jou, Lotje en de rest van de familie, dieren inbegrepen!
En aggut, het arme beessie.... Doet alles het nog wel? Nergens een stukje af?
Oh Eleonora wat fijn !!!!!!!!

ben helemaal blij voor jullie...dikke knuf !!!!!!

Oh Godzijdank!!! Oh pffff nou wat zal jij blij zijn zeg!!!! Wat een geweldig goed nieuws!!! Ik ben zo blij voor je! Hieperdepiep hoera!!! Lotje is er weer!

Ik zag haar net al hiernaast staan maar het linkje deed het niet.

Zo, en nu huisarrest voor die dame!

*one down, one to go*
quote:Ratteke schreef op 17 februari 2010 @ 15:26:

Oh Godzijdank!!! Oh pffff nou wat zal jij blij zijn zeg!!!! Wat een geweldig goed nieuws!!! Ik ben zo blij voor je! Hieperdepiep hoera!!! Lotje is er weer!

Ik zag haar net al hiernaast staan maar het linkje deed het niet.

Zo, en nu huisarrest voor die dame!

*one down, one to go*

Ik was heeeeeeel snel met offline halen! Kreeg echt de mail van Leo binnen 1 minuut voor ie online zou gaan haha! Maar vanavond rond 6-en komt ie alsnog, met toevoeging!

Leo!!!!
Jezus,ik begin spontaan te janken..

Wat FIJN FIJN FIJN !!!!!!

Damn Lé wat zal jij nu gelukkig zijn!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

wat een opluchting!!!!!!!!!

O heerlijk Leo, lekker knuffelen die Lotje, en als je weer tijd hebt lezen we graag het hele verhaal!
Ha Five, ik zag de foto al van Lotje aan de zijkant en wilde reageren, maar kon niet op de Blog komen. Dus ik heb het wel gezien, goede actie van de viva hoor!
quote:Viva Angel5 schreef op 17 februari 2010 @ 15:34:

[...]

Ik was heeeeeeel snel met offline halen! Kreeg echt de mail van Leo binnen 1 minuut voor ie online zou gaan haha! Maar vanavond rond 6-en komt ie alsnog, met toevoeging!

Leo!!!! Viefje 5, dikke kus omdat je het forum voor onze lieve Lé gebruikt om haar mooie poezepoes weer terug te krijgen. Ik kijk om 6 uur!
Blog blog...ik mis ook weer vanalles....
Oooooooo ik ben zo happy, ongelooflijk.

Dat heerlijke luchtige, vluchtige, warme, zachte moederbeest weer thuis bij mij.

Five, ik vind het zó verschrikkelijk lief van je, die extra aandacht voor Lot, dank je wel, sorry dat ik de boel in de war schopte, ik hoopte nog op tijd te zijn maar het bericht kwam nét te laat.

Meiden, jullie zijn goud waard, allemaal.

Zal ik het ontsnappingsverhaal vertellen?
Ja, vertel Leo!
JAAAAAAAAAAAAAHHHH!! Vertel over die goede boer/buur van je, en hoe ze er nu aan toe is, is ze erg afgevallen? Zit ze niet onder de klitten en tractorvet? Was ze blij je weer te zien? Wat vond Fien er van? En Wé? Groot feest vanavond? Wat vinden je andere katten er van dat ze er weer is? Wat vind ze er zelf van? Spui je verhaal!

Ik ben zó blij voor je!
F5 F5 F5
woehoe, jeej party party, Lot is thuis, nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn voor iemand die ik nooit heb ontmoet, maar damn, wat ben ik blij voor je. ze is echt lang weg geweest.....jeeeeej leo!!!!!

Maar misschien moet je haar toch een mobiel geven, jammer dat smsen zonder duim zo lastig is......

Nu het spannende verhaal............
Kom maar op!!
Is ze erg vermagert?

Fotoooo!
Inderdaad F5!
Ik denk dat we straks een boekwerkje te lezen krijgen Ze is al een kwartier aan het typen, kat knuffelen, typen, kat knuffelen, typen...

Maar ik word nu ook wel heel nieuwsgierig en ik moet zo aardappelen gaan schillen voor het avondeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven