En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Mal, welk deel van Nederland woon jij?

Hier in Overijssel gebruiken we ook "LEO" hoor..
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 20:30
Reden: letter vergeten
% gewijzigd
In de provincie naast/onder je *zwaai*

Miek, wat een snuitje!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Haha, Miek, Loki ziet er egnie lief uit op die foto, maar enorm evil Tenminste, voor zover een klein schattig pluizebolletje er eng uit kan zien. Maar hij doet heul erg zijn best
Aah,vandaar....

vlakbij dus

Loki kijkt inderdaad een beetje evil....
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 20:29
Reden: moeilijk hé,typen...
% gewijzigd
Ja, daarom is ie ook lief. Ze proberen zo hard maar zelfs de meest evil blik in de oogjes vind ik schattig. Zeker als ik me bedenk hoeveel een slapende kat die blik ruimschoots overtreft
I can do anything i want, and so can you....
Straks zijn het mn vingers die zo bekeken worden....

* en hap in, 3...2.....1....*
Poes D is in de muts van mijn zoon gaan liggen.... hij is fijn.
quote:Maleficent schreef op 16 februari 2010 @ 20:31:

Poes D is in de muts van mijn zoon gaan liggen.... hij is fijn.Foto!!!
Eindelijk een foto waarop mijn Poef geen zwarte blob is, zojuist op mijn schoot:

Muts met kind

-knip-

Muts met kat

poes d is echt een mooie kat. Kan alleen niet beslissen wie de muts beter staat.
Poes D is nu weer van de buurtpreventie. Die kan echt solliciteren bij de politie hoor. Dan zit ze op de vensterbank te turen naar buiten of er nog wat gaat gebeuren
Net klonk er hier een of andere belletje op tv, en tijgertje hoorde dat en ging grommend op zoek. Dus hier nog een die bij de politie kan haha
quote:miek221 schreef op 16 februari 2010 @ 20:21:

Ik kan niet wachten tot Loki er is. Volgende week vrijdag is het zoveer. Ik ben benieuwd naar znkarakter,

[afbeelding]

Wauw, en jij vraagt je af wat voor karakter Loki zal hebben?! Uh, ik wil je niet bang maken hoor, maar afgaande op de foto....

Haha, nee hoor, gewéldige foto! Hij kan vast ook heel lief zijn.

Overigens zijn ook de andere foto´s weer prachtig. Die gieter en die muts . Lekker stel.
Lief,poes in muts!!

En zwarte poef heeft een heel lief en mooi gezichtje.
Jaaa, Poef is een schatje om te zien!

Ik vind z´n naam ook zo heerlijk klinken. Een tijdje heeft er op de thuis-pijler ook een topic gestaan over het breien van een poef. Achgossie...
Ik hoop vooral dat Loki echt de typische siamezen dingen heeft, zoals veel kletsen, heeeel aanhankelijk en leergierig....maar bovenal dat ie net zo lief is als de rest van mijn katjes

leuke smiley.....
oh, verkeerde topic, maar ook leuk voor hier, hihi
Nogal groot voor een smiley maar wel leuk..
Aah, wat een lekker koppie heeft Poef (leuke naam inderdaad!)

En Loki is volgens mij een pittig dingetje! Leuk hoor, ik hou van katten met een flink karakter.

Ik heb hier net samen met Puk kunstschaatsen zitten kijken. Hij vond dat gezwier over het ijs erg leuk. Toen hij naar zijn etensbak ging en langs de tv liep, bleef hij helemaal naar het beeld kijken (en verdraaide dus zowat zijn nek)

Fido kijkt graag naar Animal Planet, vooral als er Paradijsvogels te zien zijn, wordt hij helemaal blij. Dus soms zoek ik op You Tube filmpjes van die vogels op en dan zit 'ie echt ademloos naar het scherm te kijken, zo schattig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dames, moesten we echt alweer aan een nieuw draadje? Jeutje, wat een getetter:)

Die foto's van die gieter hahaha, hilarisch. Heb ook ergens een foto van Scarlett waarop ze een plastic tasje als een soort cape om zich heen heeft, geweldig:) (daarna wel meteen alle plastic tasjes opgeruimd uit angst voor verstikking in zo'n ding)

Nemen jullie katten ook altijd zoveel plaats in in bed? Vriendlief en ik worden bijna het bed uitgeduwd ......en ze pikken alle dekens in grrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Parasol schreef op 16 februari 2010 @ 22:37:

Dames, moesten we echt alweer aan een nieuw draadje? Jeutje, wat een getetter:)

Die foto's van die gieter hahaha, hilarisch. Heb ook ergens een foto van Scarlett waarop ze een plastic tasje als een soort cape om zich heen heeft, geweldig:) (daarna wel meteen alle plastic tasjes opgeruimd uit angst voor verstikking in zo'n ding)

Nemen jullie katten ook altijd zoveel plaats in in bed? Vriendlief en ik worden bijna het bed uitgeduwd ......en ze pikken alle dekens in grrrrrrrrrrrrrrrr

Ja, de kleinste en dunste neemt echt de meeste ruimte in. De tuthola gaat altijd dwars liggen (letterlijk) Ik lig ook altijd in het midden van het bed.

En wat ze dan dus ook nog doet is alle dekens inpikken. Als je je om wilt draaien dan heb je dekbed tekort.... En madam maar lekker liggen...
Nikki ligt altijd bovenop me...kan dus geen kant op of ik krijg een verontwaardigd gemopper...dus proberen heeeeeel stil te blijven liggen want meiske ligt zo lekker en de kramp in mijn benen negeren..

Van de week lag ik op de bank en lag B in mijn nek te slapen...wel lekker warm maar ik kon niet meer bij m'n koffie..niet meer bij de afstandsbediening van de tv, niet meer bij m'n peukjes en tot overmaat van ramp moest ik ontzettend plassen..maar ja...hij lag zó lekker te slapen...

Diesel ligt altijd in z'n hangmatje aan de verwarming maar die houd me dan weer wakker met z'n oorverdovend gesnurk...werkelijk waar...geen vent meer nodig
quote:kat75 schreef op 17 februari 2010 @ 08:50:

Nikki ligt altijd bovenop me...kan dus geen kant op of ik krijg een verontwaardigd gemopper...dus proberen heeeeeel stil te blijven liggen want meiske ligt zo lekker en de kramp in mijn benen negeren..

Van de week lag ik op de bank en lag B in mijn nek te slapen...wel lekker warm maar ik kon niet meer bij m'n koffie..niet meer bij de afstandsbediening van de tv, niet meer bij m'n peukjes en tot overmaat van ramp moest ik ontzettend plassen..maar ja...hij lag zó lekker te slapen...

Diesel ligt altijd in z'n hangmatje aan de verwarming maar die houd me dan weer wakker met z'n oorverdovend gesnurk...werkelijk waar...geen vent meer nodig hahaha oh hoe herkenbaar!!! ik heb ook zo vaak zo op de bank gelegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven