** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je met pokon op je hoofd helemaal een beetje uit de relatiemarkt ligt
I only get one shot at life - so I shoot to kill

(ik weet niet eens of ik volgens jullie traditie zelf mee mag tellen, maar ik doe t toch maar)
Nou, Spijker, vooruit...

Maar ik wil ook nog een plaatje posten:

Wat fijn, die bassist. Klinkt alsof het allemaal helemaal goed gaat komen.

Ik voel me gelukkig al stukken beter dan gisteren, maar blijf vandaag nog ff een dagje thuis.

Fille, wat is dat spul waar je het over had? Je haar groeit wel weer, joh. En sommige mannen vinden kort(er) haar ook best sexy
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 18-02-2010 08:27
Reden: dubbel, dus even andere tekst ;-)
% gewijzigd

Pokon is dat spul dat tuinierende mensen aan de plantjes geven zodat ze mooi blijven. Achteloze tuinierders, zoals ik, flikkeren gewoon jaarlijks alle dooie sprieten weg en racen door intratuin voor nieuw groen

Jooles, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. En heb je nog wat gehoord van je collega?
Haha, oh, joh, dat heb ik ook in de kast staan Geen idee dat dat zo heette. Anyway.

Van collega even niks gehoord. Had gehoopt dat ie mss zou smsen, maar helaas. Heb m natuurlijk wel maandag en dinsdag gezien en wel weer leuke gesprekken gehad. Op een gegeven moment tijdens de lunch (hij is nogal pindakaas-verslaafd en ik vind het op z'n tijd ook wel lekker) smeerde ik pindakaas op m'n boterham en toen zei hij: goh, wist niet dat jij ook van Pindakaas houdt. Maar zodra we samenwonen, krijg je dat thuis niet meer, hoor, want ik eet het alleen op de zaak. Met dat soort opmerkingen weet ik dan nooit zo goed wat ie daarmee nou eigenlijk wil. Ik ben er maar gewoon op doorgegaan, van: dan maak ik wel een eigen kastje waar ik dan pindakaas met nootjes inzet, want die vind ik lekkerder (was ie het mee eens) en dan zet ik wel op het deurtje: verboden voor collega. Nou ja.
Heb trouwens besloten om het vooral proberen vriendschappelijk ipv flirterig te houden. Iemand zei tegen me dat het waarschijnlijker is dat er een relatie groeit uit vriendschap en dat een flirt vaak een flirt blijft. Niet dat ik daar nou zo veel verstand van heb. Maar het is het proberen waard. Al schiet ik soms wel weer in de flirt-stand, maar goed.
Goehoed antwoord

Net als Bassist die vroeg of onze kinderen ook vegetarisch opgevoed moesten worden (aangezien ik vegetariër ben en hij niet). Waarop ik zei dat ik alles prima vond, maar dat hij dan maar het koken moest doen.

Gewoon een beetje pesten toch?
Oh, en de keukenkastje-opmerking vindt jij geen flirten? En wat is er nou weer mis met flirten? Als je alleen maar vriendschappelijk gaat zitten doen, hou je er volgens mij alleen vriendschap aan over.

*zucht* waarom is t toch zo onmogelijk ingewikkeld.

Ja, beetje pesten is leuk.
Zoals ik al zei: soms verval ik weer in de flirt-stand

En er is volgens mij niks mis met flirten, maar ja, ik krijg van allerlei kanten verschillende adviezen. Ik weet het eigenlijk ook niet meer wat nou wijsheid is...

Idd, waarom is t toch zo onmogelijk ingewikkeld!!!
Ik zal mijn plaatje dan vandaag achterwege houden. Vooruit..

Maar nog 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8

Nog 8 NACHTJES!

Jooles nooit over nagedacht: relatie uit vriendschap of relatie uit flirt, volgens mij zeggen mensen dat alleen maar om alles nog ingewikkelder te maken. Denk niet dat dit wetenschappelijk bewezen is Je moet gewoon doen wat goed voelt!

Spijker: enige kans dat je dat tentamen gehaald hebt...?

Margh, helemaal eens met jou, of ie nou een player is of hij meent het, maakt niet uit, het is leuk! Nu. Heb ook nog niet het gevoel dat ik er heel diep inzit ofzo (dat heb ik normaal wel al heel snel, dat ik meteen wil bellen, smsen enz enz), het is gewoon goed zo en we zien wel waar het schip strand.

Hopelijk bij sperma
quote:findingnemo schreef op 18 februari 2010 @ 09:20:

Hopelijk bij sperma

Ik zat hier echt even: wat?!?! En toen snapte ik m pas

Mn ex had dat overigens ook, de eerste keren dat we vreeën. Maar ik heb er gewoon maar niets over gezegd want ik wilde het niet erger maken, mocht het door zenuwen komen. En t ging vanzelf over.
Hmm... er niks mee over zeggen kan al niet meer, dat leed is al geschied

Hij had het al voor mij... dus ik weet het niet of het zomaar over kan gaan... In elk geval heb ik gisteren met een vriendinnetje erover zitten praten die heeft me nog wat hand en span tips heeft gegeven En ik ga het nu zien als een nieuwe uitdaging

Volgende week donderdag ga ik weer, met mijn glijmiddel en dan eens kijken wat we er van kunnen maken

Maarre: dat tentamen?
quote:findingnemo schreef op 18 februari 2010 @ 09:41:

Maarre: dat tentamen?

Waarover je niet spreken kan, daarover moet je zwijgen.

Ik zou er toch niet te veel nadruk op leggen. Dan wordt t zo'n toestand!
Oi dat zou me zo onzeker maken als zn jongeheer weigert

Voordeel (ik ben bezig met mn eigen positiviteitscursus): Hij kan wel lang doorgaan!

Ach voor een scharrel heb je dan niks te klagen geloof ik
*Zwijgt als het graf*

Nee precies, zei vriendinnetje ook al. Kijken waar het schip strand dus

Voor de rest heb ik niet te klagen, het is niet alsof het alleen maar om hem draait. Sterker nog... tot nu toe draait het meer om mij. En das prima

We gaan zo naar Frankrijk, met het gezin. Ik ga even spullen pakken enzo.. Daar hebben we WIFI en mn laptop gaat mee!
ahh bonne voyage uhm trouver-nemo(?) ! parler-vous francais?

Dat is zo ongeveer tot waar mn Frans rijkt

Dus ik ben blij dat mn vriend geen Frans-Canadees is (Hoewel zijn pa dat oorspronkelijk wel is, en mijn vriend heeft zodoende wel een franse achternaam)
Nemo, geniet van het weekend Frankrijk. Hoop dat het fijn wordt, voor jullie allemaal!
Poeh ik vind die spermaverhalen zo op de lege maag toch wel behoorlijk heftig~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemo, veel plezier. Ik hoop dat het een fijn weekend wordt. En je niet de hele tijd hier zit.

Jooles, volgens mij is het lastige aan relaties (en de aanloop daar naartoe) dat het altijd en voor iedereen anders is, dus iedereen kan met geweldige tips komen over flirten, niet flirten, vriendschap, wel seks op de eerste date, niet seks op de eerste date, maar uiteindelijk heeft het niet zoveel zin. Gewoon doen wat goed voelt. En vriendschap met geflirt lijkt me een prima startpunt. En lik op stuk bij opmerkingen over samenwonen lijkt me ook prima.

(ik heb toen ik hier net was een boek gekocht: 'vergeet alles wat u over seks en liefde weet en lees dit boek' met 25 taboes die besproken worden. Grote Amerikaanse bullshit, maar het was 1 euro en ik wilde gewoon Duits lezen).

Ik ben gisteren gewoon begonnen met pakken. Opeens moest ik dat doen.
Spijker, hoe heb jij Bassist eigenlijk ontmoet? Ik weet dat je twee keer daar was enzo maar niet hoe jullie elkaar tegen het lijf gelopen zijn.
Ohh begonnen met pakken, ik vind dat altijd zo spannend!

Ik doe daar ook gerust een week over! Het is echt ernaar toe leven

Ik heb afgelopen december een super schattig koffertje op wieltjes gekocht voor mn handbagage in te doen. En toen zeiden de dames op de terugreis (was airFrance): ooooohhhh! une beau valies! Of hoe je dat dan ook schrijft op t Frans

Inpakken is leuk Uitpakken wat minder helaas In beide gevallen als het thuis is natuurlijk. Uitpakken bij vriendlief is leuk Hij maakt altijd een lade voor mij vrij wanneer ik kom
quote:fille schreef op 18 februari 2010 @ 11:00:

Spijker, hoe heb jij Bassist eigenlijk ontmoet? Ik weet dat je twee keer daar was enzo maar niet hoe jullie elkaar tegen het lijf gelopen zijn.

Seriously, heb ik nog nooit het grote maffe ontmoetingsverhaal verteld?

Doe ik vanavond ok, heb er nu geen tijd voor (lunchpauze).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven