Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dit is het artikel wat in de krant staat:

Opa maakt uiltjes
Stressed is just desserts spelled backwards
In het artikel kun je een uiltje zien!
Wat schattig en wat een superopa
wat een goed initiatief zeg. Krijg er kippevel van.
Ze hebben ook wel wat van elkaar weg, zeiden zijn mama en ik laatst tegen elkaar. Allebei van dat blonde haar en blauwe ogen, en qua karakter lijken ze ook op elkaar. Hij is ook heel lief, rustig en zachtaardig.
heel bijzonder.
Wat een superopa zeg! Ik wil ook wel een paar van die uiltjes...

Druk druk, dus kwam even illegaal hallo zeggen...
Nou bam zei ook al dat ze uiltjes wilde hebben, dus als er meer zijn, zet het dan even op afspreken, dan neem ik ze 27 maart mee.

Als Opa dan tenminste de vraag aankan , want als het op TV komt dan zijn er misschien wel veel mensen die een uiltje willen kopen.

In de mail van moeder stond ook dat er mensen waren die een uiltje kopen, en dan er een gift bij doen. Zo van, 10 uiltjes voor 200 euro. Dan schiet het wel op. Ik geloof dat de materiaalkosten 1 euro zijn, dus van elk uiltje gaat 5 euro naar energy4all.
Mijn Opa is 17 maart jarig dus wil wel eerder een uiltje
quote:Star schreef op 18 februari 2010 @ 10:43:

Mijn Opa is 17 maart jarig dus wil wel eerder een uiltje Hahaha Opa, is ook na zijn verjaardag blij met een uiltje
Pffff dan ken jij mijn opa nog niet
quote:Star schreef op 18 februari 2010 @ 10:43:

Mijn Opa is 17 maart jarig dus wil wel eerder een uiltje je kan ze ook rechtstreeks bestellen bij Opa, als je er 1 eerder wil emailadres staat onderaan het artikel.
Mogguh!
Of was het een verkapte uitnodiging om te daten, Star?
Zo Mal, mijn bestelling staat ook, kunnen we niet eerder gaan eten? Hihi ik wil ze ook daarvoor eigenlijk al.

Oma wordt 22 mrt 97 en die geven we bijna altijd vohgelspul. Ik vind ze echt superleuk. En wat een geweldig initiatief
Hier is het snothoofd wat minder geworden (gelukkig) en dus weer "lekker" aan het werk.

Mamax, wat zielig dat Maxi het nu weer te pakken heeft, beterschap voor hem en sterkte voor jou.

Tsss, T was vanmorgen xzo blij op school dat ik nu dus voor L.... voor het raam sta om te zwaaien, hij ziet me niet eens meer

. (ben wel blij dat hij het zo leuk vindt allemaal, maar toch)
quote:Maleficent schreef op 18 februari 2010 @ 11:03:

Of was het een verkapte uitnodiging om te daten, Star? O nee dat was het niet, maar niet eens zo'n slecht plan
Ik zie het al helemaal voor me, Enka helemaal blij zwaaiend voor het raam
quote:Star schreef op 18 februari 2010 @ 11:17:

[...]

O nee dat was het niet, maar niet eens zo'n slecht plan Ik wil, als ik mijn auto heb ( RDW schiet niet op), eerst eens een dagje naar mijn vriendin in Drenthe die ik al veel te lang niet heb gezien.
Dat is voor jou niet zo ver weg toch?

Wat moet RDW doen dan?
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jeetje haar nieuwe favo rokje is binnen Bridge! Dat was hem inderdaad. Super bedankt mop! Ik maak zo geld over. (Bam, jou centen regel ik dan ook direct)
Wat een mooi initiatief van de opa Mal, wow.

Oh allemaal zieken, beterschap!!!!!

Oh bah, ik zie net dat er een bleodende kale bult uit de heup van mijn laatst overgebleven kater hangt, echt akelig. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor morgen (ik moet nu oudste ophalen en die wil ik niet meenemen naar de dierenarts). Jongste moet helaas morgen maar mee dan. Brr, echt heel akelig. Ben er wat naar van.
Mal misschien kan je nergy4all ook eens bij dit onder de aandacht brengen. Daar heb ik toen ook met 3FM serious request papier gekocht.
Jinny zielig! Sterkte ermee. bah vindt het altijd zo zielig beesten met iets
Jinny: Wat naar, sterkte met de poes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven