M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Sorrysorry voor de verwarring, Juul. Ik bedoelde natuurlijk Sylvester..... Op het moment van typen werd me net een werkdingetje gevraagd, dus de conc. lag even niet meer bij de posting .

Sophie is op zaterdag jarig, dus da's makkelijk dit jaar. Andere jaren zoek ik altijd het dichtsbijzijnde geschikte weekend. Anders komt er geen bezoek.... en de kids hebben er geen problemen mee. Ik leg altijd gewoon uit hoe het zit .

Q; ziek maar goed uit! Klinkt allemaal niet erg lekker....

En Frans natuurlijk ook lekker uitzieken. Maar ja, als moeder tank je eigenlijk nooit meer lekker bij, vind ik. Ook al ben je ziek; de kids zijn er gewoon.... Dus je kunt niet in je nest 24 uur slapen om uit te zieken.

Sophie is gisteren voor het eerst naar school geweest. Ze vondhet geloof ik erg leuk. Eerste 10 min. kroop ze haast IN mij, maar daarna ontspande ze wat. Na 3 kwartier mocht ik wel weg gaan !!! (Het was de bedoeling dat ik de volle 2 uren erbij zou blijven....) Prima, dus.

Vanochtend vroeg ze of ze nu weer naar school ging.
Xop: wat goed dat Sophie het zo naar haar zin had op school. En het is een goed teken als je al na 3/4 uur weg mag als ouder. Was dit trouwens 1 van de wenmomenten?

Juul: Emdin is ook op een maandag jarig. Ik vier het de zondag ervoor, zodat hij zijn verjaardag en tevens laatste dag op de KDV kan vieren. 30 maart is zijn eerste echte schooldag. De mensen die altijd komen, zijn al ingelicht dat we het zondagmiddag vieren.

Aquarium is schoon, maar nu krijg ik weer die pomp niet aan de praat. Dit probleem heb ik elke keer als ik het geval schoongemaakt heb. De meneer van de winkel heeft het me uitgelegd wat ik dan moet doen, maar op een of andere manier lukt het me niet. Ben het even zat, strakjes nog eens proberen om het draaiende te krijgen. Zou leuk zijn als ik dit kan doen, voordat Emdin terug is.

Iemand wil mijn koffiepadmachine overnemen en aangezien deze mevrouw de enige is die tot nu toe gereageerd heeft, neem ik het bod gewoon aan. Op een of andere manier lopen mijn spulletjes niet op marktplaats. Het maakt niet uit of je een prijsstelling doet of bieden neerzet, er wordt gewoon niet gereageerd. Schijnbaar wil iedereen toch zijn babyspulletjes nieuw hebben.

He, die mevrouw heeft inmiddels een ander apparaat gekocht en al haar boden op andere apparaten weer verwijderd.
Ja hoor, gelukt. De pomp doet het weer !
hoi

Yes, gemeente belde vandaag, en ik krijg de kaart!! Kan hem morgen ophalen. (oke niet helemaal zo ophalen,kost ook nog iets)

Xop, mail mij maar even, dan mail ik je terug dan ben je weer up to date.

Amersfoort, kan ook wel, maar is minder makkelijk rijden voor mij, de weg ernaartoe is iets minder. Maakt voor Syl dan wel veel verschil amersfoort of apeldoorn?

Fijn Q. dat de pomp het weer doet. Balen van je spulletjes op MP.

Hier is dat ook bijna altijd. Of je bent het meteen kwijt, of je raakt het niet kwijt. frustie!

Hoe gaat het nu met je...slaat de AB-kuur aan?

Yuma is op maandag jarig en wij vieren het op de zondag ervoor, en de zaterdag ervoor zijn kinderfeestje.

Lastig Juul, met zoveel jarigen op zo'nm korte termijn.

Nou ga er weer vandoor, ben erg moe...en veel au.
He Indian: super dat je de speciale parkeerkaart krijgt! Mag je met deze kaart overal staan, of alleen op de speciale invalidenplekken?

Mijn nichtje met MS en haar man heeft voor haar een parkeerkaart, alwaar ze overal mee kunnen staan, dus niet speciaal alleen de invalideplekken.

Nu al een kinderfeestje vieren? Zit er wel aan te denken, maar weet niet zo snel wat we dan moeten gaan doen en zal eerst eens aan Emdin vragen of hij een feestje voor zijn verjaardag wil. Ach, het zal alleen om een paar vriendjes van de KDV gaan. Wie weet, ga ik het alsnog organiseren. Maar ik heb geen zin in een huis vol gillende kinderen. Gewoon een beperkt aantal.

Dames, vechten jullie het maar uit waar we naar toe gaan op 3 april. Mij maakt het geen bal uit!

Zo, ga nog even een spelletje spelen en dan slapen.

Oh ja, het geluid doet het weer. De boxen die ik had aangesloten, waren al overleden en gingen dus niet aan de praat.

Slaap lekker allemaal!
Q, dat moet ik nog even kijken, heb hem vanmorgen opgehaald, maar nog neit gekeken wat en waar allemaal.

In iedergeval de aangewezen parkeerplaatsen.

Yuma was in nov. op ene kinderfeestje geweest, en toen vroeg ik of hij dat ook wilde. Dat wilode hij wel. Hij noemde toen 6 kindjes, die hij nu nog opnoemt als ik vraag wie er mogen komen.

We doen niks bijzonders, bij goed weer lekker naar het bos, en anders thuis lekker spelen. Ze zijn nog zo jong dat je neit (perse) een prgramma-tje hoeft te maken.

Wil wel beginnen met het versieren van een cakeje of een snoep/chips ketting maken.

Misschien iets van een t-shirt kleuren, of een spelletje waarmee ze een medaille kunnen winnen. (die gister gescoort, die medailles) Verder wil ik ze gewoon lekker heen laten doen.

Oh om 17u eten, we eten dan frietjes en een snack. Ik leg allemaal aluminium folie over de hele tafel, en leg daar zo alle frietjes en hun snack op. Spuit heir en daar wat saus en laat ze maar eten. Vinden ze onwijs leuk...zo eten zonder bord. Ze eten beter, anders blijf je toch vaak met veel zitten. Ideaal. En daarna pak ik al het folie bij elkaar en knikker het zo in de prullenbak. EN klaar ben je weer!!

Oppasmeisje komt helpen...verder moet ik nog even kijken of ik nog iemand erbij vraag.

Hebben ook een nieuw oppasmeisje (nouja het hele gezin) gevonden. MNeisje is of wordt 12. Ze heeft nog een oudere broer en zus. En ze willen alle 3 oppassen. Komt helemaal goed dus.

D. is super eenkennig (aan het worden) Erg vleieend natuurlijk, zo'n kindje dat niet zonder mama kan, maar ook erg lastig af en toe Maar goed, komt goed...is een fase

Ben er weer vandoor, doei
Wat een goed idee om zo frietjes te eten, Indian! Ga ik onthouden voor als Lynn een echt kinderfeestje houdt (volgend jaar). Dit jaar nodig ik de buren voor het eerst uit en nog 1 of 2 kindjes (plus ouder(s)) van het kdv. Die vraag ik allemaal 's ochtends en 's middags familie en vrienden met kinderen. Eerder deden we alleen familie, maar nu dus wat uitgebreider. We hebben besloten het op de zaterdag na haar verjaardag te doen, heb mijn moeder vast ingeseind, dus die datum is 'geclaimd' (voor het geval zij het ineens een week later wil vieren, zij viert het vaak samen met een oom van mij die net als Lynn 12 april jarig is). Het is een heel gedoe hoor! Gelukkig is Sam wat handiger jarig. Mijn schoonvader is wel vlak ervoor jarig, maar die viert zijn verjaardag niet. O ja, en zowel ouders als schoonouders hebben vlak erna hun trouwdag, maar dat wordt niet elk jaar gevierd (en ook niet perse op die dag).

Mooi dat je de kaart krijgt!

Q, als je een kinderfeestje doet dit jaar zou ik niet meer dan zo'n 4 kinderen doen, zeker als je er in je eentje bij bent zonder hulp.

Fijn dat Sophie het naar haar zin had op school Xop!

Frans beterschap!

Indian, als Amersfoort voor jou wel mogelijk is, maar voor Syl Apeldoorn niet, zullen we dan Amersfoort doen? Apeldoorn is voor Syl een half uur verder rijden, dat lijkt me geen pretje met bi, zoals ze zelf al aangeeft. Voor jou scheelt het 5 minuten volgens Google Maps.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
even een kort egopostje:

enigste wat ik vandaag wil is

Heb echt ongelofelijk pijn in mijn bekken en moet vandaag ook nog iemand inwerken en dus continue opstaan uit mn stoel.

Daarnaast is het "weer gezellig" op mn werk, wat ik geloof ik wel eens verteld heb lang geleden.

Heb dus echt een offday vandaag. Maar gelukkig is het bijna weekend!

Tis idd 35 minuten langer rijden naar Apeldoorn.
koffie, zwart graag...
Syl als het rijden zelf een probleem is: benen optillen enz, dan kom ik je toch ophalen? Ik kom bij beide locaties volgens mij langs jou. Sowieso wel een goed idee dan denk ik

Verder ben ik nog ziek. Voel me gelukkig al wel iets beter. Man is vannacht thuisgekomen. Moest vanochtend nog werken, maar kan vanmidaag vrij nemen. Gisteren konden m en b gelukkig naar mijn moeder. Ik heb intussen ab voor keelontsteking, dus hopenlijk ben ik nu snel betyer.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ow toch maar even een voorzichtige voor Syl
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dat is ook goed frans. Thanks.

Idd benen optillen. Het stilzitten in een autostoel is al niet fijn maar als ik dan moet schakelen (hmm volgende auto wordt een automaat ) lukt me dat dan niet meer.

Passen 3 autostoelen achterin bij jou?
koffie, zwart graag...
Ik denk in de auto van mijn man wel. En anders laat ik Bojan thuis.
Owww ja, zoooo herkenbaa dat je die benen niet op kan tillen. Oegh, Syl, ik leef echt met je mee!

En voor vandaag in ieder geval een dikke knuf. Meid, wat een k.u.t. dag voor je..... Zo'n collega kun je er net even bij hebben NOT.

Amersfoort dan maar? Want 3 april is Syl's buik nog dikker, haar BI ieder geval niets beter en is het kortste autoritje het fijnst, denk ik. Kan dat voor jou, Indian?

Leuk idee om zo patat te eten! Ga ik ook eens doen, denk ik. Sophie krijgt nog geen kinderfeestje; daar beginnen we mee als ze 5 jaar wordt! Maar ach, ze heeft zoveel ooms, tantes neefjes en nichtjes dat dat geen enkel probleem is voor d'r .

Prettig dat je zo'n kaart ( ) krijgt, zeg! Hartstikke handig. Maar ik schrik er wel van dat je dat nodig hebt, moet ik eerlijk zeggen.... Pfoe, dat betekent ws dat je niet veel energie te verdelen hebt, zo over de dag :( . Anyway; ik zal je eens mailen.....

Frans, hopelijk slaat de AB goed aan!!

En Merel..... hoe is het daar? Hele verdrietige toestand!

Haha, Q, ik moet wel lachen om je geluidskaart-verhaal. Tsja, da's wel erg stom natuurlijk dat die dingen het begaven op het moment van aansluiten. Dan weet je niet of het nu je kaart is of de boxen....

Ook fijn dat je pomp het weer doet .

Dames; een heeeeel fijn weekend en tot maandag!
Owww ja, zoooo herkenbaa dat je die benen niet op kan tillen. Oegh, Syl, ik leef echt met je mee!

En voor vandaag in ieder geval een dikke knuf. Meid, wat een k.u.t. dag voor je..... Zo'n collega kun je er net even bij hebben NOT.

Amersfoort dan maar? Want 3 april is Syl's buik nog dikker, haar BI ieder geval niets beter en is het kortste autoritje het fijnst, denk ik. Kan dat voor jou, Indian?

Leuk idee om zo patat te eten! Ga ik ook eens doen, denk ik. Sophie krijgt nog geen kinderfeestje; daar beginnen we mee als ze 5 jaar wordt! Maar ach, ze heeft zoveel ooms, tantes neefjes en nichtjes dat dat geen enkel probleem is voor d'r .

Prettig dat je zo'n kaart ( ) krijgt, zeg! Hartstikke handig. Maar ik schrik er wel van dat je dat nodig hebt, moet ik eerlijk zeggen.... Pfoe, dat betekent ws dat je niet veel energie te verdelen hebt, zo over de dag :( . Anyway; ik zal je eens mailen.....

Frans, hopelijk slaat de AB goed aan!!

En Merel..... hoe is het daar? Hele verdrietige toestand!

Haha, Q, ik moet wel lachen om je geluidskaart-verhaal. Tsja, da's wel erg stom natuurlijk dat die dingen het begaven op het moment van aansluiten. Dan weet je niet of het nu je kaart is of de boxen....

Ook fijn dat je pomp het weer doet .

Dames; een heeeeel fijn weekend en tot maandag!
He Syl wat vervelend dat je zoveel last hebt van de BI en dan ook nog eens een K-dag op het werk moeten hebben. !

Frans: balen zeg van je keelontsteking en het ziek zijn. Ik weet hoe je je voelt (zelf van de zomer nog een keelontsteking gehad) en hoe zwaar het dan is om kindjes te moeten verzorgen. Fijn dat je man vanmiddag vrij neemt en dat ook je moeder bijspringt. Hoop dat de AB aanslaat.

Indian: wat een goed idee met dat aluminiumfolie over de tafel heen. Ga ik onthouden. Ik denk dat Emdin 2 vriendjes van de KDV mag vragen en dan gaan we inderdaad gewoon iets simpels doen. Ik denk dat ik de zaterdag of zondag ervoor iets ga organiseren qua het minifeestje.

Mocht het voor Frans nou niet lukken om jou op te pikken Syl, dan kan ik je ook oppikken, want ik kom er ook langs op weg naar Amersfoort. En 2 autostoelen passen wel in mijn auto.

Wat een pietweer! Tis ook nooit goed, he !

Eigenlijk niet veel gedaan vanochtend. Mijn administratie, de marmoleumdag geregeld. Inmiddels ook het infopakket voor school gekregen. En, dat vind ik wel heel erg leuk, Emdin heeft zelf een kaartje gekregen met daarop de 1e wenochtend vermeldt. Hij zal het vanavond zien als hij terug is van de KDV.

Vanochtend heeft hij zelfs tegen 1 van de leidsters vertelt over de BSO. Dat is een goed teken. Ach, zo langerzamerhand begint ook hij te wennen aan het idee van naar school en de bso gaan.

Xop: er is niets aan de hand met de geluidskaart. Heb nu gewoon weer muziek/geluiden en zo. Lag puur aan de boxen, die inmiddels in de prullenmand zitten.

Vanmiddag 3 klussen doen: strijken, wc schoonmaken en ik wil het portiek deels schoonmaken, want die ziet er niet uit. En niemand anders doet het. Ach, eens in de zoveel maanden haal ik er de stofzuiger doorheen en daarna nog even nat nadweilen en dan kan het weer maanden vooruit.

En als ik nog tijd over heb, wil ik een nieuwe printer gaan kopen. Inmiddels een keuze gemaakt. Ik wil de Canon Pixma MP490. Dit is een all-in-one printer met printer/kopieer/scanner. Lekker makkelijk!

Oke, fijne middag allemaal!
Jullie zijn echt lief!

Ik koop met verjaardagen vaak tafelkleden van de Hema. Dat zijn van die hele dunne plastic met leuke motiefjes. Die plak ik altijd over de tafel heen. Daarna vouw ik m netjes dicht en kan ie zo in de kliko ha ha

Dus ongeveer dezelfde tip als Indian.

Leuk al die wenochtenden. Jasper gaat op 26 maart voor het eerst wennen. Dat 4 weken lang 2 x per week (8 dagdelen wennen) En dan dag na zn verjaardag 1e echte schooldag. Dus niet 2 weken later wat ze eerst dachten.

We zijn woensdag naar de peuterinloopochtend geweest en hij vond het geweldig. Nu is het echt elke ochtend: wanneer mag ik??? Gelukkig nog maar 4 weken.

Hij heeft sinds een aantal weken ontstoken ogen. Iedere keer begint het na het zwemmen. Van het weekend gaan we dan ook een hele mooie stoere duikbril kopen.

Nu staat hij al een paar nachten huilend naast mijn bed: mama, mijn ogen doen zo zeer of mama, mijn ogen gaan niet open.

Precies in onze vakantie moet hij afzwemmen, Nu mocht hij ook apart een week later maar we komen gewoon even terug. Dat is voor hem veel leuker.

Gisteren had man t wel erg te doen met me. Kon alleen nog maar platliggen en bijna niet meer opstaan.

Het is niet anders, gewoon doorbijten. Mag allang blij zijn dat het zoveel weken later is begonnen dan de vorige keer.

Neemt niet weg dat ik er zo nu en dan wel ff van baal.
koffie, zwart graag...
Nou, dat mag ook echt wel, Syl! Klaag gerust hier, want het IS ook gewoon klote. Hopelijk krijg je zoveel mogelijk hulp van iedereen, zodat huishouden, boodsschappen doen enz. niet meer op jouw bekken ehhh schouders terecht komen! Heb je je al voor een gedeelte ziekgemeld? Of ploeter je nog stoer door... . Heeeeeeeel veel sterkte vanaf deze kant!
ik ploeter nog stoer door ha ha

Advies weken geleden van de fysio was 2 uur per werkdag ziekmelden, maar dat durf ik nog niet zogoed sinds mn langdurige ziekmelding vorig jaar.

Na een werkdag herstel ik vrij snel op de bank. Dus dan vind ik het acceptabel. Man doet erg veel nu, boodschappen doen we nu 1 x per week. Op = Op is ons motto nu.

Opruimen of schoonmaken doe ik alleen als ik t kan, anders laat ik de boel de boel.

Ben al flink vooruitgegaan, vorige keer was ik stronteigenwijs
koffie, zwart graag...
kom even zwaaien... vligtig wat gelezen.

Knuffel voor Syl!!

Amersfoort is dan ook goed. wel graag iets binnen, binnenspeeltuijn. Dan kan ik gewoon lekker zitten om bij te tanken. Misschien voor Syl ook wel fijn??

Wij doen zo ie zo maar 1x in de week of eerder in de 2wkn boodschappen.

ga weer, yuma heeft een vriendje hier....
Hai

het gaat redelijk hier, vanavond condoleren en morgen uitvaart. Ik zit nu even in theater met valentijn maar madelief Wilde aandacht, dus v zit in de zaal en ik in de bar

vandaag heeft v getrakteerd, maandag vieren we zn verjaardag. Heel dubbel natuurlijk maar we hebben besloten alles door te laten gaan want aan een kind van vier is het niet uit te leggen als je alles zou cancelen.

Ga weer even kijken hoe het met v gaat. Daaaag
Dubbel
sterkte merel!
huh snap er niks van.

Net kaarten "besteld" voor de verjaardagen van "onze kids"hier. Zet hij er een verkeerde datum bij bij Emdin, ruim een maand te vroeg, en hij zegt dfat ik betaald heb, terwijl ik nog niet betaald heb??

Nou is dat laatste natuurlijk niet zo erg, haha, maar ja we wachten wel even af....
GM, hier weinig bijzonders te melden.

D. gaat zelf staan in de box...zooo liefff.

Yuma ook super lief, lijkt nu eindelijk weer wat fitter te worden.

Morgen naar de KA met hem.

Q, het kan zijn dat de kaart voor Emdin morgen al aankomt ipv 29mrt...moet je hem nog maar even wegleggen sorrie
Merel, hoe was dce uitvaart geweest?

Nogmaals veel sterkte.

Hoe heeft Valentijn het ervaren? Wat heb je verteld?

Oh ik schreef dat wij maar 1x in de 2 wkn boodschappen doen...dat geld neit voor het vers, dat haal ik wel tussendoor. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven