Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja en krijg ik jouw rekeningnummert ook nog Suus?

Oh bah Jin, arme poes
Goedemiddag

Lianne kreeg een brief mee, hoofdluis op school. Ik weet dat ik het ook een keer heb gehad, moesten we allemaal met een verschrikkelijk stinkende shampoo wassen. En het idee dat ik beestjes op mijn hoofd had.....

Gisteravond theatersport gedaan, was zo leuk. Lekker een avondje weer eruit. Hebben jullie al weekendplannen?

Wij gaan zaterdag naar Brabant. Schoonmoeder krijgt vrij onverwachts een hartkatherisatie, de 24ste. Dat was schrikken dus we gaan even langs.

Star, ik weet heel weinig van computers. Cookies heb ik dan weer wel verwijderd (tot zo ver weet ik het wel ). Aan man zijn laptop durf ik niks te doen, laptop gebruikt hij voor zijn werk. Dat laat ik aan hem over voordat ik programma's verwijder...zonder dat ik het weet.

Ik zal het doorgeven van de mobiele site, dank je voor het meedenken.

Jin, wat een leuke reactie van jongste gisteren op Kita. Heerlijk!

Hoe was het bij de huidarts?

Bam, die Juul met zijn opmerking.

Oh... buikpijn is minder, hopelijk snel weer over!

trouwen met vriendinnetje

Star, Ceetje met d'r gaatjes in haar oren. Leuk, ballet! Origineel, zo'n Chinees thema.

Amaal, L. met zijn uitspraak, gaat wel over. Lianne had een tijdje: waarom dan?

Mamax, het zit je oudste niet mee zeg.

Mal, wat lief van die opa. Geweldig voor Energy4All.

Jin, arme poes!

Ik ga Tim naar bed brengen anders wordt het helemaal niks meer en valt hij voor het avondeten in slaap.
Ik vind het niet erg hoor Kokos, dat hij Geen Idee zegt. Volgens mij heeft hij het van mij ha ha.

Oooh bah hoofdluis. Ik stop L's haar helemaal vol met gel, dat helpt goed. En haar invlechten bij meisje. Luizencapes doe ik niet, de rest nl wel dus mijn kinderen zijn de enigen zonder haha. Dan is het toch beschermd.

Leuk die uiltjes Mal! Ik heb mijn bestelling ook doorgegeven.

Bah, man is skiën en ik ben dus alleen. En ik heb best wel last van mijn buik (trekt heel erg enzo). Wordt een lang weekend. Nouja, ik wel allemaal leuke dingen gepland hoor, maar het wordt gewoon best zwaar, 2 kleintjes en een dikke buik. Vandaag gewerkt op de psz en daar riepen bijna alle moeder: jeeee, wat groei je hard!

Gaat ook hard opeens. Maar ik voel me ook weer moeier, dus ik denk dat die buik idd aan het groeien is en dat dat de nodige energie vergt.

Hmm, aannemer zou vanmiddag met een loodgieter komen en die zijn gewoon niet op komen dagen. Dan ben ik er al klaar mee. Jammer voor hem. Vond het sowieso een rare snuiter.
Jinster zit met Jongste (en Oudste ook want AM op het moment) in het ziekenhuis op soort van EHBO. Jongste werd wakker met ontstoken plasser en zijn door kinderarts doorgestuurd
jemig, Arme jin en arme Jongste.
ach nee wat naar
Stressed is just desserts spelled backwards
Jinny en jongens weer thuis, jongste prik in de plasser gekregen, met zalf behandelen en dan maandag weer terug.
Hè get wat is dat nou weer naar. Arm kind...
Zeg even wat doms, maar Mal en Star zijn wat dat betreft altijd goed op de hoogte Zag ik Carice van Houten nou laatst met een 7 mnd zwanger buik? Zo ja, van wie? Ze is toch net weg bij die Duitser?

Zo niet dan had ze iets heeeel raars aan wat heel slecht afkleed ha ha.
Lees net je msn-bericht Star, een prik?? Echt nog nooit van gehoord.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gelukkige huisvrouw Amaal.
Sta ik nu hier in het schema???
Al een maand of 5 ja... Muts

Arme jongste en Jin!

Men, sommige forummers...
Ik ben ook al de hele middag aan het kotsen... wat denk jij Suze, ben ik zwanger?
En zo ja, van wie?
Een dame met -lief achter haar naam?
Uhhhhhhhhh, ik snappum nie? En zwanger van een vrouw, wauw das nog cewler dan de Messias baren.
Reactie op Suze op 19.52
Dank Star en Suze voor de morele steun!!! Zijn weer thuis! Jongste heeft echt een dikke blauwe plasser, echt zo zielig. Hij heeft geen koorts, maar loopt wijdbeens en kan niet zitten en ik mag hem alleen maar horizontaal dragen, anders zet ie het op een brullen.

Kinderarzt was onder de indruk dus gelijk een brief voor het ziekenhuis

Zo naar, in het ziekenhuis kreeg hij een prik in de plasser om het schoon te maken, kind krijsen, oudste helemaal van slag, brrr.

Ik kreeg nog een sms van vent maar ik heb hem maar niks verteld, alleen dat de ventjes zoet waren (waren ze toch ook). Laat hem maar concentreren op andere dingen.

Nu nog een spuit vol zalf meegekregen en dat een paar dagen IN de plasser spuiten (oh help, waar is mijn vent, dat is toch geen werk voor een vrouw).
Maar had arts enig idee wat het is en hoe het ontstoken komt?

Brrrr, ik krijg er buikpijn van.
Ha speelt ze daar zwanger in? Ziet er echt uit ha ha. Vond het al zoooo wazig.

Hallo Vish.
Zijn voorhuidje is altijd al wat nauw geweest, daar heeft het mee te maken. Echt, ik heb zo te doen met mijn mannetje. Hij kneep me helemaal fijn, arm ding.
Slaapt hij nu lekker? Hoop dat hij rustig slaapt en niet teveel last heeft.
Ik heb hem een paracetamol gegeven, werkt toch ook ontstekingsremmend en pijnverlagend. Ik heb echt met hem te doen.

Morgen nog met de kat naar de dokter en dan heb ik het weer gehad hoor.
Jin, veel succes en een hug! Heb soortgelijke piemelervaring met Nemo en dat was NIET grappig.

Niet mee door blijven modderen als het niet beter wordt, gewoon besnijden dan hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven