Why Cry

18-02-2010 19:12 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee het is echt geen reclame. Maar ik heb me even rot gelachen.

Het moet toch niet gekker worden? Ik zie meteen een soort van StarWars vertaalmachine voor me

Why Cry

En toch ben ik stiekum wel erg nieuwsgierig of iemand zon ding thuis heeft en natuurlijk wat de reacties zijn. Ik geloof er eigenlijk geen barst van dat het werkt. Iemand ervaring? Ik heb in ieder geval even lekker gelachen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik stel me voor dat er wel een markt voor is van radeloze kersverse mama's, die je met het openen van dit topic ook gezellig hebt aangeboord.

In mijn tijd was het er niet. En ik ben met jou razend benieuwd wat voor scores het ding geeft op de huiltjes.
intuitie ? nergens voor nodig !

je kind leren kennen in al zijn aspecten ... welneee nergens voor nodig ..

wat een handig apparaatje !
Handig, nu is een baby niet moeilijker opvoeden dan een tamagotchi.

Zit er bij dit ding dan ook een aan- en uitknop op voor wanneer het even niet uitkomt dat je baby huilt?

ik willum, ik willum, ik willum
Dat heb je snel door hoor, welke huiltjes je kind heeft. Heb je dat ding niet voor nodig. De doelgroep lijkt me idd kersverse-sterk-aan-zichzelf-twijfelende moeders, die blijkbaar bevestiging zoeken of ze het wel goed doen.

Beetje meer in jezelf en je intuitie geloven en minder in al die technische snufjes.
quote:juniper8 schreef op 18 februari 2010 @ 19:20:

Handig, nu is een baby niet moeilijker opvoeden dan een tamagotchi.

Zit er bij dit ding dan ook een aan- en uitknop op voor wanneer het even niet uitkomt dat je baby huilt?

En ik heb 'm al besteld, hoor.
Whahahaha, wat een ding.

Is het geen vroege 1 april grap?

Zouden er mensen bestaan die er een kopen?

Hier net een heeeeele duidelijke why cry net. Het is groen en het lijkt op smurrie en rijmt op snoep.

Kan dat ding ook luiers verschonen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Er is wel onderzoek naar de taal van baby's gedaan.

Google maar eens op 'dunstan baby language' bijvoorbeeld. (Ooit gezien bij Oprah ). Maar ik vond het best leuk om te zien
Ik heb zelfs gehoord dat het op Boulevard was
Mijn kind huilde nooit, de eerste 6 weken. Zou dat apparaat daar ook wat mee kunnen?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
ik ben afgehaakt bij de kniebeschermers voor baby's die leren kruipen... Watnou moeder-instinct? laten we onze versgeperste baby niet leren kennen maar meteen wiskundige formules en spreadsheets loslaten op poep, eten en huien en dat alles afsluiten met een fijne staafdiagram om alles duidelijk vastgelegd te hebben... wat een onzin, en hoe gek krijg je de onzekere mama van nu hiermee...
En dat ding maar herhalen: hij heeft honger, hij heeft honger en jij maar de borst of de fles geven net zo lang tot de batterijen op zijn.
kansloze lulkoek, valt in dezelfde categorie als de babypruikjes ... zo leer je je eigen-zelfgebakken-baby toch nooit kennen?? (of ik ken mijn baby niet en moet alsnog met terugwerkende kraqcht zo'n ding kopen... zou dat te laat zijn , baby is inmiddels dreumes van 1,5)
Nou met alle respect, ik heb twee dochters maar ik kan dat gehuil niet altijd uit elkaar houden hoor. Ben ik dan zon ontaarde moeder die zon ding nodig heeft
Ik heb het ook een keer bij Oprah gezien een paar jaar geleden. Was een vrouw die het opviel dat baby's overal ter wereld hetzelfde huilden. Ze heeft hiet een studie naar gedaan en kwam idd met zo'n lijstje an verschillende huiltjes. raar maar waar, hier klopte het precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja maar Noushi ik weet dus al niet wat ik moet opzoeken omdat ik het huilen niet goed herken. Of nee, wacht eens even, ik heb natuurlijk een wonder kind die wel op 100 verschillende manieren kan huilen
Hebben ze ook iets om een hysterisch krijsende peuterpuberdriftbuien uit elkaar te houden?
MILF in the making ;-)
Die baby op dat plaatje ziet eruit alsof ie helegaar niet meer gaat huilen...
Ja DarkRosePrincess dat is helemaal een gat in de markt. Zal ik dat gewoon maar even gaan uitvinden dan? Gewoon een apparaat waar je dan je driftige peuter in stopt en ze dan automatisch helemaal rustig worden en áltijd naar je luisteren en nooit meer zeuren.

Minny
Het ging om het begin van het huilen kan ik mij nog herinneren. En daar zat idd verschil tussen, bv lange uithaal of korte zuchtjes.Ik zeg maar wat hoor maar zoiets was het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@Chica: Ja toch?

Kun je zo'n apparaat trouwens niet uitvinden voor alle soorten huilies? Gat in de markt, wat ik je brom!
Oh das nog veel slimmer Minny. Grotere doelgroep, grotere afzetmarkt. Ik neem het mee in mijn business plan.
Hier een deel van het Oprah filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=X4YtsYu6qK0

Beste filmpje wat ik kon vinden waar alle geluiden te horen zijn en uitgelegd worden:

http://www.youtube.com/watch?v=_IRQc2hOiKE
Ik heb geen kinderen, bestaat er ook een WhyMiauw? Ik wil wel eens weten waarom mijn katjes miauwen. Hebben ze honger, willen ze naar buiten, hebben ze stress, willen ze een knuffel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven