Uitstel van executie
dinsdag 16 februari 2010 om 20:46
Hé, was hier nog geen topic over, of zijn het herhalingen?
In ieder geval, nu op RTL 4, uitstel van executie, met Martijn Krabbeé.
Het stel wat er nu in zit heeft een hypotheek van 900 euro, 250 euro aan verzekeringen en hij verdient 1600 euro per maand.
Mijn kin ligt weer op mijn knieën.
Dus, Pode, Sabeltandcavia en the rest of my trash TV matties, kom er maar in!
In ieder geval, nu op RTL 4, uitstel van executie, met Martijn Krabbeé.
Het stel wat er nu in zit heeft een hypotheek van 900 euro, 250 euro aan verzekeringen en hij verdient 1600 euro per maand.
Mijn kin ligt weer op mijn knieën.
Dus, Pode, Sabeltandcavia en the rest of my trash TV matties, kom er maar in!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
donderdag 18 februari 2010 om 16:03
quote:dropshot1000 schreef op 16 februari 2010 @ 21:41:
Die jongen is zijn baan kwijt geraakt in januari.
In april heeft hij pas weer werk gekregen.
In de tussenliggende maanden zijn de schulden enorm opgelopen.
Volgens mij hebben jullie het begin gemist.Klopt. Zij had gewerkt maar heeft een auto ongeluk gehad en kon daardoor tijdelijk niet werken. Ze hebben het huis dus (weliswaar te duur) gekocht toen ze beide een inkomen hadden.
Die jongen is zijn baan kwijt geraakt in januari.
In april heeft hij pas weer werk gekregen.
In de tussenliggende maanden zijn de schulden enorm opgelopen.
Volgens mij hebben jullie het begin gemist.Klopt. Zij had gewerkt maar heeft een auto ongeluk gehad en kon daardoor tijdelijk niet werken. Ze hebben het huis dus (weliswaar te duur) gekocht toen ze beide een inkomen hadden.
donderdag 18 februari 2010 om 16:30
Ik verdien te weinig om een eengezinswoning te kunnen kopen. Met een bruto jaarsalaris van ¤ 20000,00 koop je geen eengezinswoning in de randstad, dus blijf ik noodgedwongen op mijn flat zitten. Kan ook de vrije sector niet in. Maar misschien heeft iemand nog "kennissen" die mij aan een woning kunnen helpen. Heb een kruiwagen nodig anders kom ik er niet. Huur max. 550,00 en niet verder dan 10 km van Rotterdam ivm mijn werk. Een auto heb ik niet dus ben ik afhankelijk mijn fiets (of desnoods OV).
vrijdag 19 februari 2010 om 09:15
dinsdag 23 februari 2010 om 20:47
dinsdag 23 februari 2010 om 20:54
haha die mona reclame met John Williams kwam net langs, die vind ik dan wel weer leuk ( I know off topic)
Tja wel lullig dat zij haar baan kwijt geraakt is, maar aan de andere kant, 260.000 lenen als een huis maar 192.000 kost vind ik ook wel wat overdreven.
Ik ken ook een stel wat net een nieuwbouwhuis gekocht heeft, ook bijna 2 ton geleend " tja dan is het maar meteen af he".
Maar wel lenen op 2 salarissen, ze gaan zich nu zorgen maken hoe het moet als ze kids krijgen, en die willen ze.
Mss iets eerder over nadenken?
Tja wel lullig dat zij haar baan kwijt geraakt is, maar aan de andere kant, 260.000 lenen als een huis maar 192.000 kost vind ik ook wel wat overdreven.
Ik ken ook een stel wat net een nieuwbouwhuis gekocht heeft, ook bijna 2 ton geleend " tja dan is het maar meteen af he".
Maar wel lenen op 2 salarissen, ze gaan zich nu zorgen maken hoe het moet als ze kids krijgen, en die willen ze.
Mss iets eerder over nadenken?
dinsdag 23 februari 2010 om 20:56
Zo heb ik een vriendin die een huis gekocht heeft, maar de hypotheek niet rond kreeg. Nu hebben haar ouders een lening van 12.000 euro afgesloten zodat ze dat huis kon kopen met alles nieuw... Mij is altijd geleerd: wat je niet hebt kan je niet uitgeven.
En nu ga ik even mijn stroopwafeltoetje eten. Jullie brengen me op een geweldig idee!
En nu ga ik even mijn stroopwafeltoetje eten. Jullie brengen me op een geweldig idee!
dinsdag 23 februari 2010 om 21:07