Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Ja, het is een geweldige week voor vakantie, dat moet gezegd worden.

Gelukkig gaat Fien lekker logeren de tweede helft van de week. Voor haar leuk bedoel ik dan, dat ze fijn haar opa's en oma's even kan zien en zo.
Robo is een ware discoqueen.

Wich reminds me.....

Deze mag niet ontbreken natuurlijk.
Er staat een hele grote meubelvrachtwagen voor de deur.

Eens even kijken wie hier in de straat de crisis voorbij is...
Hé die dansvloer die ken ik!

Hé ik heb smiley's.....hou je vast!

:puke:

zo......
Nr 28 komt leeg Nor!
Hatsa, gooi ze er allemaal maar in hoor...

Ik heb het al gezien. Aan de overkant van de straat vieren ze de crisis met nieuwe meubels.
Mooi Trench, die smiley's op een rij!
quote:trenchtown schreef op 19 februari 2010 @ 15:15:

Nr 28 komt leeg Nor!

Hier?

En we hebben pas al zo'n spektakel in de straat gehad! Heb ik je nog niet verteld toch?
Ja, bij you!

Spektakel....vertel!
Leuk voor Fien dat ze gaat logeren, Leo.

Ik heb verder nog geen plannen voor volgende week. Maar die maken de kids hier zelf wel.
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 15:16:

Mooi Trench, die smiley's op een rij!Doe ze eigenlijk liever per berichtje, maarja...ze zijn er niet altijd
quote:trenchtown schreef op 19 februari 2010 @ 15:18:

Ja, bij you!

Spektakel....vertel!

O, dat zijn de opa en oma van de drogist!

(Buurman is eruit gezet!)
Nou nou, 't mag wat kosten aan de overkant hoor. Ze staan precies voor mijn fwatuur. Als ze straks maar weg zijn. Moet nog een paar dingetjes halen in het durrep. Mijn outfits voor morgen zijn compleet, behalve een paar sexy kousen...
Potverdorie, ik kan het zaaltje dat ik gehuurd had dus afzeggen, dit ziet er veel gezelliger uit :-)

Ik ben gek op dansen, men noemt mij ook wel Johanna Travolta.

voor jullie allemaal
Ooooooooooow, wat leuk Robo. Dan gaan we morgen een "back to the seventies" party geven voor jou hier!
Ha, ik kan mijn bellbottoms, plateauzolen en kroeshaarpruik ein-de-lijk uit de kast trekken dan
Ha lekker, morgen dansen! Zin in!
Gezellig Ratteke!

Ik doe zo'n pruik op, wat trek jij aan?

Heeeeeeeeeeeeeerlijk!

Ik verwacht nogal wat mensen, dit is lekker luchtig... en het knelt niet zo.

Zo, en nu ga ik eindelijk naar huis. Ik kom later op de avond nog een paar borrels halen, het is weekend!
leuk een feestje!

Nou, die band was dus weer lek hè. en daar kwam ik dus fijn onderweg achter (gelukkig had ik de fietspomp meegenomen).

En ook zo fijn dat het vakantie is met al die regen, ik verheug me nu al op de dagen dat ik mag werken.

Ik ga even op zoek op het naar een goedkope Nintendo DS.
Zo. Eindelijk tijd voor een wijntje! Mooie fles!

Een van de nadelen van vakantie is dat mijn kinderen me steeds achter de pc wegjagen

Gaan we nou twee of drie dagen feest vieren hier?
zullen we maar 5 doen?
"Wat kost een baby nadat 'ie geboren is?"

Ik word zo moe van sommige topictitels! Je bent toch geneigd te posten of ze 'm op afbetaling heeft of vooraf contact betaald heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven