Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

zaterdag 20 februari 2010 om 13:45
Wow Starshine, die middelste!!! Gaaf, en errug gevaarlijk geloof ik....
Ik neem ook nog gauw even een gebakkie en een kopje thee. Koffie heb ik al te veel op. Gauw naar binnen werken en dan boodschappen doen. Het huishouden is al weer gedaan dus ik heb wel een taartje verdiend vind ik.
Robo, je haar zit in mn taart!!!!!
Ik neem ook nog gauw even een gebakkie en een kopje thee. Koffie heb ik al te veel op. Gauw naar binnen werken en dan boodschappen doen. Het huishouden is al weer gedaan dus ik heb wel een taartje verdiend vind ik.
Robo, je haar zit in mn taart!!!!!

zaterdag 20 februari 2010 om 21:59
quote:robo schreef op 20 februari 2010 @ 21:47:
LOL Ratteke, waar heb je dié foto nou gevonden???
Te grappig
Ik heb een kilo kaas in de buik en ben dus helemaal klaar voor de dansvloer (als ie met beton verstevigd is dan ).
Gegoogled op afrokapsel. Leuk he! Ff föhnen en dan zie je er weer tiptop uit.
Ik kijk Hellboy ff uit en dan ga ik met je dansen!!!! En ik heb zin in een drankje...
LOL Ratteke, waar heb je dié foto nou gevonden???
Te grappig
Ik heb een kilo kaas in de buik en ben dus helemaal klaar voor de dansvloer (als ie met beton verstevigd is dan ).
Gegoogled op afrokapsel. Leuk he! Ff föhnen en dan zie je er weer tiptop uit.
Ik kijk Hellboy ff uit en dan ga ik met je dansen!!!! En ik heb zin in een drankje...

zaterdag 20 februari 2010 om 23:04
Ikke wel. Heb een ceedeetje meegenomen van thuis. K wist niet zeker of er een dj was of niet. Maar ik ben al aardig buiten adem van het swingen. Ff zitten, mn tmc opdrinken en wat van de hapjes van Leo eten.
Eh, die hebben vanmiddag toch wel in de koelkast of buiten gestaan toch? Heb geen zin om morgen op de pot te moeten zitten...
Eh, die hebben vanmiddag toch wel in de koelkast of buiten gestaan toch? Heb geen zin om morgen op de pot te moeten zitten...

zondag 21 februari 2010 om 07:42
Meiden, excuus!
Na een copieus maal zijn de man en ik voortijdig en ongepland in slaap gevallen!
Op de bank!
Om 22.00 uur werden we wakker en hebben we elkaar naar boven gedragen!
Heb ik het feestgedruis gemist.....
Zo te zien was het leuk. Alle troep staat er nog wel voor me. Dat is zeker mijn straf.
Wie is dit?
Ik sop er wel omheen.....
Nou, aan de slag maar dan!
Na een copieus maal zijn de man en ik voortijdig en ongepland in slaap gevallen!
Op de bank!
Om 22.00 uur werden we wakker en hebben we elkaar naar boven gedragen!
Heb ik het feestgedruis gemist.....
Zo te zien was het leuk. Alle troep staat er nog wel voor me. Dat is zeker mijn straf.
Wie is dit?
Ik sop er wel omheen.....
Nou, aan de slag maar dan!

zondag 21 februari 2010 om 13:59