Mode & Beauty alle pijlers

Buddha to buddha

19-02-2010 18:15 20 berichten
Wat vinden jullie van deze sieradenlijn?

En heb je er zelf sieraden van?

En als je het niks vindt, wat vindt je dan wel een mooie sieradenlijn?

Persoonlijk houdt ik van Ti Sento, Guess,D&G en vind Buddha to Buddha ook wel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal super.

ja twee armbanden en een ring.....

wel lekker aan de prijs, maar ik vind het het wel waard, en ik krijg er ook veel complimten over.

Ti Sento vind ik ook mooi en heb daar ook een en ander van.
Ik vind het niet mooi, te stoer en niet stijlvol.

De andere merken vind ik ordinair.

Mooie sieraden vind ik meestal bij kleine, onbekende winkels.
Verplaatst naar M&B
Ik vind het ook niet echt mooi, zou er in ieder geval niet zo veel geld voor over hebben.
Mijn trouwring is van BtoB. Massief zilveren, eenvoudig en mooi. Manlief draagt wel van die fietskettingen om zijn pols. Ik vind het hem nog staan ook.

Lekker robuust.

Ik zelf ben geen sieradenfiguur.
Ik vind ze ronduit lelijk, veel te grof, niet vrouwelijk.

Ti sento vind ik wel mooi, maar heb er zelf niets van.

Maar eigenlijk doet het merk er bij mij nooit zo toe. Ik draag gewoon wat ik mooi vind, of het nou 1 euro of 100 euro kost
Ik vind het ook te grof. Ti sento is ook niet echt mijn smaak. Ik ben niet merkvast en kijk wat ik mooi vind.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik vind ze lomp en quasi-stoer en geschikt voor kantoormensen die zo net willen doen alsof ze surfdudes zijn .
Ik vind ze vooral duur! Maar wel leuke verpakkingen ook..
Ik vind de sieraden van Buddha to Buddha echt heel mooi. Net als die van Band of Angels en Silk...stoer, simpel en 1 zo'n armband of ring is genoeg, dan heb je niet meer poespas nodig.

Alleen ik vind al deze merken wel idioot duur.
Moooooi! Heb een armband die ik al dik een jaar iedere dag draag en nog steeds niet zat ben! Hij wordt ook alleen maar mooier.
,.
Ik houd wel van grove zilveren sieraden, maar Buddha to Buddha vind ik echt niet mooi. Het is het net niet voor mij.

Ti Sento, Guess en D&G zijn ook niet mijn ding; te glimmend, te groot het merk er op; het past totaal niet bij mij.
Ik vind de armbanden en oorbellen wel mooi. Ringen niet zo eerlijk gezegd (ben sowieso geen ringenmens). Hou wel van wat grovere sieraden.
Ik ben een ware B2B-addict: kleding (13 shirts) broek, tas, clutch, 2 riemen, portomonee en 9 soorten sieraden..

Inderdaad is de prijs wel echt belachelijk hoog maarja.. ik heb verder geen dure hobbies oid dus zie ik het echt als een verwennerij aan mezelf.

Werk er hard genoeg voor dus waarom niet?
Ik houd van grote, grove zilveren sieraden, maar ik vind B2B niet mooi. Ti Sento etc vind ik te glimmend; niets voor mij.
Wel leuk, niet echt heel bijzonder meer.
Heb er 2 ringen van, maar draag intussen weer een andere ring. Ben er alweer op uitgekeken :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven