Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Man is lief. Hij was wat wakkerder dan ik en zit nu in de auto.

Anky, dat klinkt niet goed, twee keer zo snel achter elkaar in het ziekenhuis.

Denk je dat je met Sien na diploma B klaar bent met de zwemlessen als ze het zo leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
o, jakkes, Anky, dat was schrikken. al enig idee waar die hartklachten vandaan kwamen?

ben je al bij je zus geweest, Miffy? En Pluis weer een beetje leuk gaan slapen?

Slof laat ik altijd tukken als ik Poek 's middags op ga halen. en welke coupe ik had: geen idee, had geen tijd voor de spiegel.

wat een geode trouwens zeg, rondom het kabinet en Uruzgan
Pluis ging heel lief slapen, werd na een half uur weer wakker, en ging toen na een aai over zijn bol weer goed slapen.

Dat bedoelde ik ook, Sok: of je bij thuiskomst gezien had dat je in de haast met bijzonder coupe naar buiten gerend was.
Oh Anky, da's schrikken! Wordt ze nou verder onderzocht?

En ben ook wel benieuwd inderdaad of Nitrogen nog nieuws heeft van vader.

Ik heb wat in AK gezet, voorzichtig positief.

Ik heb een paar uurtjes op de bank geslapen, lekker, was ik wel aan toe.

Kindjes waren lekker druk, worden hier weer schandelijk verwend, maar goed, ze willen iig nog niet naar huis komt goed uit want we blijven nog een paar dagen.

Dat hebben ze lang vol gehouden dan Pammie, in zwembad.
quote:Miffy schreef op 18 februari 2010 @ 22:24:

Dat bedoelde ik ook, Sok: of je bij thuiskomst gezien had dat je in de haast met bijzonder coupe naar buiten gerend was.

zelfs toen geen tijd

zal even AK lezen
tis een eerste stap, Citro. blijft allemaal heftig
Ik ga even AK lezen.

Haha, die Sokje: volgende keer een wekker zetten?

Miffy, Sien heeft nu al aangegeven dat ze hierna door wil voor haar C. Kennelijk moeten ze dan een koprol onderwater doen en dat vindt ze veel te interessant. Ik zit dus nog wel even aan de zwemles vast, want tegen de tijd dat Sien klaar is, is Ot aan de beurt.

Bij mijn oma is nog veel onduidelijk helaas. Maar hartklachten en 91 zijn geen goede combinatie. Vanavond gaan we in ieder geval naar mijn moeder die jarig is (niet naar mijn oma, want bezoek is veel te vermoeiend nog). Tenminste als Sien niet ziek wordt: die lag de hele nacht te kreunen in bed van de buikpijn en wou gisteren na het turnen niet eten. Beide dingen zijn erg uitzonderlijk voor haar.

Citro, fijn, dit stapje

Hoe is het met Sien Ank?

Lief van Mifman dat hij het even deed

Mini zit weer in standje gal. Gezellig. Mannie werd om 4 uur wakker maar sliep heel lief door bij mij tot kwart over 7 (een absoluut record de laatste tijd). Mini was wat eerder wakker maar kwam nog lekker kroelen.
Lief dat jullie vragen. Vader is weer thuis, nadat ze allerlei onderzoeken hebben gedaan. Hij voelt zich nog altijd erg goed, wat wel verwonderlijk is in deze situatie. Kanker-bloedwaardes zijn nog altijd schrikbarend hoog, dus het zal wel zijn wat ze denken. De echte uitslagen kunnen nog een week of twee duren.

Oei, Anky. Wat een naar bericht van je oma. Hopelijk is het maar tijdelijk, die hartklachten, dingen als gebroken enkels op die leeftijd zijn niet niks, misschien dat het gewoon even teveel werd.

Jongste vond slapen vannacht tussen 11 en 4 overbodig. Ben tameljk brak. Mijn moeder is met de kinderen thuis, het jong had lekker uitgeslapen tot 9 uur (kreng).

Citro, ik hoop het beste!
Goedemorgen allemaal. Ik neem nog maar een kopje koffie van Pammie, geloof ik. Wat een duf hoofd...
Och Nitro Wat naar dat jullie nog zo lang moeten wachten. Lijkt me erg onwerkelijk als je vader zich nog prima voelt. En ook een voor slechte nacht.

Heb jij ook niet goed geslapen Mif?

Ik ga met grut naar zus, volgens heb ik haar sinds oktober niet meer gezien. Wordt weleens tijd dus. Ik ga ons in de kleren hijsen en dan zijn we weg. Vanmiddag moet ik naar een borrel/etentje met werk, heb er niet zo'n zin in maar goed.

Later.
*kijkt eens om zich heen en ziet lege mutsenroom*

waar is iedereen? ingestort?

was het een beetje gezellig vandaag bij je zus, Pammie?

wij hadden stamppotavond op de creche, was erg gezellig. Kinders vermaakten zich prima en eten was ook goed, gezellig met divese ouders gesproken. Grappig om te zien hoe 'verse' ouders (sprak oma) soms nog zo onzeker over bepaalde dingen kunnen zijn. Bij ons gaan dingen toch wat vloeiender
Ingstort ja. Zittend, hangend, op bank.

Wat is stamppotavond? Allemaal soorten stamppot eten?
quote:remma schreef op 19 februari 2010 @ 21:51:

Wat is stamppotavond? Allemaal soorten stamppot eten?

yep; alle ouders op de creche maken een stamppot; ik heb de drank en de toetjes verzorgd en een andere ouder de sapjes.

Ingestort dus, remma. duidelijk tijd voor vakantie? heb je nog plannen voor de vakantie of 'slechts' bijkomen?
Oh gut, weer de babyfoon, Limoen heeft het weer, hoesten, slijm, nare dromen, niet meer willen slapen, alsmaar uit bed komen, ik ben er nu wel klaar mee, ze is al ruim 2 uur bezig.

Ze heeft het wel naar haar zin bij opa en oma, maar ik vraag me toch af of ze ongemerkt niet toch het een en ander mee heeft gekregen van bommetje.

Man is niet van plan hierheen te komen en ik vind hem stom. Ik ga ook niet daarheen want we hebben morgenavond afgesproken met mijn zus, maar hij heeft ze (Mandarijn en Limoen) sinds maandagavond niet meer gezien.

Nitro, wat naar zeg, wel raar trouwens dat hij zich nog zo goed voelt, je zou toch bijna denken dat ze toch nog een fout hebben gemaakt, op die kankerwaardes na.

Ik ga naar bed (als het een beetje meezit met Limoen tenminste), ben ook ingestort, maar dat zal geen verrassing zijn.

Stamppot avond klinkt gezellig.

Citro. Ik denk dat Limoen meer oppikt dan je denkt, zij zal jouw spanning feilloos aanvoelen. En het is natuurlijk raar voor hun dat ze papa al zo lang niet meer hebben gezien, zomaar ineens. Gelukkig heb je opa en oma dan als afleiding, dat is wel heel fijn.

Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Remma, fijne vakantie. Hier is het alweer voorbij.

Pamman en Mini zijn naar skiles en daarna doen ze boodschappen. Mannie vloog me om de hals toen hij hoorde dat wij gewoon thuisbleven samen Kroelkind.

Bij zus was het gezellig, wel een beetje kort. Etentje was best leuk. Vooraf hadden we ossenhaascarpaccio en ik kreeg weer buikpijn. Gelukkig niet zo erg als vorige keer maar volgens mij kan ik rood vlees (of ossenhaas) niet meer eten. Beetje raar want daar had ik nooit last van.

Ik ga Mannie achter de tv vandaan trekken en dan gaan we samen even de bedden verschonen, doen we ook wat nuttigs.
Hij is gevallen Sok. Vanochtend.

Dank, ik ben er ook heel echt aan toe. Rare nacht gehad. Onrustig geslapen.

Ga zometeen zwemmen met het spul.
Goedemorgen!

Nitrogen, wat naar van je vader. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar bloeduitslagen liegen natuurlijk niet. Heel veel sterkte voor jou!

En ook veel sterkte voor Citronella. Kinderen zullen ongetwijfeld iets oppakken van jouw zorgen en twijfels. Maar dat kán je eenvoudigweg niet voorkomen en ik denk ook niet dat het erg is. Citroman durft denk ik gewoon niet langs te komen bij je ouders en dat snap ik dan ook wel weer. En misschien is even afstand nemen ook wel goed voor hem.

Ik ga zo naar mijn moeder haar verjaardag vieren en we zijn pas zondag laat weer terug. Meld me dus even af bij deze en ga snel spullen enzo inpakken.
veel plezier vandaag dan Anky, ondanks de zorgen voor je oma. hoop dat je moeder ondanks dat toch nog een leuke verjaardag heeft.

voor Citro; niet zo gek dat je instort en niet zo ged dat Limoen toch wat oppikt. en ik denk ook idd dat Citroman niet durft, zeker niet bij je ouders.

en ook voor Nitro, meer dan kloete, dit.

en nu even nieuws lezen
Veel plezier Ank!

Remma, doe rustig aan vandaag.

Mannie en ik hebben de boel rechtgetrokken, hij is nog lekker in bad geweest met zijn piratenbootje en nu wachten we op de andere helft. Hij kwebbelt de hele tijd, zo snoezig.
Veel plezier Anky,

Kinderen pikken idd veel op, het zijn net antennes, dus ik denk dat ze best doorheeft dat het allemaal wat anders is dan normaal Citro. Jij bent sowieso niet jezelf en dat merken ze echt wel. Ik vraag me af of het niet beter is iets te vertellen, op haar niveau dan uiteraard, in plaats van haar in het ongewisse te laten. Maar dat is altijd een lastige afweging.

Terwijl de kinders aan het zwemmen waren, heb ik heerlijk in de bruna gekoekeloerd.
Oh dat is lekker Remma, wat you-time.

We hebben net gelunched en Pamman is buiten met 't grut.
heb geshopt met Poek en een broodje gegeten in de stad, was erg gezellig. Ook nog over Mark Rutte gestruikeld, met duidelijke wallen onder z'n ogen :-) die campagne kwam voeren voor de VVD in de stad (Thema: het dure parkeren, alsof we ons niet met belangrijker dingen bezig kunnen houden). DVD's bij de Fame gescoord voor wénig.

Poek is erg leuk om mee te shoppen; ze doet absoluut niet moeilijk en is erg gezellig (ze krijgt natuurlijk dan ook wel wat, maar toch)
wat een rust weer! Iedereen aan het nadenken over de val van Balkenbde lV? ben er nog steeds niet uit wat ik er nou van vind: aan de ene kant is het stom dat het kabinet juist nu crasht, met de crisis en allerlei andere dingen, aan de andere kant vind ik het ook wel goed dat Wouter nu eindelijk eens z'n poot stijf heeft gehouden.

Spul ligt er weer in; tijd voor de krant en andere belangrijke zaken.
Had Mark Rutte niet iets anders te doen?

Wij hebben bij de buren thee gedronken vanmiddag met een extreem drukke Mannie. Ik werd gék van dat joch.

Pamman is nu bij de (andere) buren pokeren. Vind ik erg ongezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven