col-trui fetisj?

19-02-2010 21:02 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit van gehoord. Ik niet. Ik weet ook niet of ik het zo moet zien hoor. Maar ik ben nu zo'n week aan het mailen met een man via een datingsite. We schreven elkaar behoorlijk uitgebreide mails, wel leuk, best veel overeenkomsten. Er zijn ook foto's uitgewisseld, best aardig, ik had hem wel eens willen ontmoeten. Schrijft hij mij gisterenavond in een mail, en ik citeer (plak en knip): "Ik val enorm op vrouwen die een coltrui dragen, het zal je misschien wat vreemd in jouw oren klinken maar het is wel echt zo. Ik hoop dat je dat niet erg of vreemd vind. Draag jij dat ook wel?".

Nou, ik draag dus geen coltruien, misschien onder mijn ski-kleding of schaatskleding als het heel erg koud is, maar anders niet. Heb er verder niets mee, vind het ook niet fijn zitten.

En ik zal het ook zeker niet gaan dragen om een ander "te behagen". Mensen (mannen) moeten niet dat soort dingen van me gaan vragen, daar houd ik niet van. Sterker nog, als ik zoiets weet word ik daar alleen maar recalcitrant van, stel dat ik juist wel graag coltruien zou dragen, dan zou ik ze in dit geval juist niet gaan dragen.

Heeft iemand hier uberhaupt wel eens van gehoord? En moet ik dit nu inderdaad zien als een soort van fetisj of maak ik het nu erger dan het is?
Ja, ik heb al geantwoord dat het voor mij hierbij blijft. Ik kan hier gewoon niets mee, kortzichtig of niet.

Ik heb hem ook geadviseerd zijn voorkeur (op een leuke manier(?)) in de oproep te zetten. Dat kan de personen die hier geen problemen mee hebben juist aantrekken. En anderen, zoals ik, kunnen dan gewoon verder kijken.

Het is maar een overweging, of hij dit ook doet moet hij natuurlijk verder zelf weten. Maar ik had het in ieder geval wel graag van meet af aan geweten.
Was het misschien Marcol Borsato?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 23:24:

Was het misschien Marcol Borsato?Haha, wie weet..!
Ik zou er gewoon maar om lachen en er geen energie meer aan verspillen. Gewoon een eikel. laat hem maar iemand zoeken die geen problemen heeft met zijn dwangmatige gedrag.

Een fetish is prima hoor, maar als ik het zo lees wil hij iemand die 24 upd bezig is met zijn behoeftes te vervullen.
Stressed is just desserts spelled backwards
een col-trui fetisj??
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 23:24:

Was het misschien Marcol Borsato?hahahahahhaaa
quote:Festen schreef op 19 februari 2010 @ 23:27:

een col-trui fetisj?? ja, dit verzin je toch niet?
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 23:27:

Ik zou er gewoon maar om lachen en er geen energie meer aan verspillen. Gewoon een eikel. laat hem maar iemand zoeken die geen problemen heeft met zijn dwangmatige gedrag.

Een fetish is prima hoor, maar als ik het zo lees wil hij iemand die 24 upd bezig is met zijn behoeftes te vervullen.Het is ook klaar nu.
quote:loreal schreef op 19 februari 2010 @ 23:30:

[...]

ja, dit verzin je toch niet? meid laat gaan, wat een idioot, heb eerlijk gezegd tranen in mijn ogen van het lachen
quote:Festen schreef op 19 februari 2010 @ 23:32:

[...]

meid laat gaan, wat een idioot, heb eerlijk gezegd tranen in mijn ogen van het lachen

Ja, lach maar. Jij hebt er niet al een hele week intensief mee gemaild..

Nee hoor, nogmaals. het is klaar. Ik lach er ook om, en prijs mezelf op dit soort momenten toch maar weer gelukkig in m'n eentje..
quote:loreal schreef op 19 februari 2010 @ 23:34:

[...]

Ja, lach maar. Jij hebt er niet al een hele week intensief mee gemaild..

Nee hoor, nogmaals. het is klaar. Ik lach er ook om, en prijs mezelf op dit soort momenten toch maar weer gelukkig in m'n eentje..ja prijs jezelf gelukkig nu, zie je het al voor je in de zomer, 25 graden en hij komt bv met een koltrui aan, voor jou als kado
stuur hem nog ff een foto van jezelf

Draag wel coltruien voornamelijk zwart, maar niet voor een man maar voor mezelf, ben een kou kleum, en heb een smalle nek.

Moet wel zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat iemand daar opgewonden van zou kunnen raken.

*Voelt zich ineens sexy in haar coltrui *
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Het kan heel mooi zijn, en inderdaad lijken je borsten veel groter:

En dat is nog maar de begin-eis.
Er zijn niet veel vrouwen die er voordelig uitzien in zo'n trui. Velen vallen dan door de mand.

Je moet geen buikje hebben, niet te breed zijn in de schouders, perfecte borsten hebben in precies de goede maat, Je moet kaarsrecht staan en je moet ook de goede gelaatstrekken hebben (het kan erg streng maken) en de goede gezichtsvorm hebben om je nek te kunnen missen in het plaatje.

Wat deze man wou, is iemand met een perfect figuur.
quote:loreal schreef op 19 februari 2010 @ 23:11:

Ik heb zojuist een mail van hem gehad.

Hij erkent hierin dat het inderdaad een fettisj is. Hij verwijt mij dat ik niet verder vraag hoe het precies zit, of ik niet nieuwsgierig ben naar hem.

Hij schrijft ook: "weet je wel dat echt ieder mens een fetish heeft op deze aarde, jij hebt er ook eentje, dat weet ik zeker, denk er maar eens goed over na wat voor fetish jij hebt..."

Nu heb ik echt tientallen relaties gehad waaronder 3 langdurige (inclusief samenwonen) en ik heb dit nog nooit meegemaakt. En zelf heb ik ook geen fetish. Ik ga me bijna afvragen of ik nu juist afwijkend ben hierin???

Verder schrijft hij dat hij het jammer vindt dat ik daar niet van houd. Zijn vorige vriendinnen hebben er nog nooit een probleem van gemaakt, want die waren ruimdenkend genoeg, en keken gewoon verder dan hun neus lang was.

Zo, daar kan ik het mee doen. Het ligt dus aan mij. Ik ben te kortzichtig, en ik heb zelf ook een fetish, alleen weet ik het niet.

Nou, kortzichtig of niet, ik ben klaar met deze man!

Meegaandheid wordt wel vaker verward met ruimdenkendheid.
In dat geval was hij bij mij ook niet aan het juiste adres. Ik heb totaal geen figuur voor een coltrui. Ze staan me helemaal niet.

Ik weet ook niet of het hem daarom te doen was/is. Misschien kickt hij wel op een andere manier op een vrouw in een coltrui. Het geslotene van de hals bijvoorbeeld. Daar zit ik dan eerder aan te denken. Maar ik weet het ook niet hoor. Dan had ik door moeten gaan met hem, dan was ik daar achter gekomen. Nu blijft het gissen. Shit, gemiste kans!

ps. het lijkt me overigens wel erg zweten in bed zeg, met zo'n coltrui aan. Pfff..... Ik zou het dan alleen maar doen op voorwaarde dat hij zelf ook een coltrui aan trekt. Volgens mij is het dan wel gauw over met die gekkigheid!
vroeger had je losse colletjes, dus alleen een col zonder trui eraan mss bedoelt hij die

hahahaaa vraag eens
Mijn vriendinnen voor mijn laatste eerste date: "Je doet toch geen coltrui aan voor een eerste date?"
Lijkt mij een erg onschuldige fetisj. En hij heeft een punt: is toch een erg kleine moeite voor een vrouw om zo'n kledingstuk te dragen?

Als hij zou vragen of TO van top tot teen in rubber/lak/polyester of leer zou willen verschijnen dan was 't een ander verhaal.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Billie36 schreef op 20 februari 2010 @ 11:32:

Mijn vriendinnen voor mijn laatste eerste date: "Je doet toch geen coltrui aan voor een eerste date?"

Precies. Ik vind een coltrui ook zo niet charmant, zeg maar..

Eerder een afknapper dan een turn-on.. In ieder geval bij mij. Maar sommigen staat het best heel mooi, als je er een heel mooi figuur, hals, gezicht voor hebt.
quote:quattro35 schreef op 20 februari 2010 @ 13:20:

Lijkt mij een erg onschuldige fetisj. En hij heeft een punt: is toch een erg kleine moeite voor een vrouw om zo'n kledingstuk te dragen?

Als hij zou vragen of TO van top tot teen in rubber/lak/polyester of leer zou willen verschijnen dan was 't een ander verhaal.

Meen je dit nou? Dat het voor een vrouw een kleine moeite is om zo'n kledingstuk te dragen? Dit vind ik dus echt belachelijk. Doe jij dat zelf? Trek jij iets aan voor een vrouw, omdat zij daar opgewonden van wordt? Terwijl je het zelf maar helemaal niks vindt? (Want daar gaat het hier dus om hé, ik vind het maar niks. Zou ik het wel oke vinden dan was er nl. ook geen enkel probleem.)

Maar ik zou dit dus zelf nooit doen. Ik zou mezelf daarmee enorm verloochenen, en zou ik daar dan toch in meegaan dan zou ik misschien nog een hekel krijgen aan mezelf. Is het niet op het moment zelf dan wel achteraf..

Ik weet dat sommige mensen heel ver gaan in aanpassingen naar hun partner toe, maar ik blijf altijd zo dicht mogelijk bij mezelf. Daar voel ik me gewoon het beste bij. Komt er iemand in mijn leven die daarbij past, dan is dat mooi. Gebeurt dat niet, dan is dat ook geen ramp. Ik ga mezelf in ieder geval zeker niet verloochenen om een ander te plezieren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven