Ben ik nu ondankbaar?
vrijdag 19 februari 2010 om 20:22
Dilemma dilemma..
Mijn opa heeft vandaag besloten dat zijn auto weggaat, hij kan er niet meer in rijden. Heel verstandig besluit, had ie veel eerder moeten doen!
Alleen, nu heeft ie eerst de auto aan mijn broer aangeboden, maar die wil hem niet. Nu mag ik hem hebben, zomaar voor niks! Maar ik weet het niet.. Heb een auto, is wel wat ouder, heeft meer km op de teller, maar rijd zoo lekker! Mijn auto moet gekeurd, hij zal me wat geld gaan kosten, hoeveel weet ik nog niet. Auto van opa is gekeurd, kan er weer een jaar tegenaan.
Mijn auto is een leuke VW Golf, lekker snel autootje. Opa's auto is een senioren Opel Agila, zo'n hoge. Mijn auto is zwaarder, dus meer wegenbelasting (scheelt 20 euro per 3 maanden), maar opa's auto heeft dus een slechtere wegligging (noem je dat zo?) Ik rijd er geregeld in als ik met hem naar het ziekenhuis moet, dan gaan we samen in zijn auto. Met een beetje wind heb je dus flink werk van het tegensturen, zoveel windvang heeft ie dan.
In principe ben ik er dus wel al uit, ik wil gewoon mijn eigen autootje houden, maar ben ik dan niet enorm ondankbaar als ik nee zeg op hun aanbod? Als ik dit aanbod aanneem, en ik krijg na een half jaar spijt kan ik het niet maken om hem dan in te ruilen, althans dat idee heb ik.
Nogmaals dilemma dilemma!!
Mijn opa heeft vandaag besloten dat zijn auto weggaat, hij kan er niet meer in rijden. Heel verstandig besluit, had ie veel eerder moeten doen!
Alleen, nu heeft ie eerst de auto aan mijn broer aangeboden, maar die wil hem niet. Nu mag ik hem hebben, zomaar voor niks! Maar ik weet het niet.. Heb een auto, is wel wat ouder, heeft meer km op de teller, maar rijd zoo lekker! Mijn auto moet gekeurd, hij zal me wat geld gaan kosten, hoeveel weet ik nog niet. Auto van opa is gekeurd, kan er weer een jaar tegenaan.
Mijn auto is een leuke VW Golf, lekker snel autootje. Opa's auto is een senioren Opel Agila, zo'n hoge. Mijn auto is zwaarder, dus meer wegenbelasting (scheelt 20 euro per 3 maanden), maar opa's auto heeft dus een slechtere wegligging (noem je dat zo?) Ik rijd er geregeld in als ik met hem naar het ziekenhuis moet, dan gaan we samen in zijn auto. Met een beetje wind heb je dus flink werk van het tegensturen, zoveel windvang heeft ie dan.
In principe ben ik er dus wel al uit, ik wil gewoon mijn eigen autootje houden, maar ben ik dan niet enorm ondankbaar als ik nee zeg op hun aanbod? Als ik dit aanbod aanneem, en ik krijg na een half jaar spijt kan ik het niet maken om hem dan in te ruilen, althans dat idee heb ik.
Nogmaals dilemma dilemma!!
vrijdag 19 februari 2010 om 23:16
quote:Zamirah schreef op 19 februari 2010 @ 20:42:
Ik zou nog niet dood gevonden worden in een Opel agila. :puke:
Maar goed wie ben ik.
Triest hoor,het is een auto en als je erin rijdt zie jij de buitenkant toch niet?
Zou ze de kost niet willen geven die mensen die heel blij zouden worden als ze nog zo:'n autootje voor de deur hadden staan.
Ik zou nog niet dood gevonden worden in een Opel agila. :puke:
Maar goed wie ben ik.
Triest hoor,het is een auto en als je erin rijdt zie jij de buitenkant toch niet?
Zou ze de kost niet willen geven die mensen die heel blij zouden worden als ze nog zo:'n autootje voor de deur hadden staan.
vrijdag 19 februari 2010 om 23:19
quote:[message=5279281,noline]Superhuisvrouw schreef op Triest hoor,het is een auto en als je erin rijdt zie jij de buitenkant toch niet?
Zou ze de kost niet willen geven die mensen die heel blij zouden worden als ze nog zo:'n autootje voor de deur hadden staan.Als je een opel agila kunt betalen, kun je ook wel iets anders fatsoenlijks betalen
Zou ze de kost niet willen geven die mensen die heel blij zouden worden als ze nog zo:'n autootje voor de deur hadden staan.Als je een opel agila kunt betalen, kun je ook wel iets anders fatsoenlijks betalen
vrijdag 19 februari 2010 om 23:28
vrijdag 19 februari 2010 om 23:29
vrijdag 19 februari 2010 om 23:40
zaterdag 20 februari 2010 om 23:11
zaterdag 20 februari 2010 om 23:24
zaterdag 20 februari 2010 om 23:56