Ben ik nu ondankbaar?
vrijdag 19 februari 2010 om 20:22
Dilemma dilemma..
Mijn opa heeft vandaag besloten dat zijn auto weggaat, hij kan er niet meer in rijden. Heel verstandig besluit, had ie veel eerder moeten doen!
Alleen, nu heeft ie eerst de auto aan mijn broer aangeboden, maar die wil hem niet. Nu mag ik hem hebben, zomaar voor niks! Maar ik weet het niet.. Heb een auto, is wel wat ouder, heeft meer km op de teller, maar rijd zoo lekker! Mijn auto moet gekeurd, hij zal me wat geld gaan kosten, hoeveel weet ik nog niet. Auto van opa is gekeurd, kan er weer een jaar tegenaan.
Mijn auto is een leuke VW Golf, lekker snel autootje. Opa's auto is een senioren Opel Agila, zo'n hoge. Mijn auto is zwaarder, dus meer wegenbelasting (scheelt 20 euro per 3 maanden), maar opa's auto heeft dus een slechtere wegligging (noem je dat zo?) Ik rijd er geregeld in als ik met hem naar het ziekenhuis moet, dan gaan we samen in zijn auto. Met een beetje wind heb je dus flink werk van het tegensturen, zoveel windvang heeft ie dan.
In principe ben ik er dus wel al uit, ik wil gewoon mijn eigen autootje houden, maar ben ik dan niet enorm ondankbaar als ik nee zeg op hun aanbod? Als ik dit aanbod aanneem, en ik krijg na een half jaar spijt kan ik het niet maken om hem dan in te ruilen, althans dat idee heb ik.
Nogmaals dilemma dilemma!!
Mijn opa heeft vandaag besloten dat zijn auto weggaat, hij kan er niet meer in rijden. Heel verstandig besluit, had ie veel eerder moeten doen!
Alleen, nu heeft ie eerst de auto aan mijn broer aangeboden, maar die wil hem niet. Nu mag ik hem hebben, zomaar voor niks! Maar ik weet het niet.. Heb een auto, is wel wat ouder, heeft meer km op de teller, maar rijd zoo lekker! Mijn auto moet gekeurd, hij zal me wat geld gaan kosten, hoeveel weet ik nog niet. Auto van opa is gekeurd, kan er weer een jaar tegenaan.
Mijn auto is een leuke VW Golf, lekker snel autootje. Opa's auto is een senioren Opel Agila, zo'n hoge. Mijn auto is zwaarder, dus meer wegenbelasting (scheelt 20 euro per 3 maanden), maar opa's auto heeft dus een slechtere wegligging (noem je dat zo?) Ik rijd er geregeld in als ik met hem naar het ziekenhuis moet, dan gaan we samen in zijn auto. Met een beetje wind heb je dus flink werk van het tegensturen, zoveel windvang heeft ie dan.
In principe ben ik er dus wel al uit, ik wil gewoon mijn eigen autootje houden, maar ben ik dan niet enorm ondankbaar als ik nee zeg op hun aanbod? Als ik dit aanbod aanneem, en ik krijg na een half jaar spijt kan ik het niet maken om hem dan in te ruilen, althans dat idee heb ik.
Nogmaals dilemma dilemma!!
vrijdag 19 februari 2010 om 21:00
vrijdag 19 februari 2010 om 21:19
quote:luni schreef op 19 februari 2010 @ 20:44:
beter nog een Agila dan een Matiz
Haha, mijn ouders rijden een Agila en ik Matiz maar vindt zelf de Matiz stukken mooier ogen.
Vond de agila eerlijk gezegd ook niet echt geweldig rijden, maar das mijn mening.
Had toen net mn rijbewijs en mn moeder reed best gestresst mee.
(trok ze bijv. aan de handrem toen ik op de helling van de brug moest wachten.. )
Ikzelf zou zo weer een Matiz nemen .
beter nog een Agila dan een Matiz
Haha, mijn ouders rijden een Agila en ik Matiz maar vindt zelf de Matiz stukken mooier ogen.
Vond de agila eerlijk gezegd ook niet echt geweldig rijden, maar das mijn mening.
Had toen net mn rijbewijs en mn moeder reed best gestresst mee.
(trok ze bijv. aan de handrem toen ik op de helling van de brug moest wachten.. )
Ikzelf zou zo weer een Matiz nemen .
vrijdag 19 februari 2010 om 22:00
quote:yoyo2 schreef op 19 februari 2010 @ 21:52:
[...]
Ik snap ook niet wat je in een ordinaire petjesauto ziet trouwens Nee, maar als ik moest kiezen wist ik het wel! Wel eens in een Golf gereden? Trekt lekker snel op en kan heerlijk scheuren. Daar houd ik dus van maar dat is een persoonlijke voorkeur.
[...]
Ik snap ook niet wat je in een ordinaire petjesauto ziet trouwens Nee, maar als ik moest kiezen wist ik het wel! Wel eens in een Golf gereden? Trekt lekker snel op en kan heerlijk scheuren. Daar houd ik dus van maar dat is een persoonlijke voorkeur.
vrijdag 19 februari 2010 om 22:08