Mode & Beauty alle pijlers

Zwart jasje

20-02-2010 23:35 35 berichten
Eigenlijk vind ik het haast te stom voor woorden dat ik hier een vraag over post, maar ik kan dus gewoon geen leuk zwart jasje vinden. (Of heet dat colbertje? In ieder geval zo'n jasje dat je gezellig op een spijkerbroek kan dragen.)

Niet bij V&D, niet bij C&A, niet bij Miss Etam, niet bij Steps, niet bij H&M, niet bij WE. Winkels waarvan ik zou verwachten dat ze toch wel zoiets basics als een zwart jasje zouden hebben.

Bij de H&M hebben ze alleen maar van die gekke jasjes tot je middel en met 3/4e mouwen

Waarom oh waar hebben ze leuke zwarte jasjes? Niet te tuttig. Netjes maar toch een beetje stoer.

Ik hou niet van webwinkelen, dus roep maar gewoon wat winkels die ik overgeslagen heb
Alle reacties Link kopieren
Mango, heb ik ze vanmiddag gezien.
www.Promiss.nl

http://www.promiss.nl/winkels/a-tot-z.asp
Heb ik gisteren toch zeker wel bij H&M gezien. En bij WE hebben ze ze ook.
Mango, Promiss..? Zegt me vaag iets. Eens even googlen of mijn stad die winkels heeft..

Ik kom dus echt nooit verder dan ketens als H&M en C&A. Het is al heel wat dat ik bij Steps naar binnen ben geweest
quote:beautyfly schreef op 20 februari 2010 @ 23:39:

Heb ik gisteren toch zeker wel bij H&M gezien. En bij WE hebben ze ze ook.Dan moet ik misschien ook eens voor een nieuwe bril gaan shoppen :-)
Vero Moda/Only?

deze heeft Promiss Eur 59,95

Esprit Eur 89,95

Promiss Afgeprijsd naar Eur 25,00
Mango hebben ze hier niet, Promiss wel. Only en Vero Moda kan ik ook nog wel eens proberen. Die van Esprit is leuk Biebelie!
Deze is van Only:

Gewoon bij H&M.
Ik herken je probleem trouwens. Heb al een kort zwart jasje met 3/4e mouw, maar zoek nu een 'gewone' zwarte, of evt. blauw.

Maar vaak is de stof niet zo mooi of inderdaad te tuttig! Of lelijke knopen...

Misschien ga ik toch maar wat online shoppen
We

Bijenkorf

Esprit.

Die dingen kun je volgens mij overal wel vinden, zeker als je een colbertje bedoelt dat onderdeel van een pak is.
Dat zeg ik....
http://www.sans-online.nl ... n=1&groep=18&sub1=Blazers

Deze staan wel online, maar er zijn allemaal winkels van.

wel van leer (Vanilia).

Vero Moda stond er al, geloof ik.

Steps?

Vila

Deze vind ik niks, maar is wel zwart.
Bedankt voor het meedenken allemaal! Toch maar eens wat winkels inlopen waar ik normaal nooit kom en bij H&M beter uit mn doppen kijken
Bij Mango hebben ze ook aardige, maar ik zou bij Inwear of Mexx kijken, daar heb je wat meer basic jasjes. Bij Nan hebben ze de echt goede jasjes, of in dat duurdere segment, bij Bruuns Bazaaar bijvoorbeeld, of in een nog hoger segment, bij Boss, Zegna, Armani. Bij het echt hoge segment moet je wel echt passen hoor, want de pasvormen zijn op zich heel goed, maar het moet wel net jouw pasvorm zijn. Max Mara heeft de wat meer Hollandse pasvormen bijvoorbeeld (brede schouders, veel tiet en toch een taille).

Maar kijk uit, een zwart jasje is gevaarlijk, want als zo'n jasje bij een pak hoort, en als je het echt ook wel eens als pak wilt dragen (jij wil het bij een spijkerbroek dragen, dat is vanaf 1988 eigelijk not done meer maar goed), de pantalon was je veel vaker dan het jasje, je krijgt dus kleurverschil..............FOUT!
Zwart jasje & spijkerbroek kan nog best hoor. Althans, ik vind het nog altijd leuk.

Ik zou eens kijken bij Vanilia. Daar slaag ik zelf altijd goed voor pakken/jasjes.
quote:Vl43inder schreef op 21 februari 2010 @ 01:28:

Maar kijk uit, een zwart jasje is gevaarlijk, want als zo'n jasje bij een pak hoort, en als je het echt ook wel eens als pak wilt dragen (jij wil het bij een spijkerbroek dragen, dat is vanaf 1988 eigelijk not done meer maar goed), de pantalon was je veel vaker dan het jasje, je krijgt dus kleurverschil..............FOUT!

Volgens mij is het de afgelopen tijd juist hartstikke in geweest, hoor!

En ik vind het heel leuk staan, als het een beetje stoer is gecombineerd.

ZARA heeft altijd veel van dat soort jasjes...
Max Mara, Vanilla, Boss.. Wat is er toch een hoop dat ik niet ken!

Misschien is Max Mara voor mij dan het handigst, met veel schouder, sinds kort veel tiet en toch taille.. Even googlen waar ik dat kan vinden
Vero Moda, verder gewoon af en toe de winkel in stappen.

Soms hebben ze ze niet, moet je gewoon treffen.
quote:Astair schreef op 21 februari 2010 @ 12:09:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar komen die vandaan? Die vind ik mooi, ook qua snit zitten ze goed.

Van sommige merken vind ik ze nl. net iets te kort zitten.
Viva naar de knoppen.
Die 1e weet ik niet, maar de 2e komt van Urban Outfitters en de 3e van Asos.
quote:Astair schreef op 21 februari 2010 @ 17:30:

Die 1e weet ik niet, maar de 2e komt van Urban Outfitters en de 3e van Asos.

Dank je. Ik ga binnenkort maar eens kijken voor een jasje. Ik had een tijdje geleden een mooie in een etalage gezien, maar die hebben ze dus uit de collectie gehaald.

Die ene van de foto´s die jij gepost hebt, lijkt op wat ik wilde hebben.
Viva naar de knoppen.
quote:Astair schreef op 21 februari 2010 @ 12:09:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Die jasjes zijn ook erg leuk! Net wat langer, dus dat is misschien beter voor mij ivm mijn billen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven