Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voedingskussen ja doen!
quote:Star schreef op 21 februari 2010 @ 11:55:

En dan schrik je hoor, van dat pakket

Oh dan maak ik het gewoon niet open hoor!

(Website zegt: U kunt er dus zeker van zijn dat u met dit pakket alle noodzakelijke spullen in huis heeft. Een matrasbeschermer bijvoorbeeld, navelklemmen, kraamverband en desinfectie-lotion.)
Peas on earth!
Dáár ben ik ook bang voor!

"mam, mag ik wat eten?"

"Corry, heb je al een lijstje gemaakt met welke kleurtjes je zometeen gaat kleuren? Oh, en heb je je lijstje al af met wie je op welke dag mee gaat uit school om te spelen? Nee? Dan nog geen eten Corry..."
quote:Kess schreef op 21 februari 2010 @ 11:53:

Voedingskussen is ook wel heel fijn om te hebben. Handig om tussen je benen te leggen als je hoogzwanger bent en niet meer lekker kunt liggen in bed, fijn om baby op te leggen als je hem dubbelvouwy (het kussen, niet de baby) en fijn bij voeden.

Ik dacht dus inderdaad: huh, de baby dubbelvouwen?

Dat is toch zo'n lang rond kussen?
Peas on earth!
Whahaahaha vals ben jij Vinyl

Erwt, waar wil je eigenlijk BEVALLEN?
Luieremmer heb ik nooit gebruikt, gooide ze gewoon meteen in de kliko.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vinyl schreef op 21 februari 2010 @ 11:57:

Dáár ben ik ook bang voor!

"mam, mag ik wat eten?"

"Corry, heb je al een lijstje gemaakt met welke kleurtjes je zometeen gaat kleuren? Oh, en heb je je lijstje al af met wie je op welke dag mee gaat uit school om te spelen? Nee? Dan nog geen eten Corry..."

Ik denk dat Corry uiteindelijk wel een trauma zal krijgen van zijn naam en dan gaat vragen wáárom hij Corry heet. Dan zeg ik gewoon: dat stond op het namenlijstje

*sluit meteen aanvullende verzekering voor Corry af met heel veel vergoeding voor psycholoogkosten*

Bevallen?! Wil je dat niet in van die enge hoofdletters schrijven Star?!

De verloskundige vroeg dat van de week ook. Toen zei ik dat ik dat niet wist en wanneer ik dat dan moest weten. Klaarblijkelijk was ze erg verbaasd dat er ook mensen zijn die dat niet al bij de bevruchting weten en moest ze heel lang over het antwoord nadenken: 'feitelijk kun je nog kiezen als de bevalling begonnen is' . Ik weet het nog niet. Als het aan Xan zou liggen, zou hij kiezen voor ziekenhuis (want: als er iets is, ben je er meteen), maar hij vindt dat ik moet kiezen omdat ík moet bevallen....
Peas on earth!
Is het heel erg ontaard als ik van de week dacht: het lijkt me wel schoner om in een ziekenhuis te bevallen, want bevallen is vast heel viezig met prutjes en bloed enzo, en dan heb je die zooi niet in huis ?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 februari 2010 @ 12:01:

Is het heel erg ontaard als ik van de week dacht: het lijkt me wel schoner om in een ziekenhuis te bevallen, want bevallen is vast heel viezig met prutjes en bloed enzo, en dan heb je die zooi niet in huis ? Nee joh, daarom heb je al dat bouwzeil op de grond en de muren
quote:Star schreef op 21 februari 2010 @ 12:08:

[...]

Nee joh, daarom heb je al dat bouwzeil op de grond en de muren Xan moet hier heel hard om lachen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 februari 2010 @ 12:01:

Is het heel erg ontaard als ik van de week dacht: het lijkt me wel schoner om in een ziekenhuis te bevallen, want bevallen is vast heel viezig met prutjes en bloed enzo, en dan heb je die zooi niet in huis ?

Kraamzorg ruimt al die zooi weer op, daar merk je zelf niets van.

Behalve als je de vlos pas belt als hoofdje er al uit steekt, dan kun je je beddengoed wegmikken na afloop.

* spreekt helaas uit ervaring *
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb echt waar geen viezigheid gezien bij mijn thuisbevalling.

En naar het ziekenhuis mag je ook pas als je er al bijna bent toch? Lijkt me echt kut
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 februari 2010 @ 12:21:

[...]

Xan moet hier heel hard om lachen Ja nu lacht hij nog
Ja met volledige ontsluiting in de auto is Niet Grappig.
*slaat dit gesprek even over*

Ik heb nu alles uitgepakt en van labeltjes enzo ontdaan. Zo even opschrijven wat ik allemaal heb.
Peas on earth!
Schijtbak
Erwt, ik zit ernstig te glimlachen om al je lijstjestoestanden.

Zal vast een gaatje maken in mijn agenda voor de jarenlange behandeling van Corry
Ohhhh iedereen lacht me uit

*plaatst zonder enige gêne het volgende lijstje*

Heb opgeschreven wat ik nu heb:

50-56

- 4 rompers zonder mouwen

- 1 romper korte mouwen

- 2 t-shirts lange mouwen

- 1 overslagvestje lange mouw

- 1 t-shirt korte mouwen

- 2 broekjes

62-68

- 2 rompers lange mouwen

- 1 romper korte mouwen

- 4 t-shirt lange mouwen

- 1 vestje

- 1 broekje

Peas on earth!
quote:Drift schreef op 21 februari 2010 @ 12:40:

Zal vast een gaatje maken in mijn agenda voor de jarenlange behandeling van Corry Ja, da's wel heel aardig van je... da's ongetwijfeld nodig
Peas on earth!
Maar goed dat je een extra zorgverzekering afsluit want goedkoop ben ik natuurlijk niet

*Bladert in vakantiegids op zoek naar tropisch eiland*
Dat zijn echt wel genoeg kleertjes hoor, kleine kleertjes kopen terwijl je achter de kinderwagen loopt is nog 10000000x leuker! En je krijgt ook ongetwijfeld nog veel erbij.

(Nemo had eerst 44 maar dat is toen door zus meteen op geboortedag nog even gehaald)
quote:Drift schreef op 21 februari 2010 @ 12:46:

Maar goed dat je een extra zorgverzekering afsluit want goedkoop ben ik natuurlijk niet

*Bladert in vakantiegids op zoek naar tropisch eiland**snapt ineens de clou van de OP*
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 21 februari 2010 @ 12:40:

Zal vast een gaatje maken in mijn agenda voor de jarenlange behandeling van Corry
In het kader van alle lijstjes vind ik dat een bevallingsplan dan ook niet achterwege kan blijven, Erwt! Heb je daar al over nagedacht?
Loretta is De Mol. Punt.
* overweegt ook psych te worden *
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven