Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bevallingsplan klinkt echt reuze eng!

Wat zou ik nu nog nodig hebben in 50-56? Nog bijvoorbeeld paar rompertjes, 2 broekjes en 2 dingetjes met lange mouwen?
Peas on earth!
Tot 13.00 uur en dan hou ik op over babyspullen
Peas on earth!
6 rompertjes en 3 setjes kleding is voldoende, Erwt. De rest koop je lekker met kind in de wagen, zoals Vish zegt. Heb je al wel 2 of 3 new born mutsjes? Die heb je wel echt nodig. En wat sokjes.
Loretta is De Mol. Punt.
Vish, Nemo was toch niet te vroeg? Kan me helemaal niet herinneren meer dat ie zo klein was.
Ohja, heb twee mutsjes.

Dan koop ik nog:

- sokjes (was ik even vergeten)

- 2 setje kleding

- rompertjes

En dan ga ik verder gewoon winkelen
Peas on earth!
Oeh net op tijd, want 13.00 uur
Peas on earth!
Whahah, als je opnieuw geld inwerpt, mag je weer een kwartiertje hoor!

Loretta is De Mol. Punt.
Nee niet te vroeg maar 47 cm en mager scharminkel.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 21 februari 2010 @ 13:02:

Whahah, als je opnieuw geld inwerpt, mag je weer een kwartiertje hoor!

[afbeelding]

Ik ga gewoon stiekum verder in SlimmeMeisjesTopic

Ohhh ik heb suikerbrood van Erwtenmoeder gekregen
Peas on earth!
Ik zag dat de Slimme Meiden ook advies gaven, ja. Maar 6 pakken newborn luiers moet je echt niet kopen hoor! Tony zat na twee pakken al in de volgende maat! En ze zijn gewoon verkrijgbaar bij de suup, dus kun je zo meenemen met de boodschappen.

* vindt dat ondanks tegenstrijdigheden de Theetantes betere adviezen geven dan de Slimmies *
Loretta is De Mol. Punt.
Suikerbrood is lekkerrrrrr!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh Erwt, ik ga even iets leuks in het Putje gooien!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 21 februari 2010 @ 13:14:

* vindt dat ondanks tegenstrijdigheden de Theetantes betere adviezen geven dan de Slimmies *

Ik geloof dat de Slimmies net zo tegenstrijdig zijn

Wel heel lief trouwens dat jullie allemaal zo meedenken! Dat helpt echt, want daardoor snap ik het tenminste een beetje

Dankjulliewel!

*rent naar Putje*
Peas on earth!
6 pakken nee zou ik ook echt niet doen, wat is het nut? Stel je bevalt zaterdagmiddag, dan hoef je dus alleen de zaterdagavond/nacht en hele zondag door te komen. Daarna kunnen je alles halen wat je nodig hebt. In alle andere gevallen kun je de volgende dag al shoppen.
quote:Vishnu schreef op 21 februari 2010 @ 13:16:

6 pakken nee zou ik ook echt niet doen, wat is het nut? Stel je bevalt zaterdagmiddag, dan hoef je dus alleen de zaterdagavond/nacht en hele zondag door te komen. Daarna kunnen je alles halen wat je nodig hebt. In alle andere gevallen kun je de volgende dag al shoppen.Ja, lijkt me eigenlijk ook. Supermarkt zit op nog geen 100 meter afstand van hier
Peas on earth!
*breekt in*

Ik kreeg van Erwt de tip hier te kijken aangezien ik net zo lijstjesgeil ben maar er hier nog geen voor had. Ik heb al jullie tips in een word bestandje gezet, samen met die van de slimme meiden. Kan ik binnenkort eens een middagje vergelijken en een definitieve Zusje-lijst maken

Dank dus

*sluipt weer weg*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ben erg benieuwd naar je definitieve lijstje, Zusje! Kom je die dan nog even plakken, tegen die tijd?
Loretta is De Mol. Punt.
We zijn ook heel goed in namenlijstjes zusje
Zus

Ik heb op mijn lijstje ook zo'n Lodger Wrapper gezet. Had ik al eerder gezien en lijkt me wel heel handig. Zie dat ze er zijn in katoenen en fleece-uitvoering. Welke heb jij dan Kess?
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 21 februari 2010 @ 13:38:

We zijn ook heel goed in namenlijstjes zusje

Xan las vanochtend allemaal namen uit het jongensnamentopic voor en wil ons kind nu Wes noemen . Dat heb ik afgekeurd
Peas on earth!
Namenlijstje is al niet meer nodig! En ik zag Corry voorbij komen, dus ik denk dat ik sowieso pas .

Als ik er denk (zwangerschapsdementie he) dan zal ik hier nog een lijstje plaatsen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 februari 2010 @ 13:39:

[...]

Xan las vanochtend allemaal namen uit het jongensnamentopic voor en wil ons kind nu Wes noemen . Dat heb ik afgekeurd Wes van Alane of Wes van Wesley. Wes van Wesley is wel leuk dan kun je de volgende Kev noemen of Mitch of Dam of Dyl.
Ik moest ook meteen aan Alane denken én aan de Wes(ley) van Yolanthe. Toen was het bekeken zaak natuurlijk
Peas on earth!

Ik heb deze.
Loretta is De Mol. Punt.
Is dat dan fleece of katoen? Die fleece kun je dan ook gebruiken in een kinderwagen (ter vervanging van deken/jasje) toch?

http://www.lodger.com/pro ... collectie/wrapper_fleece/
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven