Het nieuwe Amerika Topic

17-02-2010 04:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is niet alleen voor de mensen in de VS bedoeld maar ook voor diegene die iets wil weten over het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Anthro - Canada, Ontario

Dutchie - Ohio

LuvesCalifornia - California

Raccoon - Oregon

Sfo - California

Bloesie - Netherlands
Dutchieieieie!

Met nieuwe huisje is best wel ok. Klein, maar fijn!

Hoezo hebben jullie vertraagd OS? Mooi kalote!

SFO, wat bedoel ie met: Een onderkomen zoeken de komende 4 jaar? Alleen voor de OS?

Zo, ga nu maar eens mijn spaarzame vrije dag NUTTIG besteden! * Ahum*
Klein maar fijn...zolang je maar happy bent maakt het niets uit toch???

Denk dat sfo alleen wil emigreren met de OS zodat ie het live kan bewonderen hahahah
Dutch, alles ok met jullie daar?

Zou hij het doen ja?
Ben er gek genoeg voor.
Bloesie, fijn dat het goed met je gaat..

en de anderen ook natuurlijk..
Hey Raccoon!

Alles goed met jou dan?

SFO, weet dat je er gek genoeg voor bent!
Nou ja, komt het hier vandaag weer eens met bakken uit de lucht. En ik maar denken dat California alleen maar zonneschijn was.
Heeeeee USA-ers!

Alles goed aan de andere kant van de plas?

SFO: wanneer gaat je hoofd kaal? Ben zó benieuwd!
Vinyl hier is alles goed behalve de blunder van de coach Gerard K

Of moet zeggen verdomme het regend hier pijpenstelen, ik dacht dat California alleen maar zonneschijn is.

Wat betreft mijn hoofd, op vrijdagavond 12 maart gaat het gebeuren. Weet nog niet in welk tijd vak dat laat ik aan de organisatie over. Dus op zaterdagmorgen NL tijd kunnen de sponsoren als eerste de foto's zien.

En natuurlijk gaat mij FB en Hyves foto ook op kaal.
SFO, eigenlijk vergeet je wat. Ik vind eigenlijk dat bloesie er ook een beetje bij hoort.

Ik zou zeggen ze hebben beide schuld..

Ik vond het anders verdomd koud toen ik vorig jaar Juli in SFO was..dus dat gebeurt wel vaker..hier is het ook koud hoor, het zonnige weer van de afgelopen dagen is weer verleden tijd.
Nou ja, ik moet mijn woorden intrekken over beide schuld. Dat is dus niet zo, wat een blunder.
Je hebt helemaal gelijk, Raccoon ze staat erbij.
Ahhhhh, da's nou leuk!

Ik sta bij jullie in het rijtje! Cool! Dank Raccoon en SFO!

Tja, de heer Kemkers kan z'n haren wel uit de kop trekken, vrees ik.

Gebeurd is gebeurd, doe je niks meer aan. Bij ons in het restaurant was de goede stemming ver te zoeken na het gebeurde, kan ik je vertellen. ( We hebben een beamer en een megagroot scherm om de OS te kunnen volgen ) We konden aardig op tijd naar huis, we hadden alleen de ijshockyers nog en die waren er ook snel klaar mee....

Dus bij jullie regent het ook pijpestelen SFO? Hier ook, het is niet koud, dat gelukkig niet.

Ga mijn bedje na een warme douche op zoeken, morgen vroeg dag......
bloessie,.. hier gaat het wel ben de eerste week in jan ontslagen op de typische amerikaanse corporate way.... ben er echt onderste boven van geweest,..zelf vertrouwen in mijn beroep is ook aardig aan getast merk ik... de banen markt is niet gunstig dus voor de eerste keer in mijn leven een uitkering aan gevragt... volgende week gaan de kinderen naar public school omdat we de andere school niet meer kunnen betalen..... maar dat is niet zo erg hoor had ze toch liever in public school..

nou ik ga maar nog effe een wasje opvouwen
Dutchie, de moed niet opgeven hoor. Je zult vast snel een baantje vinden.

Bloesie, ik wilde de blunder niet eens zien maar ze kwamen er onverwachts mee op tv. Ja, wel een blunder..maar goed we zijn allemaal mensen.

SFO, is het bij jullie ook zo koud? De vorige week hadden we echt voorjaarsweer, nu schijnt de zon ook maar oei wat is het fris.

Nou, ik voel me echt moe worden. Ik denk dat ik vanaf het weekend de bank niet meer af kom. Ik verzet me wel om een werkje te doen hoor..Dochter wilt weer graag naar school, maar ze heeft een vreselijke hoest..ik kijk wel wat we morgen gaan doen.
@Bloesie ik heb er in begin een beetje aangetwijfeld of je het wel leuk zou vinden om hier in het rijdje te staan, dus vandaar dat Raccoon de doorslag gaf.

Ik heb vandaag de laatste rit van de dames 5km gewoon via radio een gevolgd. Er waren honderden klachten bij NBC binnengekomen ivm het niet live uitzenden maar ze verdommen het gewoon die krengen. Dat is als je willens en wetens de uitzendrechten koopt en er verlies opmaakt.

@Dutchie zoals Raccoon al zegd; De moed niet opgeven. Ik had het vorig jaar ook aangevraagd terwijl ik in NL het nog nooit heb hoeven te doen. Heb echter geen rode cent gekregen aangezien ik toch nog meer dan 20 uur per week draaide toen ik het net had aangevraagd.

Je had zulke goede ideen waar zijn die nu gebleven, heb je ze echt in de ijskast gezet.

@Raccoon het weer is hier fris en rond het middag was het droog en kwam de zon door. Maar aan het weer bericht te geloven mogen wij zondag pas weer van de zon genieten.

Mijn mood is hier wel aardig door aangetast en heb mijzelf weer eens de berg opgetrapt onderleiding van de hond.

Zit nu even een kleine salade te eten terwijl de printer overuren maakt. Heb twee weken de tijd om een medische faciliteit uit te rekenen van een gevangenis hier in CA. Als we die kunnen scoren dan zijn er in iedergeval een stel knapen een jaar onder de pannen.
Zit nu documentaire te kijken over hele dikke mensen die niet eens meer kunnen bewegen. Er woog er eentje 1030 lb. (500kg)

Tja, onbegrensde mogelijkheden...............
wie de mens kent houdt van dieren
Anthro helaas hebben we die hier ook. Al moet ik zeggen dat ik ze niet zoveel zie in mijn dagelijkse leven. De stereo type voor mij was altijd diegene die moddervet uit de McDonald komt lopen inclusief een milkshack.

Daarnaast was er in Amerika altijd een cultuur om buiten de deur te eten en daar speelde de fastfood ketens mooi op in. Echter het grootste gross doet dit dus (niet meer) niet en je ziet de ketens een voor een hun deuren sluiten.

Maar goed ik denk dat je zelf maar eens een kijkje moet komen nemen zodat je snel over je vooroordeel komt.
Vooroordeel? Ik woon in noord amerika en zie heel veel dikke mensen om me heen. En die hele dikkers die zie je niet omdat ze hun huis/bed niet uit kunnen.
quote:anthro schreef op 25 februari 2010 @ 15:54:

Vooroordeel? Ik woon in noord amerika en zie heel veel dikke mensen om me heen. En die hele dikkers die zie je niet omdat ze hun huis/bed niet uit kunnen.

Nou Anthro ik dacht even dat je even een flink snaai wilde uithalen vandaar mijn antwoord. Dit geld overigens ook voor een ander antwoord hier op het forum. Mijn excuses hiervoor.

Zou zeggen welkom op dit topic, ten minste als je er nog zin in hebt. .

Woon jij overigens al lang in de VS?
Ik woon in Canada sinds 2000. En jij?
Ik woon op zo'n 20 mijl van San Francisco.

Dus ik baal flink van de slechte NBC verslaggeving wat betreft de OS. Zelfde tijd zone maar minimaal 4uur vertraging voordat het hier op het beeld komt.
Hoe lang woon je daar al?
Ik woon hier sinds begin 2006 en heb het aardig naar mijn zin, dit was overigens ook de makkelijkste manier om samen bij mijn vrouw te zijn dan andersom. Zoals je weet spreken wij Nederlanders wat sneller over de grens dan de Amerikanen.

Maar aan de posting van vanmorgen te zien was je vroeg op of woon je aan de Oostkust. Komt Toronto een beetje in de buurt?
Wat ben jij ijverig vandaag SFO. Vandaag had ik niet zoveel zin om te posten..

Maar ik las dat je binnenkort weer op reis gaat, leuk vooruitzicht. Hier gaan ze de volgende week ook op reis;)..

anthro, bevalt Canada je een beetje. Ik ben ook benieuwd waar je woont?

Ik heb een keer een ontzettend dikke man gezien die zat bij the Chevys..onvoorstelbaar, drie obers moesten er aan te pas komen om hem overeind te krijgen. Best zielig, maar goed als je zag wat hij allemaal op gegeten had.

Toch vind ik de mensen in Canada slanker dan hier, maar misschien is dat ook wel regio gebonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven