Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
http://www.youtube.com/watch?v=3RaHTDNude4

Wat dachten we hiervan! Heerlijk. :D
Was even niet achter de computer anders was de verleiding te groot. Heb het niet gedaan. Maar het jeukt nog steeds om het wel te doen. Niets geen lange uitleg, alleen hem die link van zn eigen forum sturen zodat hij weet dat ik het gelezen heb.

Nu weet hij dat niet en haalt hij lekker steun uit de reacties daar door de verdraaide feiten die hij daar neerzet. En wil hem bewust maken dat ik het gelezen heb zodat hij honderd keer terug gaat lezen wat hij ookal weer gezegd heeft. En wil dat hij zijn verdraaide verhaal daar niet meer kwijt kan als hij weet dat ik het ook lees...

Weet het is niet verstandig om het te doen, maar ik wil even niet verstandig zijn ergens. Wil dat hij ermee zit en niet ik!
@ Prinsesje: Gaaf nummer he? That's US!
Your choice,brocoli....wat krijg je dan actie/reactie,een hoop gedoe over en weer misschien..of hij gaat helemaal niet reageren en dan,hoe frustrerend is dat misschien? Btw waarom zou hij daarna zijn verhaal daar niet meer kwijt kunnen als hij weet dat jij daar ook leest? Wat ik al eerder zei...je bevestigt zo zijn verhaal alleen maar.Hij heeft zijn eigen waarheid...zoals jij de jouwe hebt....
Ow en prinsesje,goed dat je niet gereageerd hebt op die hyvesfoto's! Stoere beslissing! Ja,hij gaat door en jij ook! Dit is de goede manier,you go girl! Wo ik nog ff kwijt...
quote:mirre67 schreef op 21 februari 2010 @ 20:51:

Ow en prinsesje,goed dat je niet gereageerd hebt op die hyvesfoto's! Stoere beslissing! Ja,hij gaat door en jij ook! Dit is de goede manier,you go girl! Wo ik nog ff kwijt...Thanx Mirre! Jij bent echt een schat!
AAAAHHHHHHH! even onder het mom van schreeuwen op een stille plek...

@prinsesje. Super goed dat je niet reageert op hyves fotoos. Zeker omdat hij weet dat jij ze ook ziet. Groot compliment voor jou. Ik ben maar vanalles op de computer aan het doen om niets naar hem te sturen. En kies voor mezelf zoals jij zei. Maar ergens nog de twijfel of het beter is voor mij om hem eens flink op zn nummer te zetten. Dan is die veer dat hij denkt dat het zo slecht met me gaat ook uit zn reet verwijderd. Klinkt allemaal zo kinderachtig als ik het zo typ, maar ben het even zooo zat om de verstandige te zijn. Maar nogmaals super goed van jou dat je niet reageert. En we hebben weekend beide weer overleefd. Zo fijn dat de tijd gewoon doorgaat ookal heb je meltdown (ikke dan)

@mirre. Ik weet ook dat je gelijk hebt en ga maar weer eens jou posts doorlezen, maar jeetje wat baal ik dat ik er zo mee zit en hij alleen maar kracht haalt uit dat forum en niet weet dat ik het gezien heb. Ergens het idee dat als hij weet dat ik het weet dat hij dan gaat teruglezen wat hij geschreven heeft en niet meer onderuit kan dat hij de feiten heeft verdraaid... Flauw ik weet het..Zal de leeftijd zijn :P En eerlijke meningen vindt ik helemaal niet erg hoor. Beter dan al die goedbedoelde cliches die om me oren vliegen. Baal zo van mezelf dat ik nu weer 10 stappen terug ben. En wil het op hem afschuiven zodat ik het kwijt ben.

@Yulia. Ik heb het niet gedaan. Ga het waarschijnlijk ook niet doen. Maar oh wat zou het fijn voelen om een keer niet de verstandige en bigger person te zijn. Maar weet dat ik hem niet moet gunnen dat ik er mee bezig ben. Maar nu ben ik er juist teveel mee bezig en dacht het helpt vast als ik het weer terug breng bij hem. Hij is nu lekker onwetend en omhoog gekrikt door dat forum. Maar ga het niet doen. Dit helpt al een hoop. Lekker hier frustraties wegtypen. Wist niet dat ik het in me had om zo boos te zijn. Zusje zegt trouwens dat ik het wel moet doen. Lekker egoistisch zijn en hem op zn nummer zetten. Laat hem maar eens lullig voelen. Waarheid is hard. Ook opzich wel fijn om te horen. Maar zal het niet doen. Maar voel me wel zwaar Ka Uu Te!!!

Jullie snappen natuurlijk wel dat door me aan te raden het niet te doen ik nu mijn frustraties op dit forum kwijt moet. Dus ga jullie nou heel veel lastig vallen dat begrijp je. ;)
Hey,brocoli! Super dat je het nog steeds niet gedaan hebt! Echt klasse,ben trots op je! Hou vol,dat zal je uiteindelijk een zoveel sterker en beter gevoel geven...echt. Hij haalt dan misschien z'n kracht uit dat forum,duh...JIJ haalt het uit jezelf! (en misschien een beetje uit ons of Maggi ) Morgen denk je er vast weer anders over ..en ben je trots op jezelf! "s Avonds is het altijd lastiger,i know.....believe me! En weet je lieverd,wat nou 10 stappen terug...echt niet! Dat voelt zo ,maar als je dit nog ff volhoudt heb je een reuzenstap VOORUIT gemaakt!

"Klaag" hier zoveel je wilt,no problem...je krijgt een eerlijke mening terug,met je meepraten en je verder in de shit helpen,daar schiet je niks mee op. Bedoel het gewoon goed,wil je motiveren..dikke van mij!
Hey meiden! ik kan ook niet even 1 dagje weggaan he meiden, de hele pagina staat alweer vol!! en nu kon ik ook niet van me laten horen toen brocoli bijna in de "fout" ging.. meis zo trots op je dat je het NIET gedaan hebt, zoals de andere meiden ook al zeiden, je helpt jezelf er niet mee echt niet! je laat alleen je zwakheid zien en dat wil je niet want je bent sterk en je kunt dit!! weet je nog? het gaat op en af.. morgen gaat het vast weer stukken beter en kun je het loslaten, luister naar de meiden hier, das super objectief daar heb je wat aan! meer dan af en toe de hersenspinsels in onze hoofden..

@ allemaal ik heb lekker daggie sauna gehad, zijn in amsterdamse bos geweest, spa zuiver.. geen aanrader overigens maar super gezellig met mijn dinnetje (die in zelfde schuitje zit dus alles goed begrijpt) enne.. het klopt wat ze zeggen hoor.. die negers he...?! die hebben heeeeeeeeeeele grote tampeloeries!

*vindt dat de dag met een lach afgesloten moet worden en hoopt dat het haar gelukt is om glimlach te toveren bij de meiden*
Hey,Sanne!

Ja,het gaat hard hier he? Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Altijd fijn als een vriendin zonder veel uitleg snapt wat je bedoelt....Hahaha,moest wel lachen om je opmerking Ik zeg;opties! Altijd goed om te weten dat het geen fabeltje is!

Maar jij kunt er na vandaag hopelijk ff weer tegen,altijd goed zo'n relaxdagje! Btw heb je gemaild,maar dat zie je nog wel.. mirre
Ja ga niets doen tot morgen en waarschijnlijk tot volgende week tot ik mn beste vriendin erover gesproken heb. Heb een andere vriendin gemaild wat ik naar hem zou willen mailen. Gewoon om het kwijt te zijn. Ben ene kant super moe en andere kant helemaal hyper van de woede. Moeilijk om aan jullie uit te leggen wat er precies gebeurd is tussen ons, want heb hier eerder een topic aangemaakt onder een andere naam en toen heeft hij het gevonden... Ik en mn ex en internet zijn blijkbaar een heeele slechte combinatie! En de reden dat ik helaas niet om het sauna grapje kan lachen...
he shit Brocoli.. dan zit je echt in een dip nu je niet kan lachen om mijn tampeloeries grapje.. het was goed bedoeld.. maar meis kop op he, ik wil weer die sterke brocoli zien van een paar dagen geleden! wat niet betekent dat je je niet minder sterk mag voelen want dat hoort erbij.. Goed dat je je vriendinnen gemaild hebt, die kennen het hele verhaal dus kunnen je waarschijnlijk beter helpen. Maar feel free, wanneer je het wel kwijt wilt hoor!! een hele dikke knuffel dan voor jou en toch hoop ik binnenkort die glimlach weer bij je te zien!

@mirre, mail ontvangen, vooral je eerste alinea zorgde voor glimlach haha.. uiteraard volgt er weer een reactie maar eerst lekker mn bedje in nog ff filmpie kijken en gelukkig morgen weer vrij! slaap lekker meis.. jullie allemaal! morgen weer nieuwe dag, nieuwe kansen..

knuf!
Brocoli,goed dat je het naar een vriendin hebt gemaild! Dan ben je het voor nu even kwijt...Ik ken je andere topic dus ook niet,erg vervelend dat hij dat toen gevonden heeft.Hoe maakte hij dat kenbaar dan of reageerde hij direct op het topic? Als je dat niet wilt zeggen,prima hoor,snap ik ook.

Dat je nu niet in de mood bent voor grapjes,kan ik me wel voorstellen..maar humor kan ook enorm helpen relativeren.Althans heb dat in meerdere crisissituaties meegemaakt,echt.Vergeet niet af en toe ook te lachen meis!

It's not the end of the world...maar een heel nieuw begin!

Slaap lekker voor straks en knuf!
@Sann76. Was niet persoonlijk dat ik niet moest lachen hoor! Sauna is soort van de reden dat het uit is... Te moeilijk om uit te leggen. Wil opzich wel hele verhaal een iemand van jullie kwijt maar geen idee hoe dat mailen enzo persoonlijk moet. En waarschijnlijk zitten jullie niet op het hele verhaal te wachten.

En lachen lukt nu al weer beetje met mislukte X factor audities. Komt goed. Maar allemaal heel erg bedankt voor de reacties!

Truste
quote:mirre67 schreef op 21 februari 2010 @ 22:47:

Brocoli,goed dat je het naar een vriendin hebt gemaild! Dan ben je het voor nu even kwijt...Ik ken je andere topic dus ook niet,erg vervelend dat hij dat toen gevonden heeft.Hoe maakte hij dat kenbaar dan of reageerde hij direct op het topic? Als je dat niet wilt zeggen,prima hoor,snap ik ook.

Dat je nu niet in de mood bent voor grapjes,kan ik me wel voorstellen..maar humor kan ook enorm helpen relativeren.Althans heb dat in meerdere crisissituaties meegemaakt,echt.Vergeet niet af en toe ook te lachen meis!

It's not the end of the world...maar een heel nieuw begin!

Slaap lekker voor straks en knuf!Ja had onderwerp aangemaakt onder andere naam en hij heeft het gevonden en ook een acount aangemaakt en meteen gereageerd. Daar was hij niet zo aardig over mij. Kon fijn zwart op wit terug lezen dat ik niets waard meer was voor hem, maar verder was ik een topmeid!
ai... dat wist ik natuurlijk niet Sorry meis.. was niet de bedoeling je nog verder in dippie te praten.. mailen mag altijd en er zijn vast meer meiden hier die dat niet erg vinden. Dus feel free wanneer je daar behoefte aan hebt.. je kunt bij de viva moderator vragen om je emailadres te versturen aan een of meerdere van ons.

probeer lekker te slapen, is altijd nog een goed medicijn.. x
quote:Sann76 schreef op 21 februari 2010 @ 22:54:

ai... dat wist ik natuurlijk niet Sorry meis.. was niet de bedoeling je nog verder in dippie te praten.. mailen mag altijd en er zijn vast meer meiden hier die dat niet erg vinden. Dus feel free wanneer je daar behoefte aan hebt.. je kunt bij de viva moderator vragen om je emailadres te versturen aan een of meerdere van ons.

probeer lekker te slapen, is altijd nog een goed medicijn.. xKon je ook niet weten natuurlijk. Is alleen typisch dat ik sauna ineens overal tegen kom. Ga moderator proberen. Kunnen jullie altijd nog beslissen of je wilt mailen met mij.
Brocoli: Wat een kl*te situatie! Maar wat Sanne zegt,vraag het aan de angel als je behoefte voelt om te mailen met iemand van ons...you're welcome!
Het valt mij op hoe sterk jullie allemaal zijn, en hoe goed jullie kunnen relativeren! Echt heel goed!

Ik lees een tijdje mee, en ik heb er veel aan...de reden dat ik zelf nog niet heb geschreven (afgezien van 1 reactie) is omdat het voor mij dan weer zo confronterend is, en ik er dan weer teveel mee bezig ben.

Een paar weken terug schreef ik dat mijn ex de relatie had verbroken, ivm een immens jeugdtrauma. Daardoor was/is hij niet in staat een relatie aan te gaan. We hadden het erg leuk samen, het ging goed, gek op elkaar, het ging 7 maanden goed maar toen door een bepaalde gebeurtenis werd de beerput bij hem open getrokken en uiteindelijk zat hij ontzettend met zn gevoelens en emoties in de knoop. In mijn eigen topic kunnen jullie lezen wat er precies aan de hand was.

Nu is het bijna 5 weken uit, en ik hem hem nauwelijks meer gesproken. En dit is het punt waar ik het zo moeilijk mee heb, en ik het niet los kan laten. Hij heeft 1x op een sms gereageerd, en 1x op een mail. Echt over koetjes en kalfjes, verder niet.

Ik heb 2x een mail gestuurd waarin ik mijn verdriet aangaf, dat ik het moeilijk had en of hij begreep hoe moeilijk dit voor mij was. Daar reageerde hij niet op. Zo gauw het op zijn of mijn gevoel aankomt lijkt het of hij het benauwd krijgt, en dus maar niet reageerd.

Geloof me, dit is totaal tegenovergesteld als hoe hij in dat bijna jaar met mij was, ik ken hem zo niet! Hij praatte altijd met me, als ik onzeker was ofzo.

Hij zou mij nooit negeren, of gewoon niet reageren op mijn gevoelens of dingen, hij was altijd zo goed en lief voor me, dus zoals hij nu doet, het is compleet onvoorstelbaar!

Ik heb totaal geaccepteerd dat een relatie niet kan, hij heeft nog veel te verwerken, kan dat niet in een relatie, en moet alleen verder. Dat snap ik, en sta ik ook achter. Ik ga ook niet wachten, weet dat ik niet gelukkig met hem wordt zolang hij zn issues niet verwerkt heeft. Maar....hij heeft keer op keer gezegd dat het absoluut niet aan mij ligt, dat hij had willen zeggen dat hij niet meer verliefd was, maar dat hij dan zou liegen..het ligt puur aan hemzelf, en het feit dat hij niet in staat is een goede relatie te onderhouden (jeugdtrauma -> verkrachting).

Hoe kan het dan dat hij me nu als ware compleet dood zwijgt?

Voor mij kwam dit hele verhaal van de 1 op andere dag, hij bleek er al langer mee bezig te zijn. Maar tot het allerlaatste moment kwam hij gewoon naar me toe, hadden we het leuk samen en leek er niks aan de hand. Zoals we vaker zeiden, en hij 3 dagen voor de breuk nog zei: we zijn voor elkaar gemaakt!

Ik zie ook steeds de leuke dingen voor me, want tot 3 dagen voor de breuk was het ook zo. Nooit ruzie, of twijfels over 'ons', echt niks!

Dan snap ik niet hoe hij nu zo kan doen, niet reageren, geen contact opnemen, het voelt alsof hij totaal niet geïnteresseerd is in wat ik voel, hoe het met mij gaat.

En dat strookt totaal niet met hoe hij is, hoe hij altijd is geweest tegen mij, echt ik ben niet naief hierin, het is compleet het tegenovergestelde!

Ik denk, en hoop zelf, dat het komt omdat hij helemaal los moet komen van mij en dat hij het beter vind om dan helemaal geen contact te hebben. Snap ik, maar voor mijn gevoel heeft hij me zo ineens laten zitten, hoezeer ik de reden van de breuk ook begrijp...maar ik voel me in de steek gelaten.

Hij was zo gek op me, vond het ook een moeilijke beslissing, en dan doet hij zo.

Kan het te maken hebben met alle gevoelens waarmee hij in de knoop zit? Mensen zeggen tegen mij, granny 'je hebt je in hem vergist, zo ga je niet met mensen om, hij verdient jou niet enz. Maar geloof me, ik heb bijna een jaar een relatie met hem gehad, hij is niet zoals hij nu doet/is!

Daarom snap ik er niks van, en kan ik dit niet loslaten.

Zouden jullie zijn gedrag kunnen verklaren?

Ik vind het zo moeilijk...ik begrijp het gewoon echt niet. Ik zou dit namelijk niet zo kunnen, als ik een jaar een leuke relatie heb. Waarbij hij volhoud dat het niet aan mij ligt, of aan zijn gevoel voor mij. Hoe kan dit dan??

(ik ga proberen meer mee te gaan schrijven hier hoor )
Heeh granny. Mee blijven schrijven hoor is hier hartstikke gezellig!

Snap wel wat je bedoeld dat je je ex niet meer herkent. Ik had van mijn ex ook nooit verwacht dat hij er mee omgaat zoals dat hij er nu mee omgaat. Misschien dat omdat hij het heeft uitgemaakt dat hij al langer met het idee speelde? Dat hij misschien al wat meer aan het idee gewend was dat jij niet meer zoon belangrijke rol in zn leven zou zijn. Klinkt hard en heb er zelf ook moeite mee, maar we komen niet over dit verdriet heen met de hulp van de ex. Doet alleen maar extra zeer. En jouw ex heeft een hoop bagage als ik het zo lees. En doordat hij het uitgemaakt heeft, heeft hij de bewuste beslissing gemaakt om alles voor zichzelf op een rijtje te zetten zonder jouw hulp. En dan gaat hem niet lukken als hij nog met jouw gevoelens rekening moet houden.

Maar begrijp dat dat heel erg moeilijk is. Je bent totaal niet aan het idee gewend nog dat hij niet meer voor je is. Je had nog allemaal plannen voor weekenden en zelfs zomervakantie misschien. En nu is dat ineens allemaal anders. Zoiets stoms als boodschappen doen moet je ineens vaker alleen doen. And it totally sucks! Begrijp wat je bedoeld. Begint bij mij te wennen, maar nog steeds niet helemaal. En nu je je ex ook totaal niet meer herkent in zijn acties maakt het helemaal dubbel en erg moeilijk.

Vooral hier blijven schrijven! Knuff.
@granny.. zoek niet naar een verklaring, mijn ex heeft geen enge jeugdtrauma's en laat ook niets meer horen. Mannen doen dit nu eenmaal op een andere manier dan ons vrouwen. Eerst ben je nog geweldig en wordt er zorgzaam naar je omgekeken en dan is het uit en valt alles in een klap weg terwijl je verwacht dat het langzaam zal vervagen.. Heel pijnlijk voor ons absoluut maar ga er niet over lopen nadenken, misschien is het juist ook beter en kunnen we ook makkelijker afstand nemen omdat we er beetje boos om worden. Je hebt best kans dat over een paar maanden ineens wel dat berichtje komt, dan is het waarschijnlijk lekker te laat en ben jij alweer helemaal happy met jezelf en hebt hem niet meer nodig.
@ broccoli you've got mail. Jij mag nooooooooooooit meer contact zoeken met je ex van mij
haha ga nu de mail lezen. Ben benieuwd
Hoi meiden,

2-0 voor mij! Mijn ex smste me vandaag opeens hoe mijn weekend was en dat hij langs mijn woonplaats reed en dat heel raar vond... Voel wel goed dat ik in ieder geval niets van me heb laten horen. Wilde ik eventjes kwijt. Voel me vandaag gelukkig weer sterker dan gisteren.

@Brocoli: Heel goed dat je gisteren niet hebt gedaan wat je van plan was. Houd de eer lekker aan jezelf en maak je druk om jouw toekomst en jouw leventje. Niet dat van hem. Want daar hebben we toch geen invloed meer op.

@Granny: Misschien wil jouw ex ook dat jullie elkaar echt los laten en reageert hij daarom niet. Het zal hem ook zeker wel pijn doen hoor, maar denk dat jongens daar iets anders mee omgaan dan dat wij dat doen. Misschien vindt hij het ook moeilijk om te reageren. Ik kreeg paar weken terug ook een smsje van mijn ex met ik mis je dit en dat. Ja ik hem ook, maar wat heeft het voor zin om elkaar dat steeds te laten weten? Contact maakt het er uiteindelijk echt niet makkelijker op ook al voelt dat soms echt niet zo. Ik had zaterdag bijvoorbeeld een dip en stond op het punt mijn ex te smsen, maar ja je moet er zelf doorheen. En zijn 'steun' heb je dan ook eigenlijk weinig aan op zo'n moment.

Meiden, ik vind dat we goed bezig zijn. Wel fijn hoor om hier telkens ff je verhaaltje te doen en te weten dat we elkaar kunnen steunen.

Ik ga ff lekker sporten! Alle agressie eruit. ;)

Liefs Prinsesje
ik denk ook dat hij probeerd om helemaal los te komen van de relatie, en dus van mij. Zodat hij ruimte krijgt, en dingen op een rij te zetten.

Ik weet ook dat contact niet helpt, maar ik had graag een goede afsluiter gehad. Dan had ik ook niet zo'n behoefte aan bericht van hem, denk ik...

Nu was het heel onverwacht, had niets door....je krijgt te horen dat hij nog gek op je is, dat het niet aan zijn gevoel voor jou ligt, maar het is wel over. En dat iemand dan nergens op reageert, of niet uit zichzelf contact opneemt, dan krijg ik het gevoel dat het niets betekend heeft, dat hij zomaar van me afwil.

Maar tegelijkertijd weet ik dat dat niet zo is. Ik weet wat hij voor me voelde/ voelt, dus hij verwerkt dit blijkbaar op een compleet andere manier dan ik. Soms kan ik me erbij neerleggen, maar een dag erna kan ik het weer zo moeilijk verkroppen. Dat 2 mensen gek op elkaar zijn, maar dat het niet gaat lukken..door wat dan ook, en dan zo ineens is alles weg, wat gister nog goed was

Het gaat over, dat weet ik. Ik denk ook dat we er sterker uitkomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven