FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ik heb gemaild Nath, was even aan de telefoon met Lien want bij haar was het mailen of ontvangen niet helemaal goed gegaan!
Bij mij ook niet!

Ze zitten allemaal door elkaar
O, haha, mail net aan Morrie dat ik drie dezelfde heb, maar begrijp nu pas dat ze allemaal over elkaar heen geplakt zitten. Ik had het al over confetti logo en vond het nogal druk .
En nu zak ik een verdieping en dan even geen computer tot mijn beschikking. Heb nu de zolder gezogen, jaja.
Ik heb jullie alles apart nog een keer gemaild, was ondertussen ook even aan het strijken .
Ze zitten nog steeds aan elkaar Morrie!

Is het document beveiligd ofzo?

Lien, kijk jij ook met Mac?
1Ik snap er niets van. Ik stuur ze 1 voor 1 op. Zelfs 1 met een ander e-mailadres gestuurd naar Lien, en nog gaat het niet goed.
Ik kan ze op de SG gewoon bekijken hoor. Als je ze aanklikt en dan op downloaden klikt (staat erboven) worden ze geopend. Ik vind de zwart met rode het mooiste!
Ik wil de logo's ook wel zien!

Was niet lullig naar jou bedoeld hoor, LLL. Ik vind/vond namelijk ook wel wat van die vrouwen die of geen voeding hebben of stoppen na één week. En nu bekruipt mij het gevoel dat mensen mij ook tot die groep gaan rekenen terwijl ik wel beter weet. Ach, dat maar in gedachten houden.

Dacht dat 1 voeding per week wordt aangeraden met afbouwen ivm borstontsteking en dat soort ellende. Zaterdagavond bij de buren een wijntje op bij het eten en besloten de voeding (na de voeding die ik al had laten vallen) te kolven en weg te gooien. Maar borst voelde goed dus niet afgekolfd en dus twee voedingen overgeslagen. Maar toen kwam ZCHT nog om de drie uur. Gisteren liet hij tussen 2 voedingen 6 uur! En daarna weer 3 uur, maar toen stond ik echt op klappen. Ik kijk het du aan maar houd rekening met 1 voeding per week en als het goed gaat wil ik de nachten/ochtenden zolang ik genoeg voeding heb en het niet terug loopt zelf blijven doen.

En het voeden doet de ene keer wel pijn, na meerdere voedingen, en de andere keer niet. De meeste en pijnlijkste pijn heb ik tussen de voedingen (branden en tintelen).

Ben benieuwd naar het logo van Morrie!
O, ik heb ze net van de SG verwijderd omdat ik dacht dat dat ook niet goed ging. Nou, dan zet ik ze daar nog even neer.
Nou, ze staan er weer, ik ga nog even niet reageren hier op jullie reacties tot iedereen ze gezien heeft .
En ik ga nu even een theepot kopen. Die we hadden is gebroken en ik kan niet zonder theepot vriendinnen ontvangen. Had het uitgesteld omdat ik zuinig deed, maar ik kom er nu niet meer onderuit.
Logo's gezien op SH en ikvind 3 het mooiste. Dat is de zwart/rode.

1 vind ik niet mooi (de kleuren) en 2 wel leuk, maar misschien iets te speels. 3 vind ik mooi en professioneel.
Denk dat het aan Mac ligt inderdaad, want ik heb ook via SG alles bij elkaar op een stapel. Ik ga nu boodschappen doen (want zaterdag niet gelukt immers ) en kinderen halen.
Ik had weer mazzel. Uitverkoop bij onze Blokker, alles voor de helft van de prijs!
Ligt dan vast aan Mac want bij SG zie ik weer alles in 1 document. Raar!

Ik kan er wel een beetje uit opmaken en ik zou ook zeggen die zwart met rode. Hoewel die blauw/roze misschien ook wel mooi is in andere kleuren?
Als ik het uit elkaar probeer te vogelen vind ik die rood zwarte wel leuk, maar ook een beetje associatie met dikke zwangere buik en cup dubbel D. En rood zwart zou het dan voor mij niet zijn. Maar die in andere kleur zou ik leuk vinden geloof ik.

Die met die haken vind ik wel grappig, maar de kleuren niet zo mooi en die met de atomen weer iets te speels. Moeilijk eigenlijk dit, vindt ze op zich wel allemaal creatief.
Ik zou ook geen rood met zwart kiezen Morrie. Ik had nl ook wel een beetje een associatie met borsten en dan benadrukt die kleur het ook. En de nieuwe site van Harrie heeft ook die kleuren

Ik zou die met blauw en roze wel eens willen zien in een andere kleur.
Ik vind het lettertype van de rood met zwarte heel mooi, en ik had ook wel de associatie met borsten, maar vind ik niet heel storend. Je bent tenslotte ook een vrouw . De andere twee vind ik minder professioneel overkomen op de een of andere manier.

Ben nu wel benieuwd welke je zelf de leukste vindt!
Zo, heb net verzonnen dat ik morgen om 9.30 in de trein ga zitten met de oudsten. Dan zijn we ruim op tijd om om 10.50 bij de Pathe De Munt in A'dam naar de film te gaan. En daarna gezellig lunchen, ik had de Bijenkorf in gedachten, toen ik zei dat we gingen lunchen zei Linoleum meteen: dat wordt McDonalds. Sja, ik hoop dat ze alsnog de Bijenkorf kiezen en misschien laat ik ze gewoon niet eens kiezen .
Leuk Lien! Ik zou ze ook niet laten kiezen, je gaat ook al naar een kinderfilm .

Men ik heb echt zoveel gedaan vandaag, ben er gewoon moe van. Maar moet nog aan de bak helaas, moet echt een artikel afmaken want is voor een tijdschrift dat morgen naar de vormgever moet, en ik moet het altijd even laten liggen en dan pas redigeren, anders mis ik al mijn irritante stopwoordjes. Maar ik heb er zooo geen zin in. En Sjaak en ik zijn vandaag vijf jaar getrouwd, maar doen helemaal niks. Hij heeft een hockeyborrel en wilde die skippen, maar ik heb hem weggestuurd omdat ik wil werken . Ook zielig.
Leuk Lien, zo'n dagje er op uit! Ben benieuwd wat ze zullen kiezen
Gefeliciteerd LLL! Vijf jaar getrouwd alweer, leuk zeg!

Wij zijn in september ook vijf jaar getrouwd dus gaan redelijk gelijk op. Hoe lang kende jij Sjaak toen?
Wat grappig. LLL, snel schrijven, dan redigeren wij wel en dan kan je nog even iets gezelligs doen met Sjaak. Goed idee?
Neuh, gaat 'm niet worden. Ik zit eigenlijk te wachten tot ie ophoepelt, ik heb geen oordingetjes om mijn interview mee af te luisteren en ik vind het irritant als hij meeluistert. Maar is niet erg, we gaan binnenkort samen uit eten. Gezamenlijk cadeautje van mijn moeder en zusje: moeder betaalt en zusje past op .

En we waren elkaar afgelopen zaterdag precies 10 jaar bij elkaar Nathje, zijn precies 5 jaar (en 2 dagen) nadat we 'verkering' kregen getrouwd. We kennen elkaar als sinds de zomer van 1995, dus nog weer vijf jaar langer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven