3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
maandag 22 februari 2010 om 14:58
maandag 22 februari 2010 om 15:06
Haai Friez, Baai Friez!
@stratego; ergere dingen dan wortelkanaalbehandeling?
Euh, ik kan het niet verzinnen hoor.
(krijg liever een kind)
Vind wortelbehandeling drama dus.
Pff, en nu zit ik hier alweer een uur mijn kostbare vrije tijd te verspillen.
Ga maar eens iets anders doen.
Winkelen gaat het niet worden, want salaris is er nog niet.
En ik heb woensdag nog kosten
doeidoei
@stratego; ergere dingen dan wortelkanaalbehandeling?
Euh, ik kan het niet verzinnen hoor.
(krijg liever een kind)
Vind wortelbehandeling drama dus.
Pff, en nu zit ik hier alweer een uur mijn kostbare vrije tijd te verspillen.
Ga maar eens iets anders doen.
Winkelen gaat het niet worden, want salaris is er nog niet.
En ik heb woensdag nog kosten
doeidoei
maandag 22 februari 2010 om 15:07
Iry
Ik heb nog drie kiezen die nog qua zenuwen intact zijn, 't is wat.... dat zijn gek genoeg de kleinere kiezen, die zijn dan toch wat sterker
maar ik moet nu stoppen want laptop geeft aan niet veel accuspanning te hebben.
fijne dag nog verder!
Ik heb nog drie kiezen die nog qua zenuwen intact zijn, 't is wat.... dat zijn gek genoeg de kleinere kiezen, die zijn dan toch wat sterker
maar ik moet nu stoppen want laptop geeft aan niet veel accuspanning te hebben.
fijne dag nog verder!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 22 februari 2010 om 15:09