3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
maandag 22 februari 2010 om 17:14
quote:vivafreak1 schreef op 22 februari 2010 @ 17:11:
Oei.. waar gaat het bij jullie mis Piba?
we kunnen geen keus maken uit de huizen die allemaal een minpunt hebben (te kleine tuin, foute dorp, te kleine slaapkamers) en als we al een bod doen, wordt het afgewezen omdat het te laag is.
Iedereen verwacht nog wel de hoofdprijs te kunnen krijgen voor zn huis op het moment, terwijl er nauwelijks huizen verkocht worden!?!
Oei.. waar gaat het bij jullie mis Piba?
we kunnen geen keus maken uit de huizen die allemaal een minpunt hebben (te kleine tuin, foute dorp, te kleine slaapkamers) en als we al een bod doen, wordt het afgewezen omdat het te laag is.
Iedereen verwacht nog wel de hoofdprijs te kunnen krijgen voor zn huis op het moment, terwijl er nauwelijks huizen verkocht worden!?!
maandag 22 februari 2010 om 17:16
quote:vivafreak1 schreef op 22 februari 2010 @ 17:08:
Oh Straatje kan ze niet bij vriendinnetje logeren?
Nou, liever niet daar,.....chips, chips......helemaal niet meer na het biblebelttopic te hebben gelezen (geintje)
Nee maar dat kan niet, fullhouse, veel brusjes enzovoort...zucht....
Ik moet iemand vinden nu die de tijd van later in de middag/vroeg avond kan overbruggen....
voor Freak, wat ontzettend balen, maar kun je ze niet pakken op "mondelinge overeenkomst"?
Oh Straatje kan ze niet bij vriendinnetje logeren?
Nou, liever niet daar,.....chips, chips......helemaal niet meer na het biblebelttopic te hebben gelezen (geintje)
Nee maar dat kan niet, fullhouse, veel brusjes enzovoort...zucht....
Ik moet iemand vinden nu die de tijd van later in de middag/vroeg avond kan overbruggen....
voor Freak, wat ontzettend balen, maar kun je ze niet pakken op "mondelinge overeenkomst"?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 22 februari 2010 om 17:24
@Piba, fijn je weer eens te zien hier
@Zus, ik heb ikea hekje voor je. En ga biefstuk eten!
@Stratego, wat een gedoe, geen familie in de buurt geloof ik hé?
Kan ze misschien daar eten en na het eten pas opgehaald?
Auto lenen?
Bij Bam brengen? die zit toch in de buurt? Of veel Noordelijker?
Jammer!
@Anne, wij durven ook niet, maar doen net alsof!
Jammer dat je niet komt hoor.
@Zus, ik heb ikea hekje voor je. En ga biefstuk eten!
@Stratego, wat een gedoe, geen familie in de buurt geloof ik hé?
Kan ze misschien daar eten en na het eten pas opgehaald?
Auto lenen?
Bij Bam brengen? die zit toch in de buurt? Of veel Noordelijker?
Jammer!
@Anne, wij durven ook niet, maar doen net alsof!
Jammer dat je niet komt hoor.