Good Luck
maandag 22 februari 2010 om 16:16
maandag 22 februari 2010 om 21:30
wat een geweldige input hier. Die nummers! Oké sommigen zijn dan weer heel mooi.
Wij hadden Flying Blind van Ilse de Lange en Alles is liefde.
Ooooh ik ben echt jaloers op Suze, nu lekker in de zon.... Ik kreeg nog een sms van zussie en in Engeland kwam bij haar vandaag de eerste sneeuwstorm voorbij dus voor mij geen bikini dit weekend.
Amalia, fijn zeg dat je raam weer is gemaakt, wat raar dat het nog zo lang duurde, maar nu wel weer een veiliger gevoel?! Is vent alweer thuis?
Jinny, hoe was de controle van jongste?
Bam, wat leuk dat de film zo geslaagd was en dat je nog wakker bleef. Is man alweer wat beter?
Star, nu al tandjes? L is echt laat volgens mij, heeft er nu pas 2. En heeft Ceetje het naar haar zin gehad?
Kokos, voor Tim, wat leuk dat hij mama zegt!
Wij hadden Flying Blind van Ilse de Lange en Alles is liefde.
Ooooh ik ben echt jaloers op Suze, nu lekker in de zon.... Ik kreeg nog een sms van zussie en in Engeland kwam bij haar vandaag de eerste sneeuwstorm voorbij dus voor mij geen bikini dit weekend.
Amalia, fijn zeg dat je raam weer is gemaakt, wat raar dat het nog zo lang duurde, maar nu wel weer een veiliger gevoel?! Is vent alweer thuis?
Jinny, hoe was de controle van jongste?
Bam, wat leuk dat de film zo geslaagd was en dat je nog wakker bleef. Is man alweer wat beter?
Star, nu al tandjes? L is echt laat volgens mij, heeft er nu pas 2. En heeft Ceetje het naar haar zin gehad?
Kokos, voor Tim, wat leuk dat hij mama zegt!
maandag 22 februari 2010 om 21:37
Hel,
Naatie :leuk zeg dat feestje! En wat leuk even wezen zwemmen met de twee mannetjes! gaat het goed met ze?
Juud, spannend zeg een datum, al snel? Hoe gaat het tegenwoordig met Sjimmie zijn huid?
Mal, wat een geweldig filmpje . Nog nieuws van omaatje? En maar heb ik je verjaardag gemist? Dan alsnog GEFELICITEERD!
Naatie :leuk zeg dat feestje! En wat leuk even wezen zwemmen met de twee mannetjes! gaat het goed met ze?
Juud, spannend zeg een datum, al snel? Hoe gaat het tegenwoordig met Sjimmie zijn huid?
Mal, wat een geweldig filmpje . Nog nieuws van omaatje? En maar heb ik je verjaardag gemist? Dan alsnog GEFELICITEERD!
dinsdag 23 februari 2010 om 09:13
quote:Star schreef op 19 februari 2010 @ 17:12:
Mamax, Davitamon ook zoetstoffen?
Heeft dat wel nut al die weerstanddingen voor kinderen? Moeten die niet juist zelf opbouwen?
In Davitamon zit aspartaam.
Ik hoop dat het helpt. Ben normaal helemaal niet zo van al die weerstanddingen, maar ben al dat ziek zijn spuugzat.
Zo, de volgende 22 pagina's bijlezen!
Mamax, Davitamon ook zoetstoffen?
Heeft dat wel nut al die weerstanddingen voor kinderen? Moeten die niet juist zelf opbouwen?
In Davitamon zit aspartaam.
Ik hoop dat het helpt. Ben normaal helemaal niet zo van al die weerstanddingen, maar ben al dat ziek zijn spuugzat.
Zo, de volgende 22 pagina's bijlezen!
dinsdag 23 februari 2010 om 10:00
Bijgelezen, maar niks belangrijks gemist zie ik al.
Na het ja-woord (tijdens het tekenen) hadden we deze:
http://www.youtube.com/watch?v=pVESzTCqc50
Stom hè, Star. Vind het zo bezopen dat ze dat overal in stoppen. Hoe is het nu met Eetje?
Amaal, ging toch goed gisteren? Diego probeerde nog even te stoken, maar gelukkig kloonde hij zichzelf, dus dat was ook weer gauw opgelost. Maxi werd vanmorgen wakker: 'Vandaag is het mooi weer hè mama? Dan kunnen we bij L. en B. in het piratenschip spelen!'
Nu nog even bijlezen op de groep.
Na het ja-woord (tijdens het tekenen) hadden we deze:
http://www.youtube.com/watch?v=pVESzTCqc50
Stom hè, Star. Vind het zo bezopen dat ze dat overal in stoppen. Hoe is het nu met Eetje?
Amaal, ging toch goed gisteren? Diego probeerde nog even te stoken, maar gelukkig kloonde hij zichzelf, dus dat was ook weer gauw opgelost. Maxi werd vanmorgen wakker: 'Vandaag is het mooi weer hè mama? Dan kunnen we bij L. en B. in het piratenschip spelen!'
Nu nog even bijlezen op de groep.
dinsdag 23 februari 2010 om 10:56
Echinaforce junior + vitamine C is een zuiver natuurlijk product voor het onderhouden van de weerstand van kinderen vanaf 2 jaar. De vrolijke kauwtabletjes verhogen de weerstand op een heel smakelijke manier. Ze hebben namelijk een lekkere, vernieuwde frambozensmaak en bevatten geen conserveringsmiddelen. Om de weerstand extra te ondersteunen, bevatten de kauwtabletten vitamine C (50% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid).
Bijsluiter
Goedemorgen, even een snelle tip.
Ik geef dit nu al de hele winter aan T en hij is echt nauwelijks verkouden. Ik weet niet of dat het echt is natuurlijk maar andere jaren was het echt snot dweilen met de kraan open. En er zit geen suiker of iets dergelijks in. Oh en nog belangrijker, hij vindt het "snoepje" 's ochtends erg lekker
Zo nu weer verder met werken
dinsdag 23 februari 2010 om 11:56
Enka, zijn dat harde of zachte snoepjes? Jonathan blijft ook zo snotterig, ik wil hem ook wel wat extra's geven, maar hij eet alleen zachte snoepjes.
Amalia, lekker hoor dat man er weer is!
Kokos, Hoera dat Tim mama kan zeggen!
Ik heb er al weer een hele tocht opzitten, van hot naar her vanmorgen. Ik moest ook nog even bij de baas van Malman langs, daar had iemand zijn auto 2 cm naast die van mij gezet (aan de linkerkant) ik rechts ingestapt en geprobeerd eromheen te rijden, lukte niet dus baas van Malman heeft hem er uitgereden voor me . Ik wil nog geen deuken in mijn nieuw auto die andere auto stond ook wel enorm belachelijk
Amalia, lekker hoor dat man er weer is!
Kokos, Hoera dat Tim mama kan zeggen!
Ik heb er al weer een hele tocht opzitten, van hot naar her vanmorgen. Ik moest ook nog even bij de baas van Malman langs, daar had iemand zijn auto 2 cm naast die van mij gezet (aan de linkerkant) ik rechts ingestapt en geprobeerd eromheen te rijden, lukte niet dus baas van Malman heeft hem er uitgereden voor me . Ik wil nog geen deuken in mijn nieuw auto die andere auto stond ook wel enorm belachelijk
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 23 februari 2010 om 13:53
Hel,
Mal, wat een actie met die auto! En nee het zijn harde snoepjes met een lachend gezichtje.
Zo. Ben weer thuis, moest een halve dag vrij nemen om bij L te zijn. Schoonmoeder is met T naar `Kabouter Plop en het circus` en alle oppas mogelijkheden waren op. Dus zo maar even boodschappen doen en dan een bakkie halen bij vriendin die gisteren VWP heeft gehad. Ja je moet wat hè op zo´n extra vrije middag
Mal, wat een actie met die auto! En nee het zijn harde snoepjes met een lachend gezichtje.
Zo. Ben weer thuis, moest een halve dag vrij nemen om bij L te zijn. Schoonmoeder is met T naar `Kabouter Plop en het circus` en alle oppas mogelijkheden waren op. Dus zo maar even boodschappen doen en dan een bakkie halen bij vriendin die gisteren VWP heeft gehad. Ja je moet wat hè op zo´n extra vrije middag
dinsdag 23 februari 2010 om 15:44
Hier een ex-zieke Compu, gatverdamme wat is dat toch naar die buikgriep! Je valt er wel goed van af, maar daar koop ik nu niks voor. En fingers crossed dat CG het niet krijgt..
Leuk liedje, Bridges van Lou Reed! Goed gevonden. Was het nou voor in het gem. huis?
Hel, rottig dat je weer in een dippie zit! Hoop dat je elkaar weer gauw vindt. Succes met de drukte!
Leuk liedje, Bridges van Lou Reed! Goed gevonden. Was het nou voor in het gem. huis?
Hel, rottig dat je weer in een dippie zit! Hoop dat je elkaar weer gauw vindt. Succes met de drukte!