3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
dinsdag 23 februari 2010 om 12:36
Goed zo Bianca!!!
Mie, aangenaam, Bloempje hier. Om je vraag te beantwoorden: Volgens mij gaat het in het echte leven ook zo, zodra je weg bent wordt er over je geluld. Ik denk niet dat je je iets aan kunt doen!
Ik heb nog geen account bij Margriet/libelle/Flair enz. Maar als je wilt, maak ik er één aan om het voor je op te nemen. Ik voel me sterk vandaag en ben wel in voor een rel.
Mie, aangenaam, Bloempje hier. Om je vraag te beantwoorden: Volgens mij gaat het in het echte leven ook zo, zodra je weg bent wordt er over je geluld. Ik denk niet dat je je iets aan kunt doen!
Ik heb nog geen account bij Margriet/libelle/Flair enz. Maar als je wilt, maak ik er één aan om het voor je op te nemen. Ik voel me sterk vandaag en ben wel in voor een rel.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
dinsdag 23 februari 2010 om 12:39
quote:Bloempje13 schreef op 23 februari 2010 @ 12:36:
Goed zo Bianca!!!
Dank je. Doe maar niet! Dan 'kan ik het weer niet alleen af'
5 maart komt HET GEVAAR weer terug.
Goed zo Bianca!!!
Dank je. Doe maar niet! Dan 'kan ik het weer niet alleen af'
5 maart komt HET GEVAAR weer terug.
dinsdag 23 februari 2010 om 12:41
dinsdag 23 februari 2010 om 12:41
Hee friez!
Bloem, niet gaan rellen meid, gebruik je energie lekker voor jezelf!
Bi, eerlijk gezegd en klinkt flauwer dan bedoeld, had ik 'm wel aan zien komen hoor.
Het is zo logisch, je hebt beetje errug veel gedaan afg tijd.
Dus nog maar even een
Je hebt mijn nummer he, als er iets is.........
Huisje Freak, gaat niet door.
Fout van makelaar
Bloem, niet gaan rellen meid, gebruik je energie lekker voor jezelf!
Bi, eerlijk gezegd en klinkt flauwer dan bedoeld, had ik 'm wel aan zien komen hoor.
Het is zo logisch, je hebt beetje errug veel gedaan afg tijd.
Dus nog maar even een
Je hebt mijn nummer he, als er iets is.........
Huisje Freak, gaat niet door.
Fout van makelaar
dinsdag 23 februari 2010 om 12:43
quote:Mariah75 schreef op 23 februari 2010 @ 12:41:
Ok STRATEGO!!! STOP MET ETEN NU!!
Ze denken dat jij en ik dezelfde zijn..En dat ik op mezelf aan het reageren ben geweest whahah..
Heftige mail discussie tussen margriet en ik, heb zelfs mijn excuses aangeboden, zink wel erg diep
Mie; agossie
oh, komt door IP adres.
Oh, ik lees nu over mezelf dat ik 'braak op mensen" . Leuk!
Ok STRATEGO!!! STOP MET ETEN NU!!
Ze denken dat jij en ik dezelfde zijn..En dat ik op mezelf aan het reageren ben geweest whahah..
Heftige mail discussie tussen margriet en ik, heb zelfs mijn excuses aangeboden, zink wel erg diep
Mie; agossie
oh, komt door IP adres.
Oh, ik lees nu over mezelf dat ik 'braak op mensen" . Leuk!
dinsdag 23 februari 2010 om 12:44
quote:rosanna08 schreef op 23 februari 2010 @ 12:33:
Mariah, jij en Straatje zaten vorige week toch samen op 1 computer? ja, was lachen, en vandaar dat ze denken dat straat en ik dezelfde zijn, ik dacht dat het was omdat ik gewoon een vervelend mens ben, maar dat valt dus nog wel mee...nee straat hou je mond maar even
Mariah, jij en Straatje zaten vorige week toch samen op 1 computer? ja, was lachen, en vandaar dat ze denken dat straat en ik dezelfde zijn, ik dacht dat het was omdat ik gewoon een vervelend mens ben, maar dat valt dus nog wel mee...nee straat hou je mond maar even
dinsdag 23 februari 2010 om 12:45
dinsdag 23 februari 2010 om 12:45
quote:Bloempje13 schreef op 23 februari 2010 @ 12:42:
Ok Mie, ik laat het gaan. En tsss, 'slecht kersen eten met jou' en 'een gepasseerd station.' Wat een taal, ik moet er eigenlijk om lachen, al snap ik wel dat het niet leuk is om te lezen.Het probleem is: Ik heb vakantie en heel veel tijd om hele goede antwoorden te bedenken en kan ze dus niet geven!!
Ok Mie, ik laat het gaan. En tsss, 'slecht kersen eten met jou' en 'een gepasseerd station.' Wat een taal, ik moet er eigenlijk om lachen, al snap ik wel dat het niet leuk is om te lezen.Het probleem is: Ik heb vakantie en heel veel tijd om hele goede antwoorden te bedenken en kan ze dus niet geven!!
dinsdag 23 februari 2010 om 12:47
quote:gewoonpetra schreef op 23 februari 2010 @ 12:45:
Mie en Mariah, wat Friez zegt.
Kom lekker hier, de tafel is groot genoeg, schuif aan, neem een kop thee, en voel je thuis.
(wel zelf afwassen )
Maak je toch niet druk om libelle/margriet/flair/yes/linda/vrouwonline/whatever.
In deze herberg is altijd plaats.Wat een mooie woorden....
Mie en Mariah, wat Friez zegt.
Kom lekker hier, de tafel is groot genoeg, schuif aan, neem een kop thee, en voel je thuis.
(wel zelf afwassen )
Maak je toch niet druk om libelle/margriet/flair/yes/linda/vrouwonline/whatever.
In deze herberg is altijd plaats.Wat een mooie woorden....
dinsdag 23 februari 2010 om 12:48