Geld & Recht alle pijlers

Ervaringen met Tringg?

23-02-2010 19:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik betaal me elke maand suf aan bellen en sms-en. Nu hoorde ik van Tringg..

Voor 25 euro onbeperkt bellen en sms-en.

Ik ben nu maandelijks ruim 60 euro kwijt, dus dat zal nogal schelen.. Heeft iemand ervaring met Tringg?

Ik ben nl benieuwd naar de service en nummerbehoud en hoe dat allemaal gaat.

Ik hoor het graag!

Ram
Klinkt goed! Alleen jammer dat je er dan weer 12 maanden aan vast zit, maar echt goedkoop. Wel staat er:

Op de services van Tringg is een Fair Use policy van toepassing.

Betekent dit dan toch een bepaald aantal sms-en en minuten bellen per maand..?
Nou, die twaalf maanden vind ik niet zo erg.

Het is zo goedkoop, dat ik de telefoon er wel bij koop.

Maar ik vroeg me gewoon af qua service.

Tot nu toe zit ik bij T-mobile en heb ik eigenlijk geen service nodig gehad omdat alles goed verloopt.

maar mocht er iets zijn, dan moet het wel allemaal makkelijk en snel geregeld worden..

en dat van dat maximaal aantal sms-en en minuten bellen moet ik maar eens even opzoeken.. Ik dacht onbeperkt.. hmm
Fair Use Policy betekend dat ze een gemiddelde nemen van dat wat normaliter gebruikt wordt. Dus als van alle gebruikers van tringgg een gemiddelde van 400 belminuten en 180 sms per maand is (ik noem maar wat) dan is dat uiteindelijk je limiet. Zo ongeveer werkt het volgens mij (maar het kan genuanceerder liggen).

Meestal is de policy wel op te vragen bij de provider volgens mij.
Toevallig vandaag aangesloten bij Tringg. Je kunt max. 1200 eenheden per maand gebruiken (1 eenheid is 1 minuut bellen of 1 sms).

Aansluitkosten niet vergeten, 34,95 éénmalig.

Aangemeld via internet en werd netjes gebeld de volgende dag voor het maken van en afspraak. Ze komen dan op de door jou uitgekozen tijd langs om alles af te handelen.

Vond het prima geregeld.

Verder dus nog geen ervaring met service e.d.
als je via google zoekt op "tringg ervaringen" krijg je een aantal reacties van gebruikers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven