Ervaringen met Tringg?
dinsdag 23 februari 2010 om 19:26
Hallo,
ik betaal me elke maand suf aan bellen en sms-en. Nu hoorde ik van Tringg..
Voor 25 euro onbeperkt bellen en sms-en.
Ik ben nu maandelijks ruim 60 euro kwijt, dus dat zal nogal schelen.. Heeft iemand ervaring met Tringg?
Ik ben nl benieuwd naar de service en nummerbehoud en hoe dat allemaal gaat.
Ik hoor het graag!
Ram
ik betaal me elke maand suf aan bellen en sms-en. Nu hoorde ik van Tringg..
Voor 25 euro onbeperkt bellen en sms-en.
Ik ben nu maandelijks ruim 60 euro kwijt, dus dat zal nogal schelen.. Heeft iemand ervaring met Tringg?
Ik ben nl benieuwd naar de service en nummerbehoud en hoe dat allemaal gaat.
Ik hoor het graag!
Ram
dinsdag 23 februari 2010 om 19:40
dinsdag 23 februari 2010 om 19:43
Nou, die twaalf maanden vind ik niet zo erg.
Het is zo goedkoop, dat ik de telefoon er wel bij koop.
Maar ik vroeg me gewoon af qua service.
Tot nu toe zit ik bij T-mobile en heb ik eigenlijk geen service nodig gehad omdat alles goed verloopt.
maar mocht er iets zijn, dan moet het wel allemaal makkelijk en snel geregeld worden..
en dat van dat maximaal aantal sms-en en minuten bellen moet ik maar eens even opzoeken.. Ik dacht onbeperkt.. hmm
Het is zo goedkoop, dat ik de telefoon er wel bij koop.
Maar ik vroeg me gewoon af qua service.
Tot nu toe zit ik bij T-mobile en heb ik eigenlijk geen service nodig gehad omdat alles goed verloopt.
maar mocht er iets zijn, dan moet het wel allemaal makkelijk en snel geregeld worden..
en dat van dat maximaal aantal sms-en en minuten bellen moet ik maar eens even opzoeken.. Ik dacht onbeperkt.. hmm
dinsdag 23 februari 2010 om 20:15
Fair Use Policy betekend dat ze een gemiddelde nemen van dat wat normaliter gebruikt wordt. Dus als van alle gebruikers van tringgg een gemiddelde van 400 belminuten en 180 sms per maand is (ik noem maar wat) dan is dat uiteindelijk je limiet. Zo ongeveer werkt het volgens mij (maar het kan genuanceerder liggen).
Meestal is de policy wel op te vragen bij de provider volgens mij.
Meestal is de policy wel op te vragen bij de provider volgens mij.
dinsdag 23 februari 2010 om 20:24
Toevallig vandaag aangesloten bij Tringg. Je kunt max. 1200 eenheden per maand gebruiken (1 eenheid is 1 minuut bellen of 1 sms).
Aansluitkosten niet vergeten, 34,95 éénmalig.
Aangemeld via internet en werd netjes gebeld de volgende dag voor het maken van en afspraak. Ze komen dan op de door jou uitgekozen tijd langs om alles af te handelen.
Vond het prima geregeld.
Verder dus nog geen ervaring met service e.d.
Aansluitkosten niet vergeten, 34,95 éénmalig.
Aangemeld via internet en werd netjes gebeld de volgende dag voor het maken van en afspraak. Ze komen dan op de door jou uitgekozen tijd langs om alles af te handelen.
Vond het prima geregeld.
Verder dus nog geen ervaring met service e.d.