** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Nou kijk aan Spijker, jullie zitten alvast gebakken.
Las eerst alleen het eerste stukje (daarna heb je pas de rest erbij gevoegd toch?). Maar toch, helemaal niet slecht
quote:Spijker schreef op 23 februari 2010 @ 12:44:

Je kan niet tegen de stress van overstappen? Waarom is overstappen stressvoller dan opstappen? Je wandelt gewoon van gate a naar gate b, laat je paspoort nog eens zien en hup daar ga je weer.

Bij mij was het:

Je vertrekt -te laat- met vliegtuig A, je komt -te laat- aan op vliegveld B, rent als een bezetene het ganse vliegveld over, en komt met de tong op je schoenen aan. De last call hoor je al. Ok, volgende vliegtuig. Ook dit vliegtuig vertrekt -te laat-! Daardoor kom je -te laat- aan op je eindbestemming.

De terugreis was nog vervelender:

Je vertrekt -te laat- met vliegtuig X, waardoor je -te laat- op vliegveld Y aankomt. Je stapt het vliegtuig uit, en ziet dat de "last call" al is geweest. Hoe lang die "last call" duurt, geen idee.... dus toch maar rennen. Oh joy, vliegveld Y is Paris Charles de Gaulle en mijn volgende gate ligt op jawel, de grootst mogelijke afstand van de gate waar ik net uit kom. Rennen als een bezetene. Enorme rij bij paspoort controle, dan enorme rij bij security check. Waar een fransman staat die geen engels spreekt (en ik geen frans). Laarzen ook nog uit doen >.>. Ok rennen naar de gate: "Jammer mevrouw, u bent te laat, de bus naar het vliegtuig is al weg. U kunt uw vlucht daar om laten boeken". Vervolgens nog 3 uur wachten, mijn "taxi" (aka zus) gebeld dat het 3 uur later wordt, maar die was natuurlijk ook al onderweg. Dus ook flinke parkeerkosten erbij.

Nee, ik wil t niet nog eens, ik ben al een enorme stresskip, en dan zo reizen.... ik denk dat het niet voor iedereen weggelegd is
Ik snap het wel. Zo zou ik er ook weinig zin in hebben! Ik vond zelf overstappen altijd gewoon relaxed (ik ben geen frequent flyer ofzo) maar bij mijn laatste reis zou ik de overstap gemist hebben als ik doorgereisd zou zijn, en mijn vriend heeft ook daadwerkelijk de overstap gemist. Dat je dan nog uren en uren daar zit, dat maakt zo'n reis wel heel erg lang vind ik. Vooral op de terugweg. Dat je dan ipv een uur of 10 of 15 er gewoon 24 over doet ofzo.

Ik zit hier all dolled up, ik ben net naar een interview geweest voor een bijbaantje, promotiemeisje / 'gastvrouw' (je weet wel van die meiden in stewardessenpakjes die bij vipzones etc. staan, mijn moeder zei toen ik gastvrouw zijn 'toch geen seks he' ). Ik kreeg meteen een klus aangeboden dus het heeft zin gehad om mijn hele Ici Paris Make Up erop te doen . Maar die klus kan ik niet aannemen omdat het onder mijn gewone werktijd valt. Ze doen ook 's avonds / 's nachts promoties in discotheken (bv. van drankmerken), ik heb gezegd dat ik het ook geen probleem vind, ik ben wel benieuwd hoe dat zal zijn. Maarja ik ben 25 dus het kan wel denk ik haha. En ik ben uiteraard gek op het geld wat erbij komt kijken!

Maar ik ga het er nu toch allemaal weer afwassen. Zo'n zonde vind ik, een make up van 20 minuten en dan binnen een uur er weer af. Ik zou bijna iemand opbellen om de kroeg in te gaan haha.
Jeetje, Nemo, Mr. Lek is back!!! Wow, ben benieuwd of jullie elkaar idd een keertje in het eggie gaan ontmoeten.

En Spijker, wow, nog maar 3 nachtjes. Superspannend.

En Punica een plaatje. Nogmaals wow.

En verder weet ik t ff niet meer. Dus ik ga bankhangen en naar de wanhopige huisvrouwen kijken
Ow, en ik vergeet Marg! Ik zie jou wel als promotiemeisje in discotheken en zo. Zelf zou ik er geen zin in hebben, ben er ook denk ik niet het type voor (en misschien ook te oud, haha), maar kan me wel voorstellen dat jij het leuk vindt. En het geld is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Betaalt dat nou een beetje lekker?
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 20:29
Reden: Nederlandse taal, lastige taal...
% gewijzigd
Het betaalt per uur beter dan mijn normale baan! Maarja dat zegt nog niet zoveel hier haha Ik vind het wel een goed bijbaantje, het is makkelijk, en je kan het in de avonduren en weekenden doen. Het is niet alleen in discotheken trouwens hoor, ook met allerlei (sport)evenementen, beurzen, openingen, enzovoort. In discotheken heb ik nog nooit gedaan dus geen flauw idee hoe dat is.

Nu gelukkig helemaal gedoucht en ingesmeerd, ik zit al op bed, wat een luie donder!
M'n date krijgt een vervolg!! En al best snel ook, gaan vrijdagavond wat leuks doen. Lees net z'n mailtje, en ik mag verzinnen wat

Spijker, nog maar 3 nachtjes! Spannend!

Over overstappen & stress heb ik geen mening, nog nooit zo ver weg gevlogen, dan krijg je dat. Maar komt vast goed, staking is iig uit de weg voorlopig!

Margh, op dinsdagavond de kroeg in kan toch prima? Ik zou wel mee willen hoor!
Iemand nog suggesties trouwens?
Suggesties voor een vervolg date?

Wat hebben jullie de eerste keer gedaan? (lees de laatste tijd niet geweldig goed aangezien er zoveel geschreven wordt en ik in Frankrijk half half het probeerde bij te houden... dus mss heb je het wel al verteld...)

Mr Lek mailt volop terug. Maar snap niet zo goed waar ie heen wilt. Hij begon weer met lekker ding enzo. En toen dacht ik: het kan natuurlijk ook dat ie een scharrel had en nu niet meer en dat ie maar ff zn adresboek erop na heeft gekeken.. Heb het ook maar zo gevraagd, maar nog geeen antwoord wat hij moest weg vanavond maar hij mailde nog even kort dat ie snel met me wilt kletsen op de chat ofzo. Ik wacht het maar af. Zie niet zo goed voor me hoe ik 2 scharrels zou hebben. En dat wil ik ook helemaal niet. Box en ik hebben wel een soort van afspraak dat we eerlijk zijn als we het ook nog met anderen doen. Althans, ik heb gevraagd of hij dat wel aan mij wilt laten weten. Weet niet of dat ook voor mij de andere kant op geldt Nee, dat is onzin, dat zou ik eigenlijk ook moeten zeggen. Ik maak er zo maar weer eens een ingewikkeld zooitje van. Aan de andere kant loop ik nu alweer op de dingen vooruit, dus ik zie wel even.

Ga donderdag weer naar box, maar had vandaag opeens zoiets; mss heb ik wel geen zin. Bekijk het donderdag wel were

We gaan nu echt aftellen: 3.2.1 --> GO
Fille... al geland?

Of wil je er nog niet aan?
Ben ik in ieder geval op tijd...
nee, je bent juist veel te laat!
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Zo, da's beter.
Zo das echt niet eerlijk.

6.07

Wat doe jij nu weer ZO vroeg op?!?!?!

Zenuwen
Nee, hard werken om alles voor school af te krijgen dat af moet voor ik weg kan! Nu klaar en op weg naar inleveren en college.
Oeps... Ik dacht echt dat het nog drie nachtjes waren.. want je vertrekt toch vrijdag?

Ik zou trouwens willen dat ik zo vroeg s ochtends op kon staan.. moet mezelf echt dwingen om er om 9uur uit te zijn
Vind ik ook echt knap dat je er zo vroeg uit kan. Dat kan ik dus echt niet he.

Vreselijk!

Ik zit nu ook alweer geen fuck uit te voeren, heel irritant want moet super veel doen aan school, maar kan me er echt niet toe zetten.

Mag niet klagen want was gisteren en vandaag ook vrij van school en volgende week ook Helemaal blij!

Maar daardoor is de motivatie ver te zoeken terwijl ik juist nu hard zou moeten werken omdat het straks anders gekkenhuis is. Straks is alleen niet nu.

Morgen na school naar Box. Heb zin. In hem dan

Ine: hoe is het met jou???????
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 24 februari 2010 @ 10:17:

Oeps... Ik dacht echt dat het nog drie nachtjes waren.. want je vertrekt toch vrijdag?

Ja dan is het nu toch nog 2.

Vandaag is woensdag.

Woensdag op donderdag.

Donderdag op vrijdag.

Best moeilijk tellen
Zo. Aangezien er toch opeens allerlei mannen mailen en er van alles speelt, heb ik H. maar eens gemaild..

Had 3 weken (of mss al langer) gestuurd: hoe gaat het? NIks op gehoord. Nu heb ik een wat langere mail gestuurd. Weet niet of hij gaat reageren. Weet ook niet of ik dat ik dat wil. Weet niet eens waarom ik gemaild heb. Hmm ik weet niet veel.
Wat een luxeprobleem nemo! Al die mannen die je mailen, je bent er maar druk mee zo

Spijker: staan je koffers al klaar? Die laatste dagen met aftellen vind ik zelf nooit zo'n ramp, die gaan zo lekker snel!
Tellen is inderdaad moeilijk....

Eerlijk gezegd ben ik wel een heel klein beetje jaloers, want ik wil ook wel naar mijn geliefde. Alleen om voor 1 weeek 36 uur heen, 36 terug en een vliegticket van over de 1000 euries neer te leggen.. maakt het een beetje gecompliceerd want helaas heb ik die 1000euries niet
Nemo, jij moet toch altijd vroeg op?? Vroeger dacht ik een echt avondmens te zijn maar dat blijkt erg mee te vallen.

Hier gaat het heel goed, het is namelijk LENTE. Het is al een paar dagen boven de 20 graden, er staat een heeeeeeeerlijk lentebriesje, het zonnetje schijnt (maar het is nog niet heet), man I'm loving it. Wij hebben het raam hier open staan en dat is echt lekker!

Het is ook echt verhuisweer Ik heb er helemaal zin in. Vandaag ga ik nog een keertje kijken met mijn vriend en hopelijk kan het heel snel rond zijn.

Ja hoor kom ons maar even lekker maken met je lente! Grrrrrrrrrrrrrrrr.

Al moet ik zeggen dat het vandaag nog niet heel veel geregend heeft (om maar even postief te zijn) Ik snak ook naar de lente echt!

Ff ruilen?

Ik moet idd altijd vroeg, maar idd ik MOET. Das nou niet omdat ik het zo graag wil....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven