Entertainment alle pijlers

Uitstel van executie

16-02-2010 20:46 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, was hier nog geen topic over, of zijn het herhalingen?

In ieder geval, nu op RTL 4, uitstel van executie, met Martijn Krabbeé.

Het stel wat er nu in zit heeft een hypotheek van 900 euro, 250 euro aan verzekeringen en hij verdient 1600 euro per maand.

Mijn kin ligt weer op mijn knieën.

Dus, Pode, Sabeltandcavia en the rest of my trash TV matties, kom er maar in!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:dropshot1000 schreef op 16 februari 2010 @ 21:41:

Die jongen is zijn baan kwijt geraakt in januari.

In april heeft hij pas weer werk gekregen.

In de tussenliggende maanden zijn de schulden enorm opgelopen.

Volgens mij hebben jullie het begin gemist.Klopt. Zij had gewerkt maar heeft een auto ongeluk gehad en kon daardoor tijdelijk niet werken. Ze hebben het huis dus (weliswaar te duur) gekocht toen ze beide een inkomen hadden.
Ik verdien te weinig om een eengezinswoning te kunnen kopen. Met een bruto jaarsalaris van ¤ 20000,00 koop je geen eengezinswoning in de randstad, dus blijf ik noodgedwongen op mijn flat zitten. Kan ook de vrije sector niet in. Maar misschien heeft iemand nog "kennissen" die mij aan een woning kunnen helpen. Heb een kruiwagen nodig anders kom ik er niet. Huur max. 550,00 en niet verder dan 10 km van Rotterdam ivm mijn werk. Een auto heb ik niet dus ben ik afhankelijk mijn fiets (of desnoods OV).
Beetje last van zelfmedelijden Sjim.
quote:Sjim2008 schreef op 18 februari 2010 @ 14:11:

Ben helemaal niet benieuwd, sterker wil het niet eens weten. Misschien maar beter ook.

Ik heb het ook niet tegen jou. Wat wil je dan doen eigenlijk? Aanbellen en vertellen hoe sneu het wel niet voor JOU is?

Kom op zeg. Niet zo zuur.
tsja.....
Wie kijkt er ook?

Wat en suf stel zeg, komen niet al te intelligent over...

Ik vind die Duncan zo leuk!
Ik kijk!!

Ik snap alleen sommige situaties echt niet.Net als dat programma een dubbeltje op zn kant. Ik kan ook verzinnen dat als ik geen geld heb, een baan moet zoeken en moet bezuinigen waar nodig.

Ik heb heimwee naar Australie, kan ik ook op doktersadvies weer terug verhuizen??
Idd, de hele familie zit er van aan de anti-depressiva... En dat accent, vreselijk! Moet denken aan die stomme Mona-reclame...
Hey nero, als we nou een brief schrijven met een zielige, uitzichtloze situatie, komt Duncan misschien wel op bezoek :D
haha die mona reclame met John Williams kwam net langs, die vind ik dan wel weer leuk ( I know off topic)

Tja wel lullig dat zij haar baan kwijt geraakt is, maar aan de andere kant, 260.000 lenen als een huis maar 192.000 kost vind ik ook wel wat overdreven.

Ik ken ook een stel wat net een nieuwbouwhuis gekocht heeft, ook bijna 2 ton geleend " tja dan is het maar meteen af he".

Maar wel lenen op 2 salarissen, ze gaan zich nu zorgen maken hoe het moet als ze kids krijgen, en die willen ze.

Mss iets eerder over nadenken?
duncan mag hier ook wel komen klussen.

zijn die eindhovense artsen zo gul met anti depressivia?
Haha zou het Janneman? Hij mag mijn huis wel komen verbouwen hoor...

De reclame vind ik ook wel leuk, maar dat accent...

Mag ik zeggen dat ik Martijn óók al zo leuk vind?
Zo heb ik een vriendin die een huis gekocht heeft, maar de hypotheek niet rond kreeg. Nu hebben haar ouders een lening van 12.000 euro afgesloten zodat ze dat huis kon kopen met alles nieuw... Mij is altijd geleerd: wat je niet hebt kan je niet uitgeven.

En nu ga ik even mijn stroopwafeltoetje eten. Jullie brengen me op een geweldig idee!
Wat heeft die vent voor oorbellen in???

Verder vind ik dit echt eigen schuld. Kan er geen meedeleven voor opbrengen. Gewoon heel dom.
Jemig.. wat een oorbellen...
Opgerekte oorlellen hebben ze wel geld voor idd...
oh gat die broer van haar heeft ook van die afschuwelijke oorbellen...afzichtelijk

eens met wohman, beetje dom allemaal
Die broer komt wel aardig over...
ja wel aardig, dat dan weer wel
Wat een ontzettende crybaby is haar man zeg en die oorbellen zouden verboden moeten worden. Haar broer heeft ook een enge tatoeage
Wat een jankerds.... iedereen zit te huilen! En dan zeuren dat je al dat werk nu voor een ander moet doen... pffft grow up. Eigen schuld hoor. Limegroen is niet mooi. En bij mijn weten kost die verf en alle zooi ze helemaal niks.
Ik irriteer me echt dood aan die vrouw.

De hele familie geeft al zijn spaarcenten. Moeder (oma) zit inmiddels aan de anti-depressiva. Allemaal huilend op tv. Man mag zijn zelf verbouwde koophuis inruilen voor een huurhuis.. en dat allemaal omdat zij zo graag in Eindhoven wil wonen.
Ik vind de tuin wel mooi geworden.
zo te zien baalt hij steeds meer dat hij daar niet meer woont, zeker nu hij ziet hoe mooi het eruit ziet.

mijn man zit zich hier mateloos te ergeren aan die mensen
.
yoyo je slaat de spijker op zn kop, volledig mee eensch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven