Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
En waarom komt er na die foto ineens een googlead voor "Een eenvoudige en comfortabele oplossing bij haarverlies" ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pammie schreef op 23 februari 2010 @ 22:09:

Als je geen kruik hebt: een lege cola/spafles vullen met heet water. Oude sok eromheen. Et voilá!wáár moet ik zijn? :-)
Alleen Sok in bed is ook een oplossing
Hoezo plak je daar nu ineens McDreamy dan? Zomaar voor de gezeligheid?

Citro, het is heel begrijpelijk dat je het wilt weten, maar het kan toch ook nog wel heel even wachten, en misschien kijk je er over twee weken sowieso weer anders tegenaan.
Ik zit aan de pelpinda's, niet erg bevredigend. Bovendien zit ik nu onder de schilletjes en andere troep.

Min heeft haar portemonneetje met haar fortuin al klaargelegd. Morgen uit school moeten we meteen naar de winkel
McDreamy in bed is vast ook lekker warm.

Ik plakte hem gewoon voor de leut. Vond PD vroeger nooit zo spannend maar hij wordt steeds leuker (soort van late reactie op lekkere oudere mannen van van de week).
quote:Pammie schreef op 23 februari 2010 @ 22:11:

[...]

(en eentje is een accessoire, 2 is een gezin )

Hij heeft nog een kind, dit zijn zijn jongste twee.

Ik had de tv al wel aan hoor, maar zat naar iets anders te kijken. George Clooney namelijk.
Ook lekker warm. GC in bed.

Ik ben erg flauw. Sorry.
quote:sokje schreef op 23 februari 2010 @ 22:14:

[...]

wáár moet ik zijn? :-)

Aan mijn voeten, geloof ik, Sok.

Schiet nog niet zo op met vriend Bob.
O, dat ideal breeding material zie ik er nu pas onder staan, haha
Ik ben geen fan van vriend Bob. Ik vind het een knurft. En zeker geen ideal breeding material.
Ook lekker warm in bed dus

Bob is traag.
Colin Firth dan, niet Bob.

Remma, ik had een discussie met collega. Als wij onze bedrijfsnaam uitspreken dan zeggen we er 'de' voor. Collega van mij doet dat ook voor de afkorting, ik vind dat niet klinken. Volgens haar moet het omdat je het ook zegt:

Voorbeeld:

Uw leverancier, de AardappelBonenCompanie.

Uw leverancier, ABC.

Volgens haar is het dus: Uw leverancier, de ABC.

Wat moet het zijn of zijn er geen regels voor?
tsja, das niks.

Poek was vandaag trouwens met de BSO naar het Van Gogh-museum geweest. Het heeft zo z'n voordelen, in een grote stad wonen.
Wat cool!

Bij ons vragen ze ouders om te rijden voor uitjes op dinsdag en donderdag met de opmerking dat het niet door kan gaan als er niet genoeg ouders zijn (vrijwel alle ouders werken op die dagen). Ik heb voorgesteld dat ze met de bus gaan voor 1 uitje; stopt voor school en paar minuutjes lopen bij uitjeslocatie vandaan. Heb ik nog geen reactie op.

Daar is Sven!
quote:Pammie schreef op 23 februari 2010 @ 22:30:

Colin Firth dan, niet Bob.

Remma, ik had een discussie met collega. Als wij onze bedrijfsnaam uitspreken dan zeggen we er 'de' voor. Collega van mij doet dat ook voor de afkorting, ik vind dat niet klinken. Volgens haar moet het omdat je het ook zegt:

Voorbeeld:

Uw leverancier, de AardappelBonenCompanie.

Uw leverancier, ABC.

Volgens haar is het dus: Uw leverancier, de ABC.

Wat moet het zijn of zijn er geen regels voor?

Daar heeft in het tijdschrift Onze Taal ooit een heel verhaal over gestaan, met een vergelijking van Nederland en Vlaanderen erbij. Volgens mij was de conclusie van dat stuk dat er geen algemene regels zijn voor het gebruik van lidwoorden bij zoiets, en dat er grote regionale verschillen zijn.

Was wel een grappig verhaal.
Gaat die Koreaan nou winnen in zijn derde 10 km ooit ?
Ik hoop het niet.

Geen regels dus, dat is jammer. Ik had graag mijn gelijk gehaald
Kiek, Sven heeft de geest gekregen! Zou wel leuk zijn, 'onze' 100ste gouden medaille ooit.
Wat duf zeg, dat ze niet met een uitje kunnen zonder ouders. Je brengt je kind toch juist bij een BSO onder zodat je er zelf níet bij hoeft te zijn. Bij ons gaan ze niet heel vaak op uitje (ze gaan wel naar de stad of naar het park of speeltuin, maar dat kan lopend), maar als ze gaan dan is er gewoon een bus. Ik vind dat niet meer dan normaal, het is betaalde opvang. Voor een school vind ik het wat anders.
Volgens de Volkskrant hadden we die vorige week ook al, en nu hebben ze het er weer over
Sok, hebben ze bij jullie nu vakantie?
Lieverd, het is ook een schooluitje. Mijn kinderen gaan niet naar de BSO. Maar dan nog, ook voor school vind ik de bus een goede optie. Het zijn groep 3-ers. Daar heb je echt geen 10 ouders begeleiding meer bij nodig. Busritje is misschien een kwartiertje.

Sven gaat alleen maar harder, wauw.
Kun je gediskwalificeerd worden als je in de verkeerde baan rijdt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven