Saai!
dinsdag 23 februari 2010 om 20:53
dinsdag 23 februari 2010 om 21:53
quote:snjokorn schreef op 23 februari 2010 @ 08:20:
[...]
Ik heb van het weekend een mailtje naar het consulaat gestuurd met de mededeling dat ik van mijn stemrecht gebruik wil maken. Als het goed is krijg ik het stembiljet thuis gestuurd met een heleboel poespas er omheen (saai officieel stuk papier) en een envelop om 't weer terug te sturen naar Den Haag volgens mij....Gaat er saai aan toe. Maar wel fijn dat het zo geregeld is!
[...]
Ik heb van het weekend een mailtje naar het consulaat gestuurd met de mededeling dat ik van mijn stemrecht gebruik wil maken. Als het goed is krijg ik het stembiljet thuis gestuurd met een heleboel poespas er omheen (saai officieel stuk papier) en een envelop om 't weer terug te sturen naar Den Haag volgens mij....Gaat er saai aan toe. Maar wel fijn dat het zo geregeld is!
woensdag 24 februari 2010 om 20:00
foto van mn rug moet ik nog ff voor weg.komt er steeds niet van(maar dat gaat gelukkig ook wel goed nu)
en scan is aangevraagd,krijg een oproep daarvoor binnen nu en 4wk. ben wel rond deze tijd erg moe....maar gaat gelukkig beter als dat ut was.
ondje gaat ook goed.vrijdag mogen haar draadjes er uit.
en scan is aangevraagd,krijg een oproep daarvoor binnen nu en 4wk. ben wel rond deze tijd erg moe....maar gaat gelukkig beter als dat ut was.
ondje gaat ook goed.vrijdag mogen haar draadjes er uit.
woensdag 24 februari 2010 om 21:42
Saai die rug van jou Dez. Hoop dat je snel aan de beurt bent voor een scan. En fijn om te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Ga nu niet direct weer als een dolle aan de gang. Dat je rond dit tijdstip moe wordt lijkt me genoeg reden om het nog voorlopig rustig aan te blijven doen. Ondje gaat het goed, wow wat een taaie he en vrijdag lekker die saaie hechtingen eruit dan knapt ze nog meer op.
Abusu zit jij voor een training gewoon in saai Duitsland. Jeetje... niet gek dat je internet ritme eraan is. En bedankt voor de beterschapswensen.
Het is een saaie oude blessure die zo nu en dan de kop opsteekt. Doe je niets aan behalve even een versnelling lager gaan en even pas op de plaats maken. Wat rust en hij is weer zo goed als maar kan.
Abusu zit jij voor een training gewoon in saai Duitsland. Jeetje... niet gek dat je internet ritme eraan is. En bedankt voor de beterschapswensen.
Het is een saaie oude blessure die zo nu en dan de kop opsteekt. Doe je niets aan behalve even een versnelling lager gaan en even pas op de plaats maken. Wat rust en hij is weer zo goed als maar kan.
donderdag 25 februari 2010 om 08:45
donderdag 25 februari 2010 om 09:24
Als het goed is is verdorren op dit moment niet mogelijk (ze hebben de knop uitgezet) Saai trouwens dat je gisteren niet op internet kon. Ben saai blij je vandaag weer te lezen. Saai dat er een dik pak sneeuw is gevallen bij jou. Loop maar voorzichtig saai want vallen lijkt me nu niet handig.
Hier valt de regen uit de lucht. Ze hebben wel voorspelt dat het later vandaag droog zou worden.
Hier valt de regen uit de lucht. Ze hebben wel voorspelt dat het later vandaag droog zou worden.