Mode & Beauty alle pijlers

Tiffany & co

22-02-2010 00:39 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de zilveren ketting met sleutel als hangertje eraan zo leuk van Tiffany (in Amsterdam). Nu woon ik niet echt in de buurt en heb ik getracht via internet prijzen te vinden maar helaas, ik kom er niet uit. (De website van Tiffany zelf geeft ook geen prijzen weer.) Heeft een van jullie enig idee waar ik aan moet denken qua prijzen van de zilveren sieraden van Tiffany?
Vanaf een 120 euro moet je toch wel rekenen. Op de Amerikaanse site staan wel prijzen, en de goedkoopste is $150
120 eur? Is dat niet erg goedkoop?

Ik zag laatst een ketting + sleutel eraan in een blad en dat was toch echt een veelvoud daarvan. Misschien was dat de prijs van alleen een hangertje of alleen een ketting?
Merder, ze hebben ze ook in witgoud en platina, wellicht heb je die voorbij zien komen. ik vind trouwens 120 euro voor een zilveren kettinkje ook al aardig aan de prijs hoor, maar ja.. Tiffany he
Dat zou kunnen. Ik ga eens kijken of ik het blad nog heb liggen...BRB
En de 120 euro is een vanaf prijs, dat is de meest simpele versie met blauw emaille
In de LINDA. van deze maand: zilveren T&C sleutel voor 315. Dus zonder de ketting...
ik zal eens kijken of ik dezelfde op de US site kan vinden, heb je een beetje vergelijkingsmateriaal qua prijs
daar staat deze voor $175 zonder de ketting en $225 met de ketting. Je hebt 'm ook een slag kleiner, dan is de hanger $100.
Daar had ik dus ook gekeken Merder
precies, maar jij had de prijzen alleen omgerekend. Mijn voorbeeldje geeft wel aan dat dat niet echt klopt (175$, 315 EUR).

Yoerie, voor het verschil heb je bijna een ticket naar de US, is dat geen optie? ahahha gaan we verder in de reizen-pijler
Eh....ik dacht dat TO ze ook wel gewoon via de site wilde bestellen in de US

( lucratief handeltje trouwens)
kan dat dan? Denk het niet.

Kan ook dat de LINDA de prijs niet goed heeft, in de UK zie ik dezelfde ketting bijv voor 180 pond staan. Lijkt me dan ook weer errug sterk dat in Nederland de prijzen bijna het dubbele zijn. maargoed. You never know
Volgens mij kun je gewoon bestellen, maar ik kan het mis hebben.
Zou gewoon de winkel in Amsterdam even bellen.
Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 22 februari 2010 @ 09:20:

Zou gewoon de winkel in Amsterdam even bellen.en dan eerst via de site het artikelnr dat je zou willen erbij zoeken
Tsja, die prijzen had ik ongeveer wel verwacht. Ik had niet gedacht dat op de US website wel prijzen zouden staan omdat de NL website deze niet weergeeft. Weet ik toch weer wat meer. Heb ook getracht telefonisch prijzen te ontfutselen maar deze geven ze niet telefonisch prijs. Ik werd vriendelijk verzocht naar de winkel te komen.

Misschien dat ik toch maar naar een 'fake' sleuteltje ga zoeken, een zilveren ketting heb ik thuis nog wel liggen. Er moet toch vast een mooie namaak Tiffany sleutel te vinden zijn!

In elk geval bedankt voor jullie reacties!
wat raar Yoerie. Ik heb deze week zelf wel via e-mail prijsinfo gekregen (belde eerst, maar ze wilde dan dat ik de betreffende armband via de site naar haar mailde).

Het scheelde overigens belachelijk veel met de UK en US prijzen, dus wees gewaarschuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven