Tiffany & co
maandag 22 februari 2010 om 00:39
Ik vind de zilveren ketting met sleutel als hangertje eraan zo leuk van Tiffany (in Amsterdam). Nu woon ik niet echt in de buurt en heb ik getracht via internet prijzen te vinden maar helaas, ik kom er niet uit. (De website van Tiffany zelf geeft ook geen prijzen weer.) Heeft een van jullie enig idee waar ik aan moet denken qua prijzen van de zilveren sieraden van Tiffany?
maandag 22 februari 2010 om 08:49
maandag 22 februari 2010 om 08:52
dinsdag 23 februari 2010 om 01:00
Tsja, die prijzen had ik ongeveer wel verwacht. Ik had niet gedacht dat op de US website wel prijzen zouden staan omdat de NL website deze niet weergeeft. Weet ik toch weer wat meer. Heb ook getracht telefonisch prijzen te ontfutselen maar deze geven ze niet telefonisch prijs. Ik werd vriendelijk verzocht naar de winkel te komen.
Misschien dat ik toch maar naar een 'fake' sleuteltje ga zoeken, een zilveren ketting heb ik thuis nog wel liggen. Er moet toch vast een mooie namaak Tiffany sleutel te vinden zijn!
In elk geval bedankt voor jullie reacties!
Misschien dat ik toch maar naar een 'fake' sleuteltje ga zoeken, een zilveren ketting heb ik thuis nog wel liggen. Er moet toch vast een mooie namaak Tiffany sleutel te vinden zijn!
In elk geval bedankt voor jullie reacties!
woensdag 24 februari 2010 om 09:38