Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Genoteerd Kjong

Zijn we al uit welke sauna of moeten we daar nog even onderzoek naar doen?

Tila heel veel succes morgen.
Goeiemorgen!

Ik heb er zin in en mijn verkoudheid lijkt iets minder

Wie wil er koffie?
Lekker koffie.

Succes Tila!

Ik zit aan overdracht te werken. Nog niets binnen van werk. Raar.
Succes, Tila!
Wat wilde ik nou toch typen?
Succes Tila en heel veel plezier!!
Was leuk!

(er stond zelfs al een laptop voor me klaar! Een prachtig mooie macbook pro! **kwijl** moet nog wat software op, dus ik heb em nog niet mee, maar hij staat er wel al )

Nu eerst Jom halen. Later vanavond meer!
Fijn Tila!

Je realiseert je wel, dat als jij een laptop hebt, mk de computer gaat opeisen?

D, hoe was tweede x cursus?

Ik mag me van Marie niet druk maken over dat het voorstel er nog niet is. Dus doe maar leuke dingen. Begin een vakantiegevoel te krijgen. Heb mezelf in de uitverkoop mooi jurkje cadeau gedaan en een wollen colbertvestje. Daarna biertjes gedronken in stamkroeg. Leuke dingen dus allemaal.

Hoe is het met de andere dames?
Heel fijn te horen dat het leuk was Tila!!

Met mij is het goed, druk met werk maar wel blij. Nu kijk ik met één oog naar Jamie Oliver in Amerika. Da's leuk, vind ik. Hij is sympathiek en doet leuke dingen zoals koken voor en met indianen en cowboys.

Zeg Mims, heb je al een datum?
Oh ik zit me op te vreten op de bank, wat een schaatsdrama net zeg.

Verkeerde wissel Oh wat moet Sven Kramer balen nu zeg.
Sja, zijn coach doet ut nie goed.

Ik ken nog wel een goeie
MK kan eisen wat ze wil, maar we hebben maar één internetdraadje in dit huis en ik zal toch ook echt, gezien polsengevoeligheid, de geie werkplek in huis hebben, en zij dus niet

**kijkt naar de stoute schoenen van D**

Moooooooi!

Schaatsen? Oh, niet gezien, keek een herhaling van House.

Jamie Oliver rules is een lieve snotaap kok
*heeft negatieve Svenergy*

Suup koopt zichzelf blij :-)

Leuk dat het leuk was Tila! Wanneer mag je je glimmende nieuwe pjoetervriendje verwelkomen? En wanneer ga je ' echt' aan de slag?

Mindfullness was ok. Ik hou vol en de psych moest erg lachen toen ze hoorde dat ik alles nogal wat weerstand bij mij oproept. Het is best confronterend en dat uit zich bij mij momenteel in schijtsaggerijnig zijn als ik er mee bezig ben geweest (sorry lieve mensen in de AH laatst). Dit had ze op voorhand al voorspeld. Ze geeft ook toe dat het echt heel zwaar is. Vanavond gaf ze ook aan dat als mensen extra individuele begleiding nodig hebben, dat dit kan. Niet dat ik dit wil hoor, maar om aan te geven dat het allemaal geen kattepis is. Maar nogmaals: ik hou vol :-)

Ging Jamie niet koeien castreren zonder verdoving? Dat zag ik in een voorstukje dus toen durfde ik meteen de hele aflevering niet te kijken....
Lees net op twitter: als ik kemkers was zou ik van baan wisselen

Ghegheghe

Zo. Ik zit klaar voor werk gek hoor
*gaapt en rekt zich uit* Lekker vroeg at the office Tila, mag je je eigen tijden indelen?
Jep

Heb nog geen ruk gedaan, behalve applicaties die ik eigenlijk nooit gebruikte upgraden en MK van me af jagen
Lekker Tila.

Maar kan je nu al wat doen als je je laptop nog niet hebt?

En krijg je bij de laptop ook niet een intervetverbinding (dongel bv)

Ik moet dingen voor stamkroegblad gaan doen.

Boeken lezen, wat vervelend
Ben ik nou puberaal of moeten meer mensen iedere keer een beetje giechelen bij het woord ' dongel' ?
Ik vind het wel leuk verzonnen.
Ik heb heeeel braaf zitten werken ben onder de indruk, ik kan het kennelijk zelfs met MK in de buurt, al chattend met baas.

Raar hoor, thuiswerken.

Suup, ik kan veel doen, nu, omdat het voornamelijk dom uploaden is. Foto's bewerken etc komt later, het is nu belangrijk dat er content op de site komt.

'Dongel'... ik moet niet meer giechelen, maar toen ik het woord leerde kennen (in 1997, oma vertelt) moest ik dat wel

Ik ga Jom halen, en daarna frietjes eten met het kroost, en daarna een cadeau scoren voor Jom, omdat ie zo zindelijk is

Later!
Oh lekker frietjes

Trots op je Tila, dat je braaf werkt.
Nee, Bloes, geen datum ( )maar wel een diagnose....

De internist had gisteren tijdens mjin Bonnie-controle een briljante mededeling; ik zou het Syndroom van Cushing hebben en daar dan weer een pseudo-variant van. Huh? Dat is toch dat syndroom met de magere armpjes en benen en de hele dikke buik? Dat syndroom met overmatige acne? Die bizonnek? En waarbij je zin in sex drastisch afneemt?

Toch?

~gaat voor de spiegel staan~

Dikke benen... check.

Worstenarmpjes... check.

Relatief platte buik... check.

Acne... neuh

Bizonnek... neuh

Overmatige beharing op decolleté... NO WAY!!!

Striae... neuh

Verlies aan spierkracht... mmm, ook niet

~kleed zich tergend langzaam weer aan, en haakt de 24 haakjes van haar MarieJo-torselet dicht~

Geen zin in sex.... neuh.

Mijn zelfdiagnose: Whoehahahahahahaha.

(Nu de komende weken allerlei onderzoeken, want volgens de interniste heb ik het toch echt wel.. maar voor ze in mij gaan snijden, ze zouden mijn bijnier dan willen verwijderen, komt er toch eerst echt een second opinion. Tsssk...).

~vraagt de butler of hij zijn dongel even netjes op wil bergen~
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou ja Mims, hoe komen ze daar dan weer bij?

Tis toch wat met die artsen....

Ik ben inmiddels afgesloten van de werkwereld. Mail doet het niet meer en de telefoon ook niet. Flabbergasted.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven