Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
O, en dan nog inhoudelijk:

- caafs zijn stom, maar als je er erg dol op bent, mag je er zondag 1 meenemen, Tila;

- leuk, honden schoppen, foie gras eten en legbatterijkippen eten!

- Bloes, welkom terug, fijn dat je het zo leuk gehad hebt met de uwen;

- sterkte-smiley voor Lil met drukte en toestanden;

- Darly - fijn dat wij op je snotlijssie staan;

- Mims, hebbie al een outfitje?

Bla bla bla. Ik duik zo mijn bed in met Alan Shore, ik bedoel mijn echtgenoot samen met Alan Shore, ik bedoel iets DVD-erigs, nou ja wadeffer.

Tout de le d'eau qui!
.
Oh? Kan Marieman ook goed argumenteren? Ik dacht dat hij alleen heel goed kleine meisjes kon verslaan op de Wiiiiiii.

Enne, mijn pruik is nog steeds futloos en kleurbehoeftig maar de Bloesjes zijn weer kek én ze hebben nieuwe laarzen gekregen in de uitverkoop. Oudste had ook nog een zwik broeken nodig en ook die zijn gearriveerd, gepast en goed bevonden dus ze kunnen er weer tegen. Trouwens, de schoenwinkel heeft even hun voeten gemeten. *slik* Maat 34 en maat 37!! Manman, ik heb écht grote meiden inene!

Nou, ik ga met mijn Alan het koffer in. Toedeloe!
Oh en Suup: ik vertelde de Bloesjes waarom ik jou aan de foon had in het zwembad (aan de rand, ik ben niet helemaal mesjokke). De reactie van Oudste: "Dan gaat Suup toch ook gewoon voor de Baas werken!"

Wat een eenvoud; al mama's vriendinnen bij één Baas, problemen de wereld uit.

Ik geloof dat ze je lief vinden. That is.
Lekkere meiden

Marie, weekendretour kan ook, zaterdag heen en zondag terug en is goedkoper dan twee enkeltjes.

Ga morgen chipkaart proberen in de trein.

En Kjong komt ook

Truste meiden ik ga zonder Alan en naar bed.
O ja, weekendretour. Haknieangedacht.
.
Kjong en ik komen met de auto, Suup. En Bram mag ook mee want anders komt het misschien wel niet goed

Jullie staan helemaal onderaan mijn snotlijstje hoor, daar zijn jullie veels te lief voor :-)
Ikhepperzoooooonzinin!!
*koffie*

Zo het kabinet is gevallen. Ben blij dat ik niet gewacht heb tot verlossende woord .

Zo richting zuiden, eerst naar vrienden met kinderen in ene stad met zwemmen en eten en dan door naar Marie.
Ik ben wel blij dat het kabinet gevallen is, al komen er roerige tijden aan. Maar die zouden toch wel zijn gekomen, denk ik. Het wordt een bont straatbeeld, de komende maanden. Voetbalsupporters, campagnepolitici, en overal flyers

Veel plezier, Suup!

Hier redelijk braaf dagje: boodschappen, beetje opruimen, naar feestje
**neemt koffie**
quote:tilalia2 schreef op 20 februari 2010 @ 08:14:

Ik ben wel blij dat het kabinet gevallen is, al komen er roerige tijden aan. Maar die zouden toch wel zijn gekomen, denk ik. Het wordt een bont straatbeeld, de komende maanden. Voetbalsupporters, campagnepolitici, en overal flyers

Ik heb beeld
*stapt over het gevallen kabinet heen om koffie te pakken*

Goeie reis Suup, beetje geslapen?

Zag net de foto Tila....je hebt echt een kale cavia :-) Ik vind m geweldig!
Goed he! Hij voelt heel eng aan maar hij is wel heel lief

Ben wel blij dat we ze maar een paar dagen hebben, ik word gèk van het gezeur om wie er nu weer een wortel mag geven. As we speak staat Jom te huilen omdat de kale cavia de wortel opeet die hij had bedacht voor de harige cavia
En dan hebben we het nog niet eens over schoonmaken, verzorgen en godverhoedde dat eentje de pijp uit gaat.....
quote:Darly schreef op 20 februari 2010 @ 09:45:

En dan hebben we het nog niet eens over schoonmaken, verzorgen en godverhoedde dat eentje de pijp uit gaat.....Daarom. Vorige week had een gup het loodje gelegd en daar hebben ze een uur om zitten huilen.
Oei ja dode huisdieren, drama.

Voor de dieren misschien ook maar beter dat het een korte logeerpartij is, zo te lezen worden ze vetgemest

Treinreis gaat goed, nog halfuurtje. Chipkaart wilde niet, dacht dat ie ge-activeerd was ook voor de trein, maar dat was dus niet zo.

Toch maar een kaartje gekocht dus.
Agos, tila.

Maar opvoedkundig gezien wel goed dat ze leren dat leven eindig is?
Ze krijgen precies wat is voorgeschreven hoor

Opvoedkundig wel handig hoor, maar het blijft sneu...

Suffe ov-chip... ik geloof er nog niet in...
Ach in tram en bus werkt ie goed, nu alleen de trein nog.

Eerste deel bezoek zit erop. Lekker dagje knuffelzwemmen gedaan met 3jarige zoontje van vriendin. Lekker bijgepraat met vriendin en haar man, de 9maanden oude dochter bewonderd. Heel relaxed allemaal net wat ik nodig had.

Nu op weg naar marie.

Hoe is het met de rest?
Goed :-) Feestje was leuk, kindjes slapen, ik geniet van het feit dat het kabinet is gevallen en hoop op betere tijden, en ben zo blij dat we elkaar morgen allemaal zien!
Halloooo! Snipverkouden, maar goedgemutst. Nog even eten en tutten met kinders en dan stap ik in de auto

Ik heb er zin in!
Dames! Zijn jullie allemaal goed thuisgekomen?

Ik vond het een HEERLIJKE middag/avond. Fijn om jullie allemaal hier te hebben en lekker rond de tafel te zitten. Wat zijn wij leuk met zu allu, he?

En dan die prachtige ketting, wat ongelooflijk lief van jullie. Ik ben heel slecht in het ontvangen van complimenten en lieve dingen (o ja, joh?) dus ik vrees dat ik niet goed heb kunnen uitdrukken hoe waanzinnig lief ik dit van jullie vind. Een sieraad waardoor ik altijd aan een groep waanzinnig fijne vrouwen kan denken. Wauw. En de ketting staat mij ook zo goed :-).

Dus nogmaals: heeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie gezelligheid en alle liefs. Luv' y'all.
.
We zijn errug leuk met z'n allen absoluut

Goed dat je blij bent met de ketting dat was de bedoeling

(alhoewel ik toch nog steeds baal dat ze er niet nog eentje hadden )

Goed thuisgekomen dus, kutweer onderweg maar daar kunnen we wel tegen, en nu zit ik lekker met een snotkop bij mijn Lief.

Ik vond het zooooo leuk!
Ik ook veilig thuis! We zijn geweldig met zu alluh! Het was ontzettend fijn om bij jullie te zijn (goh ik schiet er spontaan van in de rijm), heerlijk gegeten, genoten van alle grote en nog niet zo grote mensen en ik heb nu al zin in de volgende date :-)
En aangezien Darly thuis is, ik ook.

Het was fijn Marie,

Luv u 2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven