Het kasteel
vrijdag 19 februari 2010 om 22:32
O, en dan nog inhoudelijk:
- caafs zijn stom, maar als je er erg dol op bent, mag je er zondag 1 meenemen, Tila;
- leuk, honden schoppen, foie gras eten en legbatterijkippen eten!
- Bloes, welkom terug, fijn dat je het zo leuk gehad hebt met de uwen;
- sterkte-smiley voor Lil met drukte en toestanden;
- Darly - fijn dat wij op je snotlijssie staan;
- Mims, hebbie al een outfitje?
Bla bla bla. Ik duik zo mijn bed in met Alan Shore, ik bedoel mijn echtgenoot samen met Alan Shore, ik bedoel iets DVD-erigs, nou ja wadeffer.
Tout de le d'eau qui!
- caafs zijn stom, maar als je er erg dol op bent, mag je er zondag 1 meenemen, Tila;
- leuk, honden schoppen, foie gras eten en legbatterijkippen eten!
- Bloes, welkom terug, fijn dat je het zo leuk gehad hebt met de uwen;
- sterkte-smiley voor Lil met drukte en toestanden;
- Darly - fijn dat wij op je snotlijssie staan;
- Mims, hebbie al een outfitje?
Bla bla bla. Ik duik zo mijn bed in met Alan Shore, ik bedoel mijn echtgenoot samen met Alan Shore, ik bedoel iets DVD-erigs, nou ja wadeffer.
Tout de le d'eau qui!
.
vrijdag 19 februari 2010 om 22:43
Oh? Kan Marieman ook goed argumenteren? Ik dacht dat hij alleen heel goed kleine meisjes kon verslaan op de Wiiiiiii.
Enne, mijn pruik is nog steeds futloos en kleurbehoeftig maar de Bloesjes zijn weer kek én ze hebben nieuwe laarzen gekregen in de uitverkoop. Oudste had ook nog een zwik broeken nodig en ook die zijn gearriveerd, gepast en goed bevonden dus ze kunnen er weer tegen. Trouwens, de schoenwinkel heeft even hun voeten gemeten. *slik* Maat 34 en maat 37!! Manman, ik heb écht grote meiden inene!
Nou, ik ga met mijn Alan het koffer in. Toedeloe!
Enne, mijn pruik is nog steeds futloos en kleurbehoeftig maar de Bloesjes zijn weer kek én ze hebben nieuwe laarzen gekregen in de uitverkoop. Oudste had ook nog een zwik broeken nodig en ook die zijn gearriveerd, gepast en goed bevonden dus ze kunnen er weer tegen. Trouwens, de schoenwinkel heeft even hun voeten gemeten. *slik* Maat 34 en maat 37!! Manman, ik heb écht grote meiden inene!
Nou, ik ga met mijn Alan het koffer in. Toedeloe!
vrijdag 19 februari 2010 om 22:45
Oh en Suup: ik vertelde de Bloesjes waarom ik jou aan de foon had in het zwembad (aan de rand, ik ben niet helemaal mesjokke). De reactie van Oudste: "Dan gaat Suup toch ook gewoon voor de Baas werken!"
Wat een eenvoud; al mama's vriendinnen bij één Baas, problemen de wereld uit.
Ik geloof dat ze je lief vinden. That is.
Wat een eenvoud; al mama's vriendinnen bij één Baas, problemen de wereld uit.
Ik geloof dat ze je lief vinden. That is.
zaterdag 20 februari 2010 om 08:14
Ik ben wel blij dat het kabinet gevallen is, al komen er roerige tijden aan. Maar die zouden toch wel zijn gekomen, denk ik. Het wordt een bont straatbeeld, de komende maanden. Voetbalsupporters, campagnepolitici, en overal flyers
Veel plezier, Suup!
Hier redelijk braaf dagje: boodschappen, beetje opruimen, naar feestje
Veel plezier, Suup!
Hier redelijk braaf dagje: boodschappen, beetje opruimen, naar feestje
zaterdag 20 februari 2010 om 08:24
zaterdag 20 februari 2010 om 09:36
zaterdag 20 februari 2010 om 10:50
Oei ja dode huisdieren, drama.
Voor de dieren misschien ook maar beter dat het een korte logeerpartij is, zo te lezen worden ze vetgemest
Treinreis gaat goed, nog halfuurtje. Chipkaart wilde niet, dacht dat ie ge-activeerd was ook voor de trein, maar dat was dus niet zo.
Toch maar een kaartje gekocht dus.
Voor de dieren misschien ook maar beter dat het een korte logeerpartij is, zo te lezen worden ze vetgemest
Treinreis gaat goed, nog halfuurtje. Chipkaart wilde niet, dacht dat ie ge-activeerd was ook voor de trein, maar dat was dus niet zo.
Toch maar een kaartje gekocht dus.
zaterdag 20 februari 2010 om 19:56
Ach in tram en bus werkt ie goed, nu alleen de trein nog.
Eerste deel bezoek zit erop. Lekker dagje knuffelzwemmen gedaan met 3jarige zoontje van vriendin. Lekker bijgepraat met vriendin en haar man, de 9maanden oude dochter bewonderd. Heel relaxed allemaal net wat ik nodig had.
Nu op weg naar marie.
Hoe is het met de rest?
Eerste deel bezoek zit erop. Lekker dagje knuffelzwemmen gedaan met 3jarige zoontje van vriendin. Lekker bijgepraat met vriendin en haar man, de 9maanden oude dochter bewonderd. Heel relaxed allemaal net wat ik nodig had.
Nu op weg naar marie.
Hoe is het met de rest?
zondag 21 februari 2010 om 21:21
Dames! Zijn jullie allemaal goed thuisgekomen?
Ik vond het een HEERLIJKE middag/avond. Fijn om jullie allemaal hier te hebben en lekker rond de tafel te zitten. Wat zijn wij leuk met zu allu, he?
En dan die prachtige ketting, wat ongelooflijk lief van jullie. Ik ben heel slecht in het ontvangen van complimenten en lieve dingen (o ja, joh?) dus ik vrees dat ik niet goed heb kunnen uitdrukken hoe waanzinnig lief ik dit van jullie vind. Een sieraad waardoor ik altijd aan een groep waanzinnig fijne vrouwen kan denken. Wauw. En de ketting staat mij ook zo goed
.
Dus nogmaals: heeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie gezelligheid en alle liefs. Luv' y'all.
Ik vond het een HEERLIJKE middag/avond. Fijn om jullie allemaal hier te hebben en lekker rond de tafel te zitten. Wat zijn wij leuk met zu allu, he?
En dan die prachtige ketting, wat ongelooflijk lief van jullie. Ik ben heel slecht in het ontvangen van complimenten en lieve dingen (o ja, joh?) dus ik vrees dat ik niet goed heb kunnen uitdrukken hoe waanzinnig lief ik dit van jullie vind. Een sieraad waardoor ik altijd aan een groep waanzinnig fijne vrouwen kan denken. Wauw. En de ketting staat mij ook zo goed
Dus nogmaals: heeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie gezelligheid en alle liefs. Luv' y'all.
.
zondag 21 februari 2010 om 22:03
We zijn errug leuk met z'n allen absoluut
Goed dat je blij bent met de ketting dat was de bedoeling
(alhoewel ik toch nog steeds baal dat ze er niet nog eentje hadden )
Goed thuisgekomen dus, kutweer onderweg maar daar kunnen we wel tegen, en nu zit ik lekker met een snotkop bij mijn Lief.
Ik vond het zooooo leuk!
Goed dat je blij bent met de ketting dat was de bedoeling
(alhoewel ik toch nog steeds baal dat ze er niet nog eentje hadden )
Goed thuisgekomen dus, kutweer onderweg maar daar kunnen we wel tegen, en nu zit ik lekker met een snotkop bij mijn Lief.
Ik vond het zooooo leuk!
zondag 21 februari 2010 om 22:07