F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
oh Cees ik zou er echt zo horendol van worden, van al die kids
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh wat ben ik gelukkig met mijn rustige kantoorbaantje als ik jou zo hoor Cees. Sterkte ermee voor vandaag.

Dok, Gefeliciteerd! Jammer dat je nu geen taart hebt, hihi.

Sneu voor Maartje dat ze het nog niet zo leuk vindt op het kdv. Ze zal misschien even een poosje moeten wennen aan de drukte. Hoop dat het snel beter gaat.

Lau, heb je een foto van je einstein?

Ik wil ook naar de kapper maar moet nog even een afspraak maken. Dan komt ze weer gezellig langs.
Hele bericht weer pleite... ik heb zulke problemen met internet thuis, word er echt knettergek van. Als jullie nog een idee hebben voor een goede provider, graag!!!

Even in het kort!

Dok, gefeliciteerd!!

Lau, ben benieuwd naar Nina haar bril (en kapsel), inderdaad foto! En ik sms je een aantal woensdagen, kunnen we afspreken Veel plezier morgen, Marius vond het Zandkasteel geweldig. En hij is een paar weken geleden voor het eerst naar de bioscoop geweest en ook dat vond hij heel leuk.

Fijn dat alle kindjes het zo naar hun zin hebben op school en op de bso. Marius is gisteren en maandag de hele dag geweest, ging ook heel goed. Levi is nog aan het kwakkelen met z'n orgen. Ik hoop dat ik straks een nieuw kuurtje voor hem kan halen.

Cees, respect met al kids.... zou het echt niet kunnen en voor de zon ben ik altijd wel te porren
Ik moet nodig weer foto's maken en op computer zetten, oja, en laten afdrukken, zou wel eens leuk zijn om een album te hebben van Lasse zijn eerste jaar

Ik had echt een enorm potkapsel toen ik klein was, en later ook, met een engelse moeder werden mij steeds van die princess Diana-kapsels aangemeten. Heb er nogsteeds een trauma van
Nemo heeft ook nog steeds geen album. Of eigenlijk heeft hij wel een album maar is het nog leeg

Lady Di, classy hoor
Of je laat het lekker groeien met mooie krullers erin
nog 6 uren!

de jongste (die steeds huilde) heb ik nu met vol buikje op bed, dus hoopte dat de rust weer zou keren, maar helaas..

Wil je met de 1 een boekje lezen, wordt de ander boos dat die niet naast me mag zitten. Dus wordt er were geduwd enzo..

Heb de tv maar aangezet (gaat normaal pas tegen 11:30 aan kan ik rustig brood smeren) maar dat was 5 minuten en toen gingen ze weer voor elkaars beeld zitten.. Zit er wat in de lucht ofzo. of in het kraanwater?

Ik had ook prachtige bloempot kapsels, maar goed ik kon dat hebben natuurlijk...

Pony is toch ook leuk, en dan de rest wel lang? Heeft Meis toch ook?

Marlee, hier upc kabel, bevalt wel. (alles in 1 pakket)

Hoest daar verder, bevalt t wasmasjientje?
denk dat ik de oorzaak weet.... ze zijn allemaal teleurgesteld in Gerard K. en reageren het op elkaar af...

Arme Sven.. (nieuws komt hier iets later aan )
Zo, is de postkoets langsgeweest Cees?

Ik ben veels te empathisch voor dat soort dingen, voelde echt een knoop in mijn maag voor die jongen gisteren, terwijl ik helemaal niet zo'n schaatsfan ben eigenlijk. Voor Gerard ook hoor, die zat er zo verslagen bij, erg sneu ook.

En Sven is natuurlijk wel gewoon een lekkertje...ben dan wel 37 maar mán, heb je dat lijf wel eens goed bekeken?
Wij hebben Ziggo Marlee, in het begin wel wat gerotzooi mee maar laatste jaar gaat het uitstekend eigenlijk.
Nou ik hoorde het in de wandelgangen en heb toen ff beelden bekeken op inet, maar zelfde gevoelens als jj hoor lau..

Moest ff slikken.

En vind m ook een heeeerlijk lijf hebben!

Daarbij vind ik dat Sil wat weg heeft van m.. (niet het lijf, maar kan nog komen, hij krijgt dagelijks een anabol met chocopasta.

Ach arme Gerard...dat heeft hij ook niet verdiend hoor...
zwaai! Even kort hoor...

Dok, gefeliciteerd!

Schaatsen niet gezien, maar wel sneu hoor. Vooral omdat hij natuurlijk flink getraind heeft de afgelopen jaren, en nu én een olympisch record mist, en die gouden plak natuurlijk. Maar voor de coach ook sneu...

Hier een ontheemd gevoel. Daan is voor het eerst bij een vriendje van de oude creche spelen, dus die ging vanmorgen mee met de trein. Heeft even een kwartiertje heel netjes en stil op kantoor zitten kleuren, en is toen opgehaald door de moeder van het vriendje met vriendje en zusje. Wel leuk hoor, ze hadden er allebei hartstikke zin in, begreep dat vriendje er pijn van in zijn buik had gekregen! En ik kreeg rond lunchtijd een sms'je dat het allemaal goed ging.

Lau, ik twijfel een beetje over het wandelen... ik heb de afgelopen dagen iets te druk gedaan (vooral 's avonds te veel moeten haasten voor de trein), en heb nu én onwijze spierpijn, maar ook last van mijn schaambeen. Dus wil het nog even aankijken, of afhankelijk van hoe het morgen met twee koters thuis gaat.

Cees respect hoor, met al die kinderen die er weinig zin in hebben...

Nu weer gauw aan de slag, even wat wegwerken hier...
wat een dag................................

had hork gezegd dat ik graag s ochtends de verjaardagsvisite wilde, ivm slaapje van sil en dan op zaterdag, omdat ie dan ook echt jarig is, maar nu kunnen zijn ouders niet. dus moet t maar s middags of zondag ochtend.

ik hou al niet van verjaardagen (vieren), en al helemaal niet als IK me moet aanpassen aan anderen...

wat heb ik een zin aan mijn vrije dag morgen!! (zal het ook extra waarderen )
Tis echt sneu voor Gerard en Sven... Al zijn die plaatjes wel super grappig, Cees

Zat ook helemaal klaar voor de tv, maar ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd was er skieen op tv .

Ga eens neuzen bij Ziggo en UPC, want dit is echt niks.. Wasmacjiene is geweldig, ben helemaal gelukkig. Nu nog een schoonmaakster voor mijn huis ..

Balen dat je zo'n last hebt, Tieg.. Inderdaad rustig aan doen. En fijn dat Daan het zo naar z'n zin heeft..
Cees,
ja wel sneu voor gerard, schuldgevoel droop eraf..

vond de finish voor sven zo sneu..

nog 2.5 uur! gauw nog ff boodsch lijstje maken!
Cees, vind dat ook zo irritant om verjaardag aan te moeten passen voor anderen, argh. Verder vind ik ze juist wel weer gezellig.

Tieg, rustig aan doen hoor, last van je schaambeen is niet fijn.

Marlee, wij hebben ook upc en gaat goed. Wel een tijdje zonder telefoon gezeten doordat er iets in het modem stuk was, rest deed het wel. Lekker snel internet.

Nog even werken, heb geen zin meer.

Nog 2 uur Cees!!!
Goedemorgen!

Ik hoorde gisteravond van een vriendin met een kindje op dezelfde school als Tim dat hij heel hard had moeten huilen toen hij naar de bso moest. Hebben ze dus helemaal niets van gezegd bij de bso. Had meteen een knoop in mijn maag. Vanmorgen bij navraag bij Tim bleek dat hij wilde dat wij hem ook kwamen ophalen net als zijn vriendje. Die ging gisteren niet mee naar de bso. Ben wel blij dat ik het dan nog via een andere weg heb gehoord zodat we Tim volgende week beter daarop kunnen voorbereiden. Hij was gisteren ook al wel behoorlijk moe dus vrijdagochtend houd ik hem lekker thuis. Even rustig aan doen, lekker bankhangen enzo.

Lastig hoor die kinderen die net naar school gaan.

Heb gisteravond ook een ouderavond gehad over regels en grenzen (bij opvoeden) die was heel leuk en nuttig. Had al wel veel dingen gelezen in het blad j/m. Heb daar toevallig sinds 2 maanden ene proefabonnement op. Staan veel opvoeddingen in.
goodmurning.

Dok, nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? lekkere taart gekocht?

wat naar dat Maarjte t nog niet zo naar de zin heeft. Lastig he, dan ga je niet echt lekker werken. Maar misschien is t een fase ofzo...

Lau, geslaagd voor een brilletje? en ben je al naar de voorstelling geweest? of was dat vanaag? In dat geval, veel plezier!

Nic, dikke knuffle. Naar is dat het. Met meis ook gehad, dat ik later hoorde dat ze huilend bij de overblijf zat... Hoop dat ie snel went!

Tieg, had daan t leuk gehad? Raar he, als ze zo zonder jou gaan spelen. Dan worden ze opeens wel echt groot!

casey, aan t genieten van je vrije dag? Wel balen van die verjaardag. Wat ga je nu doen? "s middags of toch de volgende dag?

Wij hebben bij t niewue huis een pleintje ernaast en daar waren gisteren een paar kindjes van dezelfde leeftijd als meis aan t fiesten. Meis helemaal enthousiast, ook gelijk fiets gepakt en mee gaan doen. er was een vader bij die de boel een beetje in de gaten hield en ik ben na een praatje weer naar binnen gegaan. Vond dat ook wel raar hoor, zo zonder mij buiten aan t spelen. maar ze kwam wel elke paar minuten even wat vertllen, vond het zelf geloof ik ook erg spannend.

Waar ik wel een beetje van baalde. Al die kindjes gaan naar een school die vlak bij ons ligt en zitten dus bij elkaar in deklas. Meis niet omdat ik op de rondleiding de directeur echt een ongeloofelijke eikel vond. blijkt hij nu weg te gaan en een hele leuke vrouw komt in zn plaats... beetje jammer dus dat ze dat niet bij buurkindjes op school zit.
NItro, dat is balen om te horen zeg. Overstappen is dan ook weer zowat.

Tim is ook al aan het buitenspelen geweest zonder mij. Ik was op dat moment aan het koken en kan dan dus wel op de straat kijken. Zal hij wel vaker gaan doen de komende tijd.

Lees net terug en zie dat ik wel een kromme zin heb staan. Nu lijkt het net of ik kinderen lastig vindt omdat ze naar school gaan, hihi. Vindt vooral de situatie lastig en het leren loslaten. Ook omdat man nu meer moet gaan doen en ik hem ook gewoon geen keus geef. Hij moet er maar eens wat meer betrokken bij worden bij de school en alles dus hij moet hem 2 dagen wegbrengen en 1 keer ophalen bij de bso.

Moet hem dan wel de deur uitschoppen op de dagen dat hij niemand weg hoeft te brengen om dan op tijd te gaan werken zodat hij zijn uren wel kan maken.

Zal nog even wennen zijn voor allemaal zo'n nieuw ritme.
Goh, ik zit wel weer te kleppen vandaag zeg. Gewoon het gezever overslaan hoor
Zou je niet meer kunnen switchen nu Nitro? Wel vervelend weer even een omslag, maar beter nu dan later. (indien je het verder echt een heel leuke school vind, leuker dan waar ze nu heen gaat)

Ik blijf het ook zo raar vinden, dat ze zo "volwassen" worden.. Aan de andere kant ook wel lekker hoor, qua zorg.

Aaahhh wat sneu voor Tim Nic..Zoiets had ik ook liever gelijk gehoord van de bso ipv viavia, want dan heb je er een beetje dubbel gevoel bij (waarom zeggen ze zoiets niet, letten ze wel op, wat zeggen ze dan nog meer niet) plus nog dat voorvalletje met die broek. Hihi, ik zou het dan al helemaal niks meer vinden! (ik ben tegenpool van Lau denk ik)

Oo en zooo erg. Om mijn moederkloek gevoelens te bevredigen ga ik eieren uitbroeden. (in een broedmasjien uiteraard)

Een ouder vertelde dat ze zelf ook zo'n ding hadden en het erg leuk is. En op het KDV hebben ze dat ook wel eens gedaan.

Dus met de aankomende lente en pasen in zicht leek me dat ook erg leuk, niet alleen voor mezelf, maar ook voor de kids.

Maar dan hoop ik niet dat er teveel haantjes of gehandicapten tussen zullen zitten, want ben niet zo makkelijk in onschuldige diertjes de nek omdraaien... En hork ook niet.. (hij hoorde laatst geristel in de papier doos en wilde gelijk weten waar de kat was. Durfde verder niks te doen. Heb ik de doos moeten onderzoeken.. held. Uiteindelijk bleek het een opgepropt papier die uit zichzelf aan t ontproppen was..)

Heerlijk stil hier nu hoor, en was heel wat van plan (ikea, kadoos kopen, badkamer soppen, ramen lappen, huiswerk studie doen) maar weinig van dat alles.

Maar die kadoos moet ik echt gaan regelen, zo sneu als ik niks heb te geven! (sil geeft al 2 woezel en pip boeken, dus dat is gelukkig geregeld) Maar s nachts praat ie in zijn slaap en hij zei laatst dat ie hééél graag cars wilde voor zijn verjaardag. Hopelijk zijn er nog modellen te vinden die ie niet heeft..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven