Geur

24-02-2010 13:17 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je langs iemand heen liep en dacht mm wat ruikt ie lekker. Vervolgens vraag je wat voor een geurtje diegene opheeft en dan krijg je als antwoord, ik draag geen geur. Dan vraag je je af hoe iemand van nature zo kan ruiken. Ik ben daar eens op gaan letten en ben een aantal mannen tegen gekomen die er zelf van overtuigd waren dat ze van nature zo lekkere lichaamsgeur hadden en dit heel vaak hoorden. Ik schoof het op feromonen waardoor een man voor de ene lekkerder kan ruiken als voor de andere................... tot ik mijn ex tegen kwam.

Die rook ook naar een heel zacht lekker iets zoeter geurtje van zichzelf. Tenminste dat dacht ik! Wat blijkt nou.. hetgene wat je ruikt is niet zijn huid, maar zijn wasmiddel en wasverzachter die nog lichtelijk ruikt in zijn kleren! Toen moest ik heel hard lachen en dacht ik.. wat ben ik ook een oen.

Hebben jullie dat wel eens gehad?
Ja een paar maal.
Nee echt?
OOhh lekker kan dat zijn, goede wasverzachter! Evenals een goede shampoo of douchegel!

Ik ken een kerel met wat langer haar en zijn haar ruikt altijd zooo lekker. Zo'n heerlijke walm van versgewassen haar haha (misschien is het ook wel zijn gel) Zelfs in zijn auto ruik je het Of wanneer je in een drukke stinkende kroeg staat.. Snuf snuf
Gebruik zelf trouwens ook altijd lekker veel wasverzachter en shampoo, haarverzorging die lekker ruikt. Goede bodylotion en het is compleet!
Jaa mensen zeggen het weleens tegen mij, maar alleen als ik kleding draag die pas gewassen is, flink naar robijn ruikt en dan 'op de huid' zit, zoals een shirtje of een jurk. De combi lichaamsgeur + wasmiddel kan blijkbaar heel lekker zijn
Ik trok afgelopen maandag een frisgewassen shirt uit de wasmand en deed dat aan. Mijn man was nog aan het wakker worden op de rand van ons bed. De slaapkamerdeur stond open en ik liep richting overloop om de kinderen wakker te gaan maken.

Ik stop, ruik, vraag me vertwijfeld af wat ik toch ruik? Vraag aan mijn man om dichterbij te komen, om ook eens 'hier' te ruiken. 'Dat is je tshirt schat, ik ruik wasmiddel".

Overbodig te zeggen misschien, maar het nieuwe wasmiddel doet dus goed werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven