Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik heb gelezen wat er is met de bobsleeërs, dat is helemaal zuur. Zij krijgen niet eens een kans.
Alle reacties Link kopieren
Dat met die bobsleeërs snap ik niet helemaal. Althans, ik begrijp niet dat je er niet klaar voor bent, als je zoveel jaar getraind hebt en dat je dat dan pas nu aangeeft :S

Die taalvraag kan ik niet echt antwoord op geven, Pammie. Althans, ik kan het nergens vinden en meestal is er dan geen regel voor
Maar goed, ik vind het echt heel sneu voor Sven. Maar toen ik gisteravond die beelden zag van Kemkers, tijdens de resterende ronden van de 10, toen vond ik het zoo triest voor hem. Die paniek, die wanhoop. Pfff.
Dank voor het nakijken dan.

Die bobsleeërs snap ik ook niet. En als het nou een teambeslissing was, maar nee, het is er maar eentje.

Dat had ik ook Remma, die totale verbijstering als hij erachter komt wat hij gedaan heeft

Boodschappen zijn opgeruimd, ontbijtje gedaan, koffietje gedaan, quiche staat in de oven, roerbakmie is klaar. Ik ga mijn rondje boven doen.
Ik heb helemaal gemist wat er met die bobbers was.

Citro, Nippi heeft ook een slechte fijne motoriek en is niet sterk sociaal-emotioneel. Maar daarmee is er nog geen stoornis. Zolang de school geen problemen signaleert, zou ik niet snel zelf stappen ondernemen. De diagnoses van stoornissen zijn behoorlijk subjectief, en het hebben van een diagnose heeft zeker niet alleen positieve effecten. Bovendien heb je inderdaad al voldoende andere dingen aan je hoofd.
Nip, hoe is het met Nipje? Is hij weer goed bijgekomen van dat nare virus?

De bob-kapitein wil niet met de 4-mansbob de baan af. Hij vindt dat hij er niet klaar voor is. Beetje jammer na 4 jaar trainen.
wat twitterquotes over het drama van gisteren:

Helder, de schaats kwam van links (het zal ook niet) RT @MerelRoze: "Kwam door Kemkers, die wees naar links. -het was Kemkers"

@FemkeHalsema om JP maar weer eens van stal te halen: met de kennis van nu

Ik lach niet, ik lach niet, ik lach niet .. RT @wderek "Wijs je iemand een kortere route, krijg je stank voor dank"

Helemaal verkeerd naar huis gereden. Mijn TomTom deed een Kemkersje

zo, nu eens kijken wat het sterkste is dat in de drankkast staat #ikslaapvoorlopigniet

Brandspiritus 65%.... drink je dat met cola of met jus #ikslaapvoorlopigniet

@wilfrieddejong: Een traumarijtje: WK 1974, Hilbert je moet nog een rondje, penalty Seedorf, Kramer 2010.
Ik heb het even in de volkskrant online gelezen, wat ontzettend zuur voor die schaatser zeg!

Ja, je betaald automatisch kerkbelasting als je lid bent (en dat ben je al door gedoopt te zijn als baby), en dat wordt door de staat ingetrokken met de andere belastingen. Het is meer dan 100 Euro per maand voor de meeste mensen die ik ken. Aan de andere kant krijg ik geen voorang op de wachtlijsten van de kerkelijke bso en kdv als betaler, mensen die geen lid zijn krijgen dan ook plek (en dat wind me zo op!). Je kunt relatief makkelijk opzeggen, maar tot nu toe vond ik het, ook al is het veel geld, maar mijn extra bijdrage aan de samenleving. Maar ondertussen heb ik het wel gehad.
Nipje is weer helemaal beter gelukkig.

Ik snap die bobber wel. De baan is zo gevaarlijk dat zelfs de trainingen worden gestaakt; hij is er al eerder gecrasht en kwam in de makkelijkere tweemansbob ook amper naar beneden. Waarschijnlijk vindt hij het risico te groot; ik neem tenminste dat hij dat bedoelt als hij zegt dat hij de baan niet beheerst.
Nippo, ik weet het hoor, wat jij zegt, en dat ben ik ook met je eens, maar er zijn wel andere dingen die wij zelf niet echt bijzonder vonden omdat ze gewoon bij Limoen horen, maar die toch wel kunnen aangeven dat er iets mis is, en dan heb ik het over iets wat ook lichamelijk kan zijn. Ik vind het dus ook dubbel, want was is karakter en wat is iets waar ze met wat hulp en training beter mee om zou kunnen gaan. Maar ik ben het wel met jullie eens, ik laat het even rusten, het hoeft niet nu. En we horen het vanzelf als collega van man met dochter uitgedokterd is. Het is ook lastig vergelijken natuurlijk maar man vond de overeenkomsten zo frappant.

Sorry, even niet verder bijgelezen, geen tijd gehad op het werk en nu is mijn pauze ook weer voorbij.
Oh gelukkig Nippo, dat Nipje weer helemaal opgeknapt is.
Citro, ik denk dat je de grens tussen karakter en stoornis niet zo zwart-wit moet zien. Ook bij dingen die bij je karakter horen kun je soms goed hulp gebruiken om ermee overweg te leren gaan. En ook zonder diagnose kun je dat soort hulp inschakelen. Voor Nipje zou een sociale vaardigheidstraining bijvoorbeeld nuttig zijn.
-
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 24-02-2010 14:48
Reden: werkt niet
% gewijzigd
Goh, Pammie, leuk
Beetje jammer dat ze die baan zo gevaarlijk hebben gemaakt dat topsporters afzien van een afdaling.

Ik ben alleen. Mini is bij vriendje spelen, Mannie zou een vriendje hier krijgen maar vriendje belde dat hij toch liever bij hem wilde spelen. Over een half uurtje ga ik Mini halen, met haar langs de bieb en dan Mannie halen maar voor nu... even goddelijke rust...
Maar uh, Pammie, wat was nou de bedoeling van je post om 14:33?
Zie jij het niet? Ik zie plaatjes.
Ik zie webadressen. Selecteren kan ik niet, maar het zijn adressen van mail.live.com. Plaatjes die in jouw mailbox staan, misschien?
Mif, je hebt mail.
Gezien. Je krijgt een mailtje zonder plaatjes terug

De ANWB-versie vind ik trouwens het grappigst
Thanx.

Eigenlijk kan ik er niet eens echt om lachen, vind het nog steeds veel te sneu.
Ik moest wel lachen om

Wat is de overeenkomst tussen Balkenende en Sven Kramer?

Ze hadden beide de verkeerde baan.
Ik ga de biebboeken verzamelen, dochter halen, naar de bieb en dan zoon halen.

Later.
Aloha! Ik ben er ook nog (echt lang niet geweest, moest gewoon ons nieuwe topic zoeken terwijl we al op pag. 40 zijn).

Ik heb die plaatjes ook gezien (doorgemaild gekegen). Vond/vind het ook erg sneu maar kan er niets aan doen dat ik er toch wel om moest lachen!

Bij mij alles goed verder, alleen beetje schrijf-moe. Boek schiet niet op, al het andere gaat moeizaam. Komt ook doordat ik moe ben, eerst Liz week ziek en toen Bel (nu nog) en zijn met Liz weer 'overnieuw' begonnne met bedtraining, was weer helemaal mis. Kijken hoe het nu verder gaat maar weer.

En nu aan 't werk, ga dus weer verder.

Citro, heb nog op je verhaal gereageerd in de AK.
Hai Es

We zijn nog bij onze jarige gastouder op de thee geweest, was erg gezellig. En het is me voor het eerst gelukt een boek te geven wat ze nog niet had. Pfieuw.

Pamman had vanmorgen beloofd dat hij de kinderen naar bed zou brengen. Vanavond natuurlijk geen zin meer in maar daar trap ik niet in *gniffel*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven