En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Bij die van Biebel krijg ik een melding dat je op deze server (Is dat de Vivaserver) geen plaatjes mag kopieren. Nou ja. Wat is dat nu weer voor onzin.

Even een van die gave site van Biebel proberen;

Werkt dus niet.
Frustrerend zeg!!

Normaal kun je hier wel .gif plaatjes plakken.

alleen niet als avatar...

Wie het weet mag het zeggen.

Biebel heb jij hierboven misschien voor het linkje gekozen in plaats van het plaatje? Omdat er URL voor stond. Dat staat er anders niet.
nee,volgens mij niet.

gewoon eigenschappen enz...(maard adres is toch de URL?)

Ik heb het plaatje er ook zien staan...even...en daarna werd het een rood kruis.

Die van jou doet het ook niet btw
En dan is ie weg. Je mag dus geen plaatjes kopiëren van die site van Els zonder toestemming. Belachelijk. Maak dan geen site met smileys. (Wel een leuke site).
Als ik het plaatje wil bekijken krijg ik opeens deze melding:

Forbidden

You don't have permission to access /Smilies03=+/AF1CatR0087HL4.gif on this server. www.elstopsis.nl

Zegt genoeg.
Wat je wel kunt doen is ze opslaan en dan uploaden naar mijn album e.d.

Maar dat is wel een hoop werk voor een smiley.
Ik denk eigenlijk dat het aan het forum hier ligt.

Er is zoveel wat niet soepel loopt.

Zo kan je op andere fora bv .gif (bewegende plaatjes) als avatar hebben en dat is hier ook niet mogelijk..

Kan wel even gaan klagen in het bugstopic,maar ze krijgen de profielinstellingen al niet in orde...laat staan iets van buitenaf.

quote:Zoebie schreef op 24 februari 2010 @ 22:21:

Wat je wel kunt doen is ze opslaan en dan uploaden naar mijn album e.d.

Maar dat is wel een hoop werk voor een smiley.Zelfs dat had ik al geprobeerd maar kreeg ze niet opgeslagen in mijn afbeeldingen op de PC
Ja dat denk ik ook. Het adres van die site stond er onder en niet erachter.
Wat gek. Ik zag het plaatje van Zoebie eerst wel, en na het verversen van de pagina niet meer. Jammer!

(maar wel weer een leuke site ontdekt hierdoor!)
Oh en ik heb dusook dat zwarte ronde kussen met ogen, en dan ook nog een oranje plaatte vierkante kat, 3 mandjes, 1 saaie stoffen ronde, daar past meneer niet in, 1 vierkante en een hele mooie rieten met kussen en een soort van kap erop. Maar meneer moet geen mandjes, wel dozen en mn oude slaapzak. Het is zeldfs zo erg dat hij zn speelgped in de mandjes legt en er zelf naast gaat liggen.
quote:Splinter02 schreef op 24 februari 2010 @ 22:27:

(maar wel weer een leuke site ontdekt hierdoor!)

Jammer dat je er zo weinig aan hebt hé

Zullen we dan maar met hel hele topic naar Labielo Libelle verhuizen,daar werkt het vast wél!

Haha, Glitterzzz(enz), flauw hè. Koop je van die leuke spulletjes en dan kijken ze er gewoon niet naar om. Ik moet ook altijd zo uitkijken als ik in een dierenwinkel kom, er ligt zóveel leuks. Maar ik weet inmiddels dat de kans groot is dat ik het leuker vind dan poes. En om nou zelf in zo´n mandje te gaan liggen..... neuh....
Wat een prachtige foto's van Loki!!! Smelt smelt:) Wel bijzonder dat hij al helemaal zo relaxt bij jullie is.....heel fijn!
Biebel je kunt ze wel opslaan in je afbeeldingen.

Dat lukt mij tenminste wel.

Ik heb ze nu geupload naar photobucket en nu kan ik ze gebruiken. Wel erg omslachtig. Was even om het uit te proberen.

Deze is helemaal leuk.

Leeeeeoooooooo die is voor jou.
Wat een schattebol is Loki zeg.
Dan ga ik het nog een keer proberen Zoebie.

*er is toch geen fluit op tv en ik ben helemaal alleen thuis *
quote:biebelie schreef op 24 februari 2010 @ 22:33:

[...]

Zullen we dan maar met hel hele topic naar Labielo Libelle verhuizen,daar werkt het vast wél!Uhm, als jij dat nou eventjes gaat uitproberen?

Dan denk ik er nog eventjes over na.

(damn, wat is mijn laptop traaaahaaaaag!!!)
Ik heb al een account bij Labielo

(was alleen om HPL toen op te zoeken..)
quote:biebelie schreef op 24 februari 2010 @ 22:59:

Ik heb al een account bij Labielo

(was alleen om HPL toen op te zoeken..)

Ik ben weg, truste!

Even checken:

Truste splinter!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven