FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Net de buurjongen op bezoek omdat zijn brievenbus stuk is en ik hun post ontvang en doorgeef. Het viel me op dat er steeds aanmaningen, deurwaardersaanslagen en bekeuringen bijzaten voor een naam die ik niet ken dus dat zei ik tegen hem. Hij kent die persoon ook niet, terwijl er zelfs een stemformulier bijzat op die naam.

Das toch raar? Diegene staat dan ingeschreven op dat adres bij de gemeente.

Het erge is wel dat ik 1 van de buurjongens (er wonen daar jongens en meiden op kamers) er slecht uit vond zien en ik dus gelijk al de conclusie had getrokken dat hij het was die die aanmaningen en bekeuringen kreeg. Had het zelfs al met Harrie besproken .
Brrr Wind, het doet al pijn als ik het lees. Maar afbouwen klinkt goed zo, al zou ik inderdaad wel goed in de gaten houden of er geen borstontsteking aankomt. Maar goed, als je daar op tijd bij is het (meestal) ook geen ramp, zoals jouw stukje leest heb ik geloof ik liever een BO dan zo'n voeding...

Ik zal url van de camping even op SG zetten Morrie.
Goeiemorgen, rustig hier!
Weg
He, wat naar Morrie, gecondoleerd. Akelig is het toch altijd, zulk soort nieuws.
Getver Morrie wat akelig, wat zul je geschrokken zijn. Sterkte, is het een goede vriendin?
Ik ga wel even verder op SG, het is wel erg persoonlijk allemaal.
Ik moet Knorrie uit bed halen, vanmiddag afsluiten van het OS project op school bij Schorrie. Mogen we de knutsels komen bekijken.
Gecondoleerd Morrie, wat vreselijk.
He gat, wat een vreselijk bericht, Morrie. Gecondoleerd.
Gatver, wat naar!

Gecondoleerd.
Dank voor de concoleances. Dat voelt dan wel weer raar omdat het geen directe familie is, of een goede vriend van mij .

Maar heftig is het wel, krijg net een sms van Harrie met alleen maar de tekst 'Wat bizar'.

Schorrie ligt in ons bed, ik was er bij gaan liggen en in slaap gevallen. Word net wakker, het is dat ik een was uit de machine moest halen, anders was ik blijven liggen, ben echt moe!

Weten jullie al wat je gaat stemmen woensdag? Ik heb nog geen flauw idee, en dan heb je hier maar 4 partijen waar je op kúnt stemmen.
Wind, ik kreeg van jou op Twitter trouwens een direct message die een worm bevat die je account hackt. Ik weet niet of dat betekent dat de jouwe al gehackt is oid, maar dan weet je dat iig.....
Ben er weer

Het was leuk, lekker kneuterig met de kinderen dingen gedaan als een kabouterspeurtocht en een ridderslag op een kasteel enz. en gewinkeld met Maxi en vriendin, en lekker ontspannen gehangen en genikst.

En nu nog een lekker lang weekend thuis voor we weer aan de slag moeten.

Heb 16 pagina's gemist zag ik, dus ik ga maar in gedeeltes bijlezen en reageren
He Mille, gezellig dat je er weer bent. Zijn jullie elkaar niet kwijtgeraakt in het 16-persoons huis?
He getver, wat een naar bericht zeg Morrie. Gecondoleerd en sterkte, ook voor Harrie!
Wel leuk bijlezen zo, net een soap in afleveringen van een bladzijde. Blz. 115 eindigt met als cliffhanger een dreigende borstontsteking van Pebbles en de mogelijk dubbele boeuf bourgignon van Morrie (volgens mij heb je het inderdaad al een keer gemaakt, en voor Pebbles hoop ik dat het mee gaat vallen! Snel verder lezen dus).

Ik wil dan dus elke keer reageren maar weet al dat ik een bladzijde verder waarschijnlijk zwaar mosterd ben, dus ik stel het dan toch maar even uit. Maar in gedachten reageer ik op alles wat ik lees hoor
Nathje, Japie gaat vast geen inhaalslag maken qua gedrag. Hoop ik voor je, want ik hoop ook dat Nano dat niet doet. Die was eigenlijk ook best prima te doen als peuter. Hij heeft een keer schreeuwend op de grond gelegen in de Hema en was zwaar vermoeiend in de fase dat hij wel al liep maar nog geen gevaar zag (en dus bijvoorbeeld op een verjaardag ergens prima alle glazen van tafel kon maaien enz). Maar zich voorover uit een winkelwagentje willen storten of acrobatiek op de trip trap is me gelukkig bespaard gebleven..

Nou weer verder, ik ben bij 117
140 km/u over de snelweg naar huis, vanwege kotsende Kiloknaller op de achterbank. Gelukkig kan hij heel goed netjes in een zakje kotsen. Begon al bij mijn ouders, dus ik had wat voorzorgsmaatregelen kunnen nemen met extra doekjes en zakjes in de auto.

Nu ligt hij lekker in bed: "Roep je als je moet overgeven?" "Ja, mama, maar eerst spugen, anders ben ik te laat". Ach, de schat, echt zo'n aangename zieke. Gelukkig zakte hij ook pas in de loop van de middag in, dus heeft hij ook nog leuke dag gehad (was ook zijn conclusie ).

Morgen dus weer een dag met de kinderen -vrees ik- want NSO is wel beetje too much schat ik zo in.
En Morrie, geef Harrie maar dikke knuffel. Life sucks.
Zal Mille even gekmaken door lekker door te posten .
He bah, Pebbles toch borstontsteking. Hopelijk is de ab intussen goed aangeslagen!

En nu ben ik ook benieuwd naar de logo's van Morrie en vind ik ook dat Wind een bikkel is om zo lang over het afbouwen te willen doen, maar eerst maar weer verder lezen..
Lien, wegwezen hier. Ik moet eerst nog een half uurtje bijlezen en dan mag je weer wat nieuws zeggen
Ach, die Kiloknaller. Kotsen in de vakantie, ook niet fijn! Kotsen in de auto trouwens ook niet.....

Ik zal Harrie een knuffel geven, geen idee wanneer hij weer thuis komt, ga hem ook niet bellen nu. Maar kan me voorstellen dat hij het niet lang trekt, al is hij er nu toch al een paar uur.

Ben wel benieuwd wanneer de begrafenis is, ik heb maandag mijn eerste werkdag namelijk....

Zit te zoeken naar kleding op Internet. Moet weer netjes bij deze opdrachtgever maar heb niet zo heel veel nette kleding meer. Ik zie dat de mode niet echt mijn smaak is. Allemaal van die flodderige jurkjes, en ook allemaal met korte mouwen. Het is toch nog winter?
Ik kan de logo's van Morrie nergens vinden op SG en stel me er nu dus vast hele rare dingen bij voor na alle omschrijvingen

En toch geen twee keer Boeuf B dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven