Restaurantweek 2010

dinsdag 2 februari 2010 om 22:15
woensdag 3 februari 2010 om 00:07
woensdag 3 februari 2010 om 00:11
Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn toch? Andere forummers kunnen dan gewoon op jouw reservering/naam gaan. Moet je alleen nadenken of je je naam wilt geven aan diegene. Anders wordt het idd denk ik ingewikkeld
Lunchen door de weeks is helaas geen optie voor mij ivm werk (en er vrij voor nemen gaat me dan toch echt net te ver )
Lunchen door de weeks is helaas geen optie voor mij ivm werk (en er vrij voor nemen gaat me dan toch echt net te ver )
woensdag 3 februari 2010 om 00:16
quote:Lunax schreef op 03 februari 2010 @ 00:11:
Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn toch? Andere forummers kunnen dan gewoon op jouw reservering/naam gaan. Moet je alleen nadenken of je je naam wilt geven aan diegene. Anders wordt het idd denk ik ingewikkeld
Nou, dan is het wel mijn verantwoordelijkheid als ze niet gaan. Ik zou het jammer vinden als mijn naam op een zwarte lijst komt als reserveerder die niet op komt dagen
Vrij nemen voor een sterrenlunch, dat maakt het inderdaad iets te duur
Nou, dan is het wel mijn verantwoordelijkheid als ze niet gaan. Ik zou het jammer vinden als mijn naam op een zwarte lijst komt als reserveerder die niet op komt dagen
Vrij nemen voor een sterrenlunch, dat maakt het inderdaad iets te duur
woensdag 3 februari 2010 om 00:26
donderdag 4 februari 2010 om 12:16
Ik was ook al aan het zoeken. Zag ze wel op de lijst staan, maar nergens te reserveren voor diner. Aan de ene kant wel logisch, ze hebben natuurlijk net die ster te pakken dus ze zitten sowieso wel vol.
Ik ben er nog nooit geweest, wel veel goede verhalen over gehoord.
Ik ben er nog nooit geweest, wel veel goede verhalen over gehoord.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
donderdag 25 februari 2010 om 20:02
vrijdag 26 februari 2010 om 09:43
Ik kwam er helaas in eerste instantie niet door. Toen ik erdoor kwam was al het leuke waar ik heen wilde weg. Mijn vriendin wilde graag alleen in Amsterdam dus erg druk en weinig echt top vond ik er tussen staan, ja of al weg. Ik ga nu met haar naar de Supperclub, dat is varen en eten. Ik keek van de week maar het zit nu wel helemaal vol. Ik hoop dat het wat is, ik heb geen idee.
Ik kende het van naam omdat die chefkok heeft meegedaan met Wie is de Chef.
Ik kende het van naam omdat die chefkok heeft meegedaan met Wie is de Chef.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 27 februari 2010 om 01:01
quote:vrouwmens schreef op 26 februari 2010 @ 19:20:
Ik ga woensdag, diner bij Poppe in A'doorn. Goed dat jullie me er even aan herinneren, het was alweer een beetje weggezakt in mn geheugen
Ik wordt rotgespamd via de mail..
Eerst vorige week NOGmaals de bevestiging van reserveren.
Deze week weer dat er nog vollop plaatsen te reserveren waren..
Vergeet de restaurant week sowieso niet maar met al die mailaandacht al nooit niet
Ik ga woensdag, diner bij Poppe in A'doorn. Goed dat jullie me er even aan herinneren, het was alweer een beetje weggezakt in mn geheugen
Ik wordt rotgespamd via de mail..
Eerst vorige week NOGmaals de bevestiging van reserveren.
Deze week weer dat er nog vollop plaatsen te reserveren waren..
Vergeet de restaurant week sowieso niet maar met al die mailaandacht al nooit niet

maandag 1 maart 2010 om 22:00
Vanavond gegeten met vriend bij "Hemelse Modder" in Amsterdam. Een biologisch restaurant dat zoveel mogelijk kookt met producten uit eigen streek.
Vooraf hadden we beiden een roulade van kalfsvlees, kip en pompoen, daarbij Amsterdams zuur en dragonsaus en spinazie.
Hoofdgerecht had ik een terrine en croute met schapenkaas en shiitake, met zwarte rijst en erwtjes, en een salade van oesterzwammen, paprika en ui. Vriend had lamsvlees met tijm, rode ui, aardappel, puree van aardappel en pastinaak en nog wat verse spinazie.
Toe had ik chocolademousse met witte chocolademousse en een stuk pure chocolade, en vriend een kaasplankje met notenbrood en vijgenjam.
Attente, vlotte en vriendelijke obers, goede sfeer, heerlijk eten, echt een plek om naar terug te gaan.
Vooraf hadden we beiden een roulade van kalfsvlees, kip en pompoen, daarbij Amsterdams zuur en dragonsaus en spinazie.
Hoofdgerecht had ik een terrine en croute met schapenkaas en shiitake, met zwarte rijst en erwtjes, en een salade van oesterzwammen, paprika en ui. Vriend had lamsvlees met tijm, rode ui, aardappel, puree van aardappel en pastinaak en nog wat verse spinazie.
Toe had ik chocolademousse met witte chocolademousse en een stuk pure chocolade, en vriend een kaasplankje met notenbrood en vijgenjam.
Attente, vlotte en vriendelijke obers, goede sfeer, heerlijk eten, echt een plek om naar terug te gaan.