Bezemtopic deel 6
vrijdag 26 februari 2010 om 09:56
Ik weet niet of hij het doorheeft, het doet hem in elk geval niks op zo'n moment. Muis zei dat hij bang was om naar de keuken te gaan en dat deed hem ook niks.
Ben benieuwd hoe Oudste vanavond is. Soms is hij nog steeds boos en afwijzend, soms heeft hij er spijt van. En alleen op dat laatste moment kan ik hem beginnen te bereiken.
Ben benieuwd hoe Oudste vanavond is. Soms is hij nog steeds boos en afwijzend, soms heeft hij er spijt van. En alleen op dat laatste moment kan ik hem beginnen te bereiken.
vrijdag 26 februari 2010 om 09:59
Mogguh,
Ik vind het ook een mooi shirt, maar ik ken het merk helemaal niet.
Mamz, hoe gaat dat nou vanmiddag als hij weer uit school komt? Is hij het hele voorval dan vergeten of suddert het nog steeds?
Hier haat het vanmiddag ook heel erg regenen heb ik net in de krant gelzen.
Bah, net als je denkt dat het de goeie kant op gaat met het weer krijg je dit weer....
Ik was bij de diëtiste en er was een pondje bij. Dat gezien op twee maanden tijd is niet zo heel erg vreselijk, dus ik heb mezelf net getrakteerd op een appelflap.
Meteen het autootje door de wasstraat gereden, dus die glimt ook weer.
Straks:
Stofzuigen
Was draaien, drogen, vouwen, opruimen. (Ik heb wel al twee dagen niet hoeven wassen!)
Keuken aan kant
Benedenverdieping dweilen?
Ik vind het ook een mooi shirt, maar ik ken het merk helemaal niet.
Mamz, hoe gaat dat nou vanmiddag als hij weer uit school komt? Is hij het hele voorval dan vergeten of suddert het nog steeds?
Hier haat het vanmiddag ook heel erg regenen heb ik net in de krant gelzen.
Bah, net als je denkt dat het de goeie kant op gaat met het weer krijg je dit weer....
Ik was bij de diëtiste en er was een pondje bij. Dat gezien op twee maanden tijd is niet zo heel erg vreselijk, dus ik heb mezelf net getrakteerd op een appelflap.
Meteen het autootje door de wasstraat gereden, dus die glimt ook weer.
Straks:
Stofzuigen
Was draaien, drogen, vouwen, opruimen. (Ik heb wel al twee dagen niet hoeven wassen!)
Keuken aan kant
Benedenverdieping dweilen?
vrijdag 26 februari 2010 om 10:10
Tja. Hij wil dan het liefste het nergens over hebben en gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is. Als ik daar niet intuin (en dat doe ik niet) gaat 'ie mokken en komt er als hij iets van me nodig heeft een sorry uit. Helaas voor hem zal hij dan wel moeten gaan nadenken over wat er fout ging en wat hij ook had kunnen doen. En even helaas zit er geen tv en computer in. Maar dat stelt niet zo heel veel voor omdat 'ie pas om zeven uur vanavond thuis is.
Soms zegt 'ie ook uit zichzelf sorry. Het is dus even afwachten hoe de pet staat.
Het gaat ook echt nergens over hoor, een pastapot die over tafel vloog, gescheld naar mij met woorden in de categorie 'dikke' , slaan met en schoppen tegen deuren. Maar goed, niet sfeerbevorderend, zeg maar. En dat de kleintjes dan bang zijn, dat wil ik al helemaal niet hebben.
Soms zegt 'ie ook uit zichzelf sorry. Het is dus even afwachten hoe de pet staat.
Het gaat ook echt nergens over hoor, een pastapot die over tafel vloog, gescheld naar mij met woorden in de categorie 'dikke' , slaan met en schoppen tegen deuren. Maar goed, niet sfeerbevorderend, zeg maar. En dat de kleintjes dan bang zijn, dat wil ik al helemaal niet hebben.
vrijdag 26 februari 2010 om 10:11
Ik zit nog steeds op de bank.
Ik heb al 3 keer telefoon gehad, schiet niet op hè!
Ik vind het shirt leuk, het merk ook. Alleen iets te wild naar mijn smaak.
Mamz, wat een toestand joh.
Wat Goldie zegt, zou hij vanmiddag beter te handelen zijn?
Klinkt rottig, die van jullie MissM.
Woongrind is zo makkelijk!
Ohja leuk nieuws, de deuren sluiten! Allemaal!
De deurposten zijn nog niet ok, volgende week gaan ze weer verder.
En Sportman belde, hij heeft rose AllStars op zijn werk, maat 37.5 en hij neemt ze mee voor me!
Espresso is op, ik ga me omkleden!
Ik heb al 3 keer telefoon gehad, schiet niet op hè!
Ik vind het shirt leuk, het merk ook. Alleen iets te wild naar mijn smaak.
Mamz, wat een toestand joh.
Wat Goldie zegt, zou hij vanmiddag beter te handelen zijn?
Klinkt rottig, die van jullie MissM.
Woongrind is zo makkelijk!
Ohja leuk nieuws, de deuren sluiten! Allemaal!
De deurposten zijn nog niet ok, volgende week gaan ze weer verder.
En Sportman belde, hij heeft rose AllStars op zijn werk, maat 37.5 en hij neemt ze mee voor me!
Espresso is op, ik ga me omkleden!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 26 februari 2010 om 10:23
De vloer is uitgedroogd doordat de cv zoveel heeft aan gestaan, en dan krimpt 'ie. En dan krijgen we kieren tussen de planken.
En als de luchtvochtigheid weer omhoog gaat en de cv minder aan dan zetten de planken weer uit en zijn de kieren weg.
Er is deze winter zelfs een barst in een van de planken gekomen! Maar ja, het was een lange, koude winter en net nu zat ik fulltime thuis met Mmetje en dus veel de cv aan...
En als de luchtvochtigheid weer omhoog gaat en de cv minder aan dan zetten de planken weer uit en zijn de kieren weg.
Er is deze winter zelfs een barst in een van de planken gekomen! Maar ja, het was een lange, koude winter en net nu zat ik fulltime thuis met Mmetje en dus veel de cv aan...
vrijdag 26 februari 2010 om 10:40
vrijdag 26 februari 2010 om 10:55
Niet volgens lijstje, maar ik heb al:
Een pantalon van Goldman gerepareerd.
Sokken van Goldman gestopt. (Wie zie je dat nog doen tegenwoordig, sokken stoppen? Maar in dit geval waren het hele dure wandelsokken, dus dan in het te verklaren he?)
De stoel in de slaapkamer leeggemaakt.
Was draait.
Nu nog:
Vaatwasser leegruimen.
Keuken verder aan kant maken.
Stofzuigen.
Dweilen? Wie weet...
Ik voel me vandaag in ieder geval een stukje beter dan afgelopen week.
Sokken van Goldman gestopt. (Wie zie je dat nog doen tegenwoordig, sokken stoppen? Maar in dit geval waren het hele dure wandelsokken, dus dan in het te verklaren he?)
Was draait.
Nu nog:
Vaatwasser leegruimen.
Keuken verder aan kant maken.
Stofzuigen.
Dweilen? Wie weet...
Ik voel me vandaag in ieder geval een stukje beter dan afgelopen week.
vrijdag 26 februari 2010 om 10:58
Jonna da's een andere.Ik zoek deze.
't Is zo'n leuk merk.Vrolijk. Ik heb er een rok van en eentje die het had kunnen zijn, maar wat goedkoper.
Mamz wat een strubbelingen weer. Sterkte.
Ik zou daar denk ik ook niet zo goed tegen kunnen op de vroege morgen.
Druif wat lekker zo'n witte tornado door je huis.
Gezellig Fus mart. En lekkere visjes. Mijn dieet schrijft 2 x per week vis voor en ik vind het heerlijk. Manlief nu ook.
Wat ben je aan het maken met mdf en glitters? Oh ja visjes. Wat ben je creatief. Is het voor de babykamer?
Oh heerlijk de deuren weer open. En de was weer buiten. Niks zo lekker als het beddengoed wassen en de eerste keer buiten hangen en meteen er weer op. Ruikt altijd zo lekker.
Het begint hier nu te druppelen. Getver.
Dus niet fietsen met de hond. Dat was zo lekker gistermiddag even het bos in. Al ws het wel modderig en moest ik een paar keer afstappen en lopend verder gaan. Hond en ik zaten allebei onder de modder. Maar het was zooooooo lekker.
Het gaat op de fysio niet zo lekker met de knie. Ik heb er weer meer last van en ik moest de orthopeed bellen van de fysio.
Eens kijken wat er mee aan de hand is. Het is behoorlijk pijnlijk en het lijkt ook nog erger te worden. Blugh, nu dat weer. Was net zo lekker bezig.
Blijven lachen Zoeb, blijven lachen.
't Is zo'n leuk merk.Vrolijk. Ik heb er een rok van en eentje die het had kunnen zijn, maar wat goedkoper.
Mamz wat een strubbelingen weer. Sterkte.
Ik zou daar denk ik ook niet zo goed tegen kunnen op de vroege morgen.
Druif wat lekker zo'n witte tornado door je huis.
Gezellig Fus mart. En lekkere visjes. Mijn dieet schrijft 2 x per week vis voor en ik vind het heerlijk. Manlief nu ook.
Wat ben je aan het maken met mdf en glitters? Oh ja visjes. Wat ben je creatief. Is het voor de babykamer?
Oh heerlijk de deuren weer open. En de was weer buiten. Niks zo lekker als het beddengoed wassen en de eerste keer buiten hangen en meteen er weer op. Ruikt altijd zo lekker.
Het begint hier nu te druppelen. Getver.
Dus niet fietsen met de hond. Dat was zo lekker gistermiddag even het bos in. Al ws het wel modderig en moest ik een paar keer afstappen en lopend verder gaan. Hond en ik zaten allebei onder de modder. Maar het was zooooooo lekker.
Het gaat op de fysio niet zo lekker met de knie. Ik heb er weer meer last van en ik moest de orthopeed bellen van de fysio.
Eens kijken wat er mee aan de hand is. Het is behoorlijk pijnlijk en het lijkt ook nog erger te worden. Blugh, nu dat weer. Was net zo lekker bezig.
Blijven lachen Zoeb, blijven lachen.
vrijdag 26 februari 2010 om 11:01
quote:Goldielocks schreef op 26 februari 2010 @ 10:55:
Was draait.
Ik zie Gold nu dus als een oud omaatje in een schommelstoel sokken zitten stoppen. Gold wat knap dat je dat kunt. Ik heb eens ooit een poging gedaan, maar manlief heeft van de chemo zijn grote teen nog steeds omhoog staan en die heeft dus steeds gaten. Ik koop nu maar goedkope sokken en gooi ze weg als ze stuk zijn.
Oh ja slaapkamerstoel. Die moet ik ook nog doen. Met de wasmandjes.
Was draait.
Ik zie Gold nu dus als een oud omaatje in een schommelstoel sokken zitten stoppen. Gold wat knap dat je dat kunt. Ik heb eens ooit een poging gedaan, maar manlief heeft van de chemo zijn grote teen nog steeds omhoog staan en die heeft dus steeds gaten. Ik koop nu maar goedkope sokken en gooi ze weg als ze stuk zijn.
Oh ja slaapkamerstoel. Die moet ik ook nog doen. Met de wasmandjes.
vrijdag 26 februari 2010 om 11:25
Goedemorgen
Wat zijn jullie lekker druk hier
Ik ben ook druk. Heb boven de ramen gewassen en mijn + Terrors kamer opgeruimd.
Nu ga ik de huiskamerramen wassen , joy ... ( Gelukkig regent het, dus ik heb ene mooi excuus om de buitenboel niet te doen )
Ik vlieg weer verder ! Tjuuuuus
Wat zijn jullie lekker druk hier
Ik ben ook druk. Heb boven de ramen gewassen en mijn + Terrors kamer opgeruimd.
Nu ga ik de huiskamerramen wassen , joy ... ( Gelukkig regent het, dus ik heb ene mooi excuus om de buitenboel niet te doen )
Ik vlieg weer verder ! Tjuuuuus
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....