wil gewoon even mijn ei kwijt

22-02-2010 13:58 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.......hoe kan ik nou de juiste zinnen vinden om te melden wat ik te melden heb.

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik getrouwd ben, 2 kindjes heb en eigelijk best happy ben zo in mijn relatie. Ik wil die relatie ook niet kwijt en ben niet op zoek naar iets anders.

Maar er is nu opeens een vrouw in mijn leven gekomen waar ik opeens verliefd op ben. Ik denk de hele dag aan haar maar weet ook dat dit waarschijnlijk een zeer onmogelijk iets is.

Ik merk alleen dat ik er wel wat verward van raak want het brengt allemaal onduidelijke gevoelens met zich mee.

Ik vroeg me af of er wel eens meer mensen zijn die zo iets hebben gemaakt en hoe die omgingen met al die verwarrende gevoelend
verstuurd...gewoon maar gedaan want kan nog uren nadenken over juiste woorden en juiste zinnen en juiste vragen maar het is nooit goed dus....ik doe het hier maar mee en hoop nu maar op de juiste antwoorden ;)
Wat heb je gevraagd?
maar even verwijderd
ik heb nog geen nieuws meiden, beter geslapen wederom mooie dromen
Zou je niet eerst eens even met je man praten over je gevoelens voor je actief op zoek gaat naar een vrouw of voor je actief stappen gaat ondernemen om degene waar je verliefd op bent beter te leren kennen? Je schrijft dat je man je wel een ander gunt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij dat ook nog zo leuk vindt als je van alles achter zijn rug doet.
dat doe ik ook hoor, ik mail alleen met haar maar meer over koetjes en kalfjes dan dat er echt spraken is van iets hoor en ik geloof niet dat er op dit moment iets is waar ik verantwoording over hoef af te leggen ....ga het zeker wel doen maar moet er eerst het moment voor zijn natuurlijk want we zijn elkaar nauwelijks tegengekomen deze week
Als je gevoelens hebt voor iemand anders en je serieus vraagt waar je gelijkgestemde vrouwen kunt ontmoeten dan lijkt me dat eerlijk gezegd wel iets wat je met je man zou horen te bespreken. Tenminste... ik zou het niet zo tof vinden als ik erachter zou komen dat mijn man op zoek zou zijn naar homo-ontmoetingsplaatsen, en dat hij iemand voor wie hij vlinders voelt mailt om hem of haar beter te leren kennen zonder dat we het daar over gehad hebben. Dat komt op mij namelijk nogal stiekem over, en stiekem is m.i. geen woord wat past binnen een relatie. Maar blijkbaar heb je zo'n haast dat je meteen actie wilt ondernemen, zonder eerlijk te zijn tegen je man. Dat is de verkeerde volgorde wat mij betreft.
quote:ikbenroos schreef op 24 februari 2010 @ 07:38:

ik mail alleen met haar maar meer over koetjes en kalfjes Zulke onschuldige koetjes en kalfjes dat je het niet eens hier durfde te laten staan?
hahahaha durf het wel te laten staan maar herkenbaarheid was wel erg groot denk ik dus toch maar even weggehaald

het waren gewoon echt koetjes en kalfjes vragen gewoon uit iteresse voor de persoon zelf. Ik moet zeggend at ik en mijn man wel een open realtie hebben waarin vrijveel kan maar we bespreken zeker niet alles met elkaar. Ik heb zelf niet het gevoel dat ik nu dingen in verkeerde volgorde doe....ik doe eigenlijk nog niks en weet zelf niet eens of ik er wel wat mee wil en ga doen. Geloof niet dat hij er wat aan heeft om mijn gedachtekronkels nu te weten hahahaah

Maar ga hetwel zeker met hem bespreken hoor
mail gekregen en zou zo naar haar toe willen sprinten

maar goed ....heb weer een mail terug gestuurd maar

vind het best eng want je kan natuurlijk ook plat op je bek gaan en meer kapot maken dan je lief is. ben wel bang net de verkeerde dingen te zeggen....te veel te zeggen....

ach vind het eng en zit weer met rode wangen achter de pc

waarom is ze toch zo leuk ?
En wat vindt je man hier inmiddels allemaal van? Of heb je hem nog steeds niet gevonden?
ja hoor heb hem gevonden en hij wist in eerste instantie niet zo goed wat hij er mee aan moest. Logisch want dat weet ik ook niet. Hij wil me niet in de weg staan zegt hij en ik moet uitzoeken wat ik moet uitzoeken maar hij vind ook dat ik niet te hard van stapel moet lopen.

Hij vindt het aan de ene kant een bevlieging en vindt mij totaal hetero maar goed hij zegt dat ik daar dan zelf maar achter moet komen.

Hij zegt wel heel nuchter...vliegt wel weer over maar....ik weet dat zo net nog niet.

Of ik laat het overvliegen en bewaar dan de rust maar wie weet komt het nog een keer boven of ik duik er gewoon in en trek stoute kleren aan.

Gisteren een iets te persoonlijke mail terug gestuurd...weet niet of het nou zo slim is om iets met mijn bevlieging te doen op dit moment ....

ik maak mezelf gek en zet mezelf voor schut !
Roos, hoe oud ben je eigenlijk?

Ik weet best dat als je verliefd bent dat je gekke dingen kan gaan doen. Toch denk ik ook dat je alleen maar gekke dingen doet als je jezelf toestaat om zo hard van stapel te lopen. Vind je niet dat je jezelf een beetje in bescherming moet nemen?
ik ben 32 en je hebt eigenlijk wel gelijk....ik laat mezelf gek maken door mezelf en door dit allemaal toe te staan. Ik kan het ook proberen te negeren en gewoon de rust bewaren.
diepe zucht....irritante gevoelens ook
ga het proberen dit weekend maar even te laten rusten
zie reactie op andere topic....past eigenlijk beter hier
even weekend niks en komende week zie ik haar weer.

overigens niks gehoord op mijn iets te domme mail maar denk ook dat ze er stijl van achterover is gevallen ;)

Doe eens normaal Roosje denk ik eigenlijk nu.....twee beentjes op de grond en doorgaan met het "normale"leven !
Wat heb je dan voor iets doms geschreven?

Je had toch alleen wat koetjes en kalfjes vragen gesteld?
In eerste instantie wel, daarna niet meer zo te lezen...quote:ikbenroos schreef op 25 februari 2010 @ 06:21:

Gisteren een iets te persoonlijke mail terug gestuurd...weet niet of het nou zo slim is om iets met mijn bevlieging te doen op dit moment ....

ik maak mezelf gek en zet mezelf voor schut !
Oh ja, dat is ook zo.
nou ja echt dom niet echt maar....ze scheef over een relatie en ik heb haar gevraagd of ze wel eens een relatie heeft gehad met een vrouw...redelijk recht voor zijn raap en komt achteraf denk ik redelijk dom over.

Maar goed kan de mail niet terug halen....ze zal haar mail pas maandag lezen waarschijnlijk want in het weekend leest ze hem niet dus....moet nog even door bibberen.

Wel gedacht er weer een soort va verklaringsmail achteraaN TE STUREN MAAr hoe hard ik nu ga proberen iets recht te draaien hoe ongeloofwaardiger ik mezelf maak ben ik bang.

Jeetje hoe kan je nou op een normale manier zo iets vragen ?
hard mijn best gedaan er de afgelopen dagen niet te veel aan te denken maar.........was aardig lastig kan ik wel zeggen
Ik ben zo ondertussen wel benieuwd of je mail iets te weeg heeft gebracht.

Ik hoop dat je even hier een update komt geven.

En tja, dat je er steeds aan moet denken, dat vind ik niet helemaal gek.
nou....ze leest haar mail in het weekend niet dus zal toch tot maandag moeten wachten

Op de eerste mail van de koetjes en de kalfjes dus wel al een reactie gehad hoor maar daarna dus wat doorgevraagd (vrij dommige) maar dat nog even afwachten

Ik zie haar woensdag a.s dus....krijg nu al de bibbers (voel me net een kleuter)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven