Eerste date

26-02-2010 17:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Snel heb ik (man) een eerste dat met iemand die ik een aantal jaren eerder al eens ontmoet heb. we hebben wat gemaild en ik ben nu al bevlogen van haar.

Wat zouden jullie me adviseren, hoe moet ik me gedragen tijdens die date, wat moet ik vooral niet en wat vooral wel doen.

Moet ik het vooral oppervlakkig houden, of diepgaander? Hoe voorzichtig moet ik zijn, of juist niet. Ik snap goed dat het per persoon anders ligt, en hoor toch graag jullie reacties.
Vooral lekker jezelf zijn, dan weten jullie beide snel genoeg of het klikt of niet.

Veel plezier!
Euhm, gewoon jezelf zijn.

Eerst kijken of het klikt, beetje enthousiasme tonen mag wel, maar je moet zeker niet op haar gaan springen .

Maak er een leuke avond van met niet te veel verwachtingen, dan kan het ook niet tegenvallen! Succes!
Ook als man zeg ik: jezelf zijn (maar denk wel aan je persoonlijke hygiene en trek een schone onderbroek aan)
Erop springen nee, maar van een béétje initiatief van manlief hou ik wel. Ik word erg moe van mannen die bij first dates alles wel best lijken te vinden....

´Wat wil je drinken? 'Wat jij neemt'

'Hapje erbij? 'Zeg jij het maar'

En je dan vervolgens verwachtingsvol aankijken en benieuwd zijn naar de rest van het programma van de avond.
gewoon jezelf zijn.
Was Osiris niet die godheid die in stukken werd gesneden door Sethe en door zijn geliefde Isis weer werd hersteld, met uitzondering van zijn mannelijk lid?
En nu maar hopen dat 'jezelf' leuk genoeg is
Kym: Als twee mensen niet bij elkaar passen, dan kunnen zij daar wat mij betreft maar het beste zo snel mogelijk achter komen. Jezelf zijn bevordert dit proces
Volledig mee eens CT
Precies:

Stel, jij gaat de ideale man uithangen en ze wordt verliefd, dan is dat op die "ideale man"en niet op jou. Kan ze geheid over een paar weken een topic openen"In het begin leek hij de ideale man, maar nu doet ie niks meer voor me".
quote:ColeTurner schreef op 26 februari 2010 @ 17:06:

Ook als man zeg ik: jezelf zijn (maar denk wel aan je persoonlijke hygiene en trek een schone onderbroek aan)Ieks, een man die niet zichzelf is als hij een schone onderbroek aantrekt!
Het kan denk ik helpen om je positieve kanten te laten zien. Niet positieve kanten die je eigenlijk niet hebt, maar gewoon de dingen die je vrienden zouden omschrijven als jouw beste eigenschappen. Liegen heeft geen zin (ze komt er toch wel achter als je heel anders bent) maar jezelf minder leuk neerzetten dan je bent natuurlijk ook niet (besides, is dat ook geen liegen? ;P).
ja het is cliche maar jezelf zijn is wel de enieg en de beste optie.

Breng wat gezelligheid mee, stel vragen, toon interesse, vertel niet bij alle vragen die je stelt meteen verhalen over jezelf maar laat ook de ander praten.

Wat mij betreft mag diepgaand wel hoor ik hou daar wel van....eens een apparte diepgaande vraag over hoe iemand ergens over denkt of wat zou je doen als.......kunnen heel veel verder gesprekken uitlokken.

Succes !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven