Het Grote Complimenten Topic
maandag 16 november 2009 om 20:31
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
donderdag 3 december 2009 om 23:11
vrijdag 4 december 2009 om 10:43
quote:eleonora schreef op 03 december 2009 @ 17:43:
Bon, ik geef jou een compliment, omdat je lief en positief bent en nu tegen de Mexicaan moet knokken en toch aardig en gezellig blijft.
Goh Le, wat lief!
Ik geef Lovely_Angel een compliment, omdat ze zo dapper is en voor zichzelf durft te kiezen!
En Barly, omdat hij een nette, sympathieke vent is die nog weet hoe je een meisje op integere wijze het hof maakt.
En Spijk, omdat ze Spijk is
Bon, ik geef jou een compliment, omdat je lief en positief bent en nu tegen de Mexicaan moet knokken en toch aardig en gezellig blijft.
Goh Le, wat lief!
Ik geef Lovely_Angel een compliment, omdat ze zo dapper is en voor zichzelf durft te kiezen!
En Barly, omdat hij een nette, sympathieke vent is die nog weet hoe je een meisje op integere wijze het hof maakt.
En Spijk, omdat ze Spijk is
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
vrijdag 4 december 2009 om 21:17
hier mijn bewondering voor Heejhallo!
Als wij elkaar IRL zouden kennen zou dat heel saai zijn want ik ben het tot nu toe eens met ELKE post die ik ben tegengekomen van haar; of het nou op het BZV-topic staat of over hoofddoeken gaat of over De Natuur... maar ik zou het nooit zo kunnen verwoorden. kritisch doch genuanceerd.
Als wij elkaar IRL zouden kennen zou dat heel saai zijn want ik ben het tot nu toe eens met ELKE post die ik ben tegengekomen van haar; of het nou op het BZV-topic staat of over hoofddoeken gaat of over De Natuur... maar ik zou het nooit zo kunnen verwoorden. kritisch doch genuanceerd.
vrijdag 4 december 2009 om 21:21
quote:Enneaaa schreef op 18 november 2009 @ 23:28:
Compliment voor almosthappy ,
voor haar doorzettingsvermogen en haar kritische doch eerlijke reacties waarin ze blijvend respect toont.
OK...ondergetekende vraagt zich keer op keer af : is ze nou gek of juist goed bezig?
Maakt me nu niet uit je bent een topper!
[afbeelding]
(Mosterd, maar lees het nu pas)
Wat lief enneaaa!
Schrik me dood mijn naam tegen te komen -schrijf nl nog niet zo lang mee-, maar ben helemaal gevleid. En ik weet welk topic je bedoelt .
Ben ervan overtuigd dat ik gek ben!
Compliment voor almosthappy ,
voor haar doorzettingsvermogen en haar kritische doch eerlijke reacties waarin ze blijvend respect toont.
OK...ondergetekende vraagt zich keer op keer af : is ze nou gek of juist goed bezig?
Maakt me nu niet uit je bent een topper!
[afbeelding]
(Mosterd, maar lees het nu pas)
Wat lief enneaaa!
Schrik me dood mijn naam tegen te komen -schrijf nl nog niet zo lang mee-, maar ben helemaal gevleid. En ik weet welk topic je bedoelt .
Ben ervan overtuigd dat ik gek ben!
zaterdag 27 februari 2010 om 02:48
O, dank je wel Iry, compliment van mijn leven
Ik geef een compliment aan Iry omdat ze zulke lieve complimenten geeft die ook zo treffend zijn
Ik geef een compliment aan Iry omdat ze zulke lieve complimenten geeft die ook zo treffend zijn
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 27-02-2010 02:55
Reden: er stond geen treffent, hoor Iry
Reden: er stond geen treffent, hoor Iry
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.